Kanalen en layer indeling bij digitale mixer
Collapse
X
-
ongeacht of ik nu digiloog of anataal werk....
beginnen met drums, bas en gitaren, vervolgens rechts naast de mastersectie eerst de leadzang, backingvocals, om het vervolgens af te maken met toetsen/percussie etc.
St1: Bricasti M7
St2: Echopro
St3: int FX of een SPX990 (wordt zelden gebruikt door mij)
St4: int FX of een 2e SPX990 (wordt nooit gebruikt door mij)
CD speler altijd als allerlaatste helemaal rechts.Comment
-
-
Alleen heeft de DM1000 geen GEQ op de outputs3Ik begon inderdaad zes jaar geleden met een DM1000 in een bijna analoge opzet. Door de jaren heen heb ik samen met mijn collega steeds meer 'digitale' mogelijkheden ontdekt met als resultaat bovenstaande. Ik vind de DM1000 veruit de beste mixer in dit prijssegment vooral vanwege de mogelijkheid tot zeer complexe routing!
@lexComment
-
Dat ligt er maar net aan, als je met de EQ van je monitor ook nog moet zorgen dat ze een beetje lekker klinken kom je met een 4 bands parameet al snel te kort als je er ook nog wat feedback frequenties uit moet filteren.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Idd, als je met 4 bands parametrische EQ de feedback moet wegsnijden snijd je met een gemiddelde Q factor te veel weg.
Een mengtafel met geen 31 band EQ op de outputs is echt wel" not done" deze tijd.Comment

?

Comment