Set voor feesttenten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by daviddewaard
    wie gaat er in ***snaam een feessttent in zijn eentje doen voor 600 man.
    als ik zo'n klus doe zorg ik dat ik voor geluid dan minimaal 3 man bij me heb.
    In totaal dan 4 man, is dat ook weer niet erg veel voor 600 man?
    Met 2 en wat handjes vanuit de organisatie moet het ook makkelijk kunnen.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by daviddewaard
      wat ik nog steeds niet snap:
      wie gaat er in ***snaam een feessttent in zijn eentje doen voor 600 man,
      dan mot je wel een hele vieze centen knijper zijn die graag zijn kont onder zijn lijf vandaan strest.
      ik wens je er veel succes mee, sta je op f.o.h en niemand op stage dus dat word heen en weer rennen tussen f.o.h en stage
      als ik zo'n klus doe zorg ik dat ik voor geluid dan minimaal 3 man bij me heb.
      dus dan is het stacken van en zware pa en eitje
      btw zou nooit en te nimmer en klus in me eentje doen,
      of het moet gaan op 2 toppies voor spraak voor 100 man
      Ik vermoed als iemand een grote investering doet, dat hij dit niet alleen wil kunnen gebruiken in tenten en andere grote gigs.
      Maar dat hij ook met dat zelfde of deel van dat materiaal, kleine klussen moet kunnen doen, alleen.

En gezien de technologische vooruitgang waarom niet kiezen voor zo licht mogelijk materiaal? Compacte digitale mengtafel, lichte speakers, lichte versterkers enz...

Comment

• daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

ik + 2 man, waaruit 1 monitor tech en 1 shouwer/prikker
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Parties With a Message
          • Aug 2011
          • 6

Eens,

Maar even terug naar het onderwerp.

JBL VRX werd genoemd.
          Inderdaad lekker licht setje.

Maar reden van overstapt is een agressieve sound.
          De VRX vind ik persoonlijk erg aggressief!

Licht, ja absoluut. Maar of het de wens ten goede komt van de TS...

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Nou bij speakers die "agressief" klinken, zit de oorzaak meestal achter de foh.
            Als die geen oren heeft, kun je iedere speaker agressief laten klinken.
            Met een beetje EQen is dit vlot op te lossen.

Comment

• Hansound
              • Apr 2006
              • 832

En ??? wat is er aangeschaft? of wat gaat het worden ?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Originally posted by tune
                Grappig dat iedereen hier het merk wat in zijn eigen schuur met type aanduiding, gewicht en prijs noemt onderstreept en onderbouwd, zonder enig probleem. En dat als ik het merk wat ik heb gekocht omdat ik ( en niet alleen ik ) het zo goed vindt, en niet andersom dat ik het zo goed vindt omdat het het merk is wat ik heb gekocht..
                Wordt er ineens over spam gesproken.. Ik zit eigenlijk nooit op forums, wellicht moet ik nog wat wennen, maar ik dacht dat we hier zaten om elkaar goede tips te geven over hoe we samen met collega bedrijven ons werk op een hoger niveau te krijgen. en als dat ook nog eens kan tegen lagere kosten...

Enne ******** it IS DUTCH 100 % zelfs de kasten worden hier van hoogwaardig berkenmultiplex ( uit Finland dan wel..) gemaakt.Dus het moet jou zeker aanspreken, Nogmaals iedereen is welkom voor een bakkie koffie.
                En als ik per ongeluk op iemands teen ben gaan staan, dan biedt ik daar bij deze mijn excuus voor aan..
                apologies not required.

Sterker nog, er lopen hier wel meer speakerbouwers rond, die ook graag adviseren in nieuwe producten, of hun eigen schema's zelfs op het net gooien.

Adviesje : doe het onder je eigen ( herkenbare ) naam, en wees een aardige vent.
                Alleen roepen dat merk A het beste is omdat je het zelf bouwt schiet natuurlijk niks op. En of je het nu van MDF, Finse berk Mulitlayer, Trespa, PVC, PTFE, PVDF of RVS maakt interesseert me eigenlijk nog minder.
                ( en de echte pro-gebruikers in , zeg, LasVegas trouwens ook niet..)

Comment

Working...