IEM - welke wel - en welke juist niet?
Collapse
X
-
allereerst standaard de link:
3) over deze kun je fijn discussieren: dopjes zelf : begin gewoon met standaard doppen. Neem een model met beugel aan je oren. 30 euro. Ik heb nog nooit een zangeres horen klagen over de geluidskwaliteit van oordoppen. Uitsluitend over de mix en de pasvorm " en die vervelende draadjes en kastjes".
Graag zou willen weten waar je voor een schapelijk budget oordopjes met beugels kunt krijgen ? Of zitten deze standaart bij bijvoorbeeld de sennheiser IE 4 of zo ?Comment
-
Of jij professionele ervaring hebt en dat ik gelikte verkooppraatjes heb doen er niet zo zeer toe, ben gewoon benieuwd hoe het kan dat jij steeds vaker riders ziet waar specifiek wordt gevraagd om maar geen Shure IEM te doen en ik in mijn dagelijks werk steeds meer Shure IEM zie opduiken. Laten we voorop stellen dat de markt voor IEM nog steeds gedomineerd wordt door Sennheiser
Niks negatiefs bedoeld gewoon uit intresse...Comment
-
[FONT=Verdana][/FONT][FONT=Verdana]Phillips - In-ear hoofdtelefoon SHS8100[/FONT]
de halve band gebruikt deze.
24 euro en de volgende stap is 250euro uitgeven....
lekker belangrijk!Comment
-
't is uiteindelijk een EW300 G3 geworden op de B-band. Volgens mij een goede keus (ook qua band) maar helaas weet men in de winkel nog minder over te vertellen dan ik.
Eerst een setje gehuurd voor een repetitie en dat beviel goed en nu dus een nieuwe aangeschaft en daar ook een eerste optreden mee gedraaid.
Ik merkte overigens dat er bij professionele winkels in Nederland nog steeds nieuwe G3's op de D-band worden aangeboden
. Antwoorden op vragen daarover hebben helaas een erg hoog "kletskoek" gehalte.
Good is the enemy of Great
[Jim Collins]Comment

Comment