L'acoustics arcs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fritsdevries1
    • Dec 2009
    • 16

L'acoustics arcs

hallo iedereen,

Ik heb een vraag over de het plaatsen van arcs.

Moet je ze altijd aan elkaar koppelen, in de oorspronkelijk boog zeg maar, of kun je ze ook plat langs elkaar legge?

Heeft iemand hier verstand van?

Groete.
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Ze zijn echt wel ontworpen om aan elkaar in een boog te hangen of zetten.

Comment

• fritsdevries1
      • Dec 2009
      • 16

Oké, ja ik heb ook gehoord dat wanneer je ze langs elkaar legt, en dus niet in een boog koppeld, dat dan het geluid minder is, en dat je er minder vermogen uit haalt. Ik weet niet of dit waar is?

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

De hoogsectie is zo ontworpen dat er zo min mogelijk kamfiltereffecten optreden met toch een goeie dekking over het hele spectrum als je ze aan elkaar koppelt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Goh, waarom zou het toch ARCS heten. http://www.thefreedictionary.com/ARC

Voor dit soort onnozele vragen zou wat verdieping (in L'Ac systems) wel verplicht zijn.

Het spijt me dat ik hier niet 'aardig' op kan reageren. No offense intended!
          Last edited by MusicSupport; 01-02-11, 02:35.
          d&b Audiotechnik

Comment

• rdreiers
            • Nov 2009
            • 407

Even de manual gelezen had alle antwoorden op je vragen gegeven.

Deze kasten hebben zoals gezegd niet voor niets deze vorm.

En als je deze set niet op je carnavals wagen kwijt komt, dan moet je misschien toch maar het rx set huren.

Hard gaat het allemaal toch wel

Comment

• fritsdevries1
              • Dec 2009
              • 16

welke rx set?

die hadden we 3 jaar geleden al, en die ging dus niet hard, dus vandaar deze set.

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Originally posted by fritsdevries1
                welke rx set?

die hadden we 3 jaar geleden al, en die ging dus niet hard, dus vandaar deze set.
                '

Een RX set met 2x RX212 en 3xRX118 per kant op een karretje NIET HARD???
                Dat is dan geen carnavalswagen maar een DANCE optochtwagen

Met andere woorden: je stelt de vraag verkeert als je om een carnavalsset vraagt en iets heel anders bedoelt.

Met zo'n RX set doe ik in een feesttent een tapeacte als de nederlandse Tina Turner met gemak 600 man hoor!

Paul
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• fritsdevries1
                  • Dec 2009
                  • 16

mijn vraag was of ik arcs plat kan leggen langs elkaar, zonder dat er minder volume en slechter geluid is.

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Vriendelijk verzoek om jouw specifieke vraag even voor te leggen aan de verhuurder waar je deze set vandaan haalt.
                    De arc's zijn, zoals je inmiddels gelezen hebt ontwikkeld voor een compleet andere toepassing dan waarvoor jij ze gaat gebruiken.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• qvt
                      • Oct 2009
                      • 721

Originally posted by fritsdevries1
                      mijn vraag was of ik arcs plat kan leggen langs elkaar, zonder dat er minder volume en slechter geluid is.
                      Nee, dat kan niet. Wil je dat wel moet je naar V-Dosc
                      There is no substitute for imagination

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

je zou ze op de zijkant in een boogje achterop kunnen zetten...

(heb medelij met de kleinere kids die ook carnaval willen vieren)
                        (en met het talent dat dat doet terwijl er een stevige pappa bij z'n kleinere kids staat, maar alla...)

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by qvt
                          Wil je dat wel moet je naar V-Dosc
                          Ghèghèghè, V-dosc op een carnavalswagen, zou gelijk voor het nieuwe K1 gaan.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Mensen die dit soort apparatuur willen inzetten, hebben ofwel geld teveel of hebben een vijs los.

Ik zou wel graag eens willen weten wie U die Arcs verhuurd. Kwestie van te weten waar wij voor het serieuze werk zeker geen materiaal moeten huren, Want ik wil geen speakers die voor carnaval worden ingzet.

Comment

• rdreiers
                              • Nov 2009
                              • 407

Tja het is dan ook niet voor niets dat er gemeenten zijn waar met een db meter gecontroleerd wordt of de fatsoensnormen niet overschreden worden.

En als ik me nog goed herriner is arc en dv-dosc ongeveer het grootste wat iedereen meekrijgt bij aed zonder cve te hebben.

Voor vdosc en k1 moet je cve hebben om het mee te krijgen.

Laat niet los dat wat op een groot dieptepunt zijn gekomen wat geluid op een carnavals wagen aan gaat.

Wie gaat y18 en t21 op een carnavals wagen zetten?

Richard

Comment

Working...