top,
bedankt jongens
Zondag ben ik daar weer even denk ik,
dan zal ik deze instelling even veranderen..
het enige waardoor het nu misvormt komt door de dj mixer die ervoor zit (djm 800), achterop kan je ze mooi terug draaien, dit is nog niet gedaan.. dus dj's die graag in de +10/overload gaan op de mixer heeft niet zo'n leuk effect op het ingang signaal van de processor.
ik zal het zondag even aanpassen en proberen als de mixer vol in het rood gaat +- op de 0 db bij de processor binnen te komen,
ook even makkelijker afstellen ipv nu met waardes van -6a9 db te drukken en vanaf daar ook te moeten gaan limiten, nogmaals, het moest allemaal even snel in 10 minuten. daarom echt de Basics erin gezet om het spul te beschermen,
zondag even verder dus,
alleen vroeg ik me dit nog even af, of ik dit goed zie:
aldoende van jullie leert men bij dit soort kleine dingetjes,
nogmaals bedankt
,
bedankt jongens

Zondag ben ik daar weer even denk ik,
dan zal ik deze instelling even veranderen..
het enige waardoor het nu misvormt komt door de dj mixer die ervoor zit (djm 800), achterop kan je ze mooi terug draaien, dit is nog niet gedaan.. dus dj's die graag in de +10/overload gaan op de mixer heeft niet zo'n leuk effect op het ingang signaal van de processor.
ik zal het zondag even aanpassen en proberen als de mixer vol in het rood gaat +- op de 0 db bij de processor binnen te komen,
ook even makkelijker afstellen ipv nu met waardes van -6a9 db te drukken en vanaf daar ook te moeten gaan limiten, nogmaals, het moest allemaal even snel in 10 minuten. daarom echt de Basics erin gezet om het spul te beschermen,
zondag even verder dus,
alleen vroeg ik me dit nog even af, of ik dit goed zie:
als ik het goed heb: als ik een frequentie lijn in gedachten trek, en ik wil een bepaald EQ gebied gaan versterken.. over een bredere lengte.. is het dan zo als je een 6 db oct pakt, deze versterkt.. je een groter gebied pakt omdat deze minder Stijl is? (meer een Boog dan een Punt, visueel gezien)
nogmaals bedankt

Comment