Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

Centjes weer retour....

Thank you for your order for a Presonus Studiolive 1602.Unfortunately there was a major problem with a few of the sale prices over Christmas, and the £20 price for the Studiolive 1602 was one of the mistakes.
    We do apologise, but we are unable to supply the 1602 at this price.
    We will of course issue a credit note and refund your payment as soon as possible. Should you still wish to purchase a Studiolive 1602, we will be happy to beat any other UK dealer price in accordance with our Price Match policy.
    We are very sorry for any inconvenience this may cause.
    Best regards
    Studiospares Sales Team
    Last edited by bones2001; 28-12-12, 17:01.
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

Beter dat dan dat je na 3 weken een doosje met rackoren thuis krijgt :P

Nu weer verder over de Behringer... Alle gebruikers nog steeds tevreden? Geen crashende mixers of andere rare capriolen?
      Vitality Show

Comment

• LVG
        • Jul 2011
        • 152

Originally posted by Roeltej

Nu weer verder over de Behringer... Alle gebruikers nog steeds tevreden? Geen crashende mixers of andere rare capriolen?
        Ik heb nog niks gehoord vanuit engeland, ben benieuwd

omtrent de x32, na 1x chashen en niet de klank had die ik verwachte was de liefde voor mij snel voorbij

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

Originally posted by Roeltej

Nog steeds tevreden. ook al 2 tevreden klanten die een hebben gekocht, en tot nu toe geen enkele tafel gecrasht

ivm de studiolive: nog geen retour ontvangen of mail gekregen

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by LVG
            omtrent de x32, na 1x chashen en niet de klank had die ik verwachte was de liefde voor mij snel voorbij
            Als je een digitafel opgeeft na één crash ben ik benieuwd welke tafels je wel ziet zitten. Zowat alles heb ik al zien crashen of over gehoord dat het eens gecrashed is.
            Je PC (of Mac) crasht ook wel eens, geef je toch ook niet direct op?
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• LVG
              • Jul 2011
              • 152

Originally posted by renevanh
              Als je een digitafel opgeeft na één crash ben ik benieuwd welke tafels je wel ziet zitten. Zowat alles heb ik al zien crashen of over gehoord dat het eens gecrashed is.
              Nee zeker niet. Ik mix op alle digitale tafels en op yamaha / roland nog nooit een crash gehad (en mijn klussen zijn meestal met hoop inputs en veel monitors/ in ears uit)

Maar een tafel die in mijn ogen slecht klinkt (zie de andere post hierover) zien we dan ook zeker niet zitten

Comment

• frederic
                • Jan 2006
                • 3511

Een digitale tafel die bij mij 1 keer gecrasht is zonder dat er een aanwijzing is van waar het komt = onbetrouwbaar en moet buiten.
                Ik ben niet van plan bij een volgende klus een risico te nemen.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

A
                  Aan een PC of Mac zou ik ook niet het al of niet kunnen doorgaan van een evenement ophangen....
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
                    • May 2010
                    • 1987

Originally posted by MusicXtra
                    Aan een PC of Mac zou ik ook niet het al of niet kunnen doorgaan van een evenement ophangen....
                    Nou Sander,

er zijn hele (theater)shows die Mac/MBP afhankelijk zijn hoor (QLab).

grtz

Nes
                    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Weet ik, daar zou ik de kriebels van krijgen, op z'n minst een back-up computer mee laten draaien.
                      Overigens prefereer ik dan nog wel een Mac, tot op heden nog geen enkel probleem mee gehad in tegenstelling tot Windows apparaten.
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Timo Beckman
                        • Jul 2006
                        • 1298

Voor zo ver ik weet draait cyber hoist ook op mac . Geeft zo af en toe wel eens spannende momenten .

Maar goed is meer iets voor het rigging forum en niet voor een "discussie" over een digi pruts doos

Comment

• desolation
                          • Jun 2012
                          • 706

Originally posted by frederic
                          Een digitale tafel die bij mij 1 keer gecrasht is zonder dat er een aanwijzing is van waar het komt = onbetrouwbaar en moet buiten.
                          Ik ben niet van plan bij een volgende klus een risico te nemen.
                          Tsja, dan zal je nooit bij de release een product moeten kopen, dat is nu eenmaal met alle early adoption spullen zo. De keren dat Soundcraft VI's (en dat is dan al quasi proven studer tech) of Digico D5's in de maanden na hun release crashten ...

Comment

• renevanh
                            • Oct 2004
                            • 2371

Originally posted by desolation
                            Digico D5's in de maanden na hun release crashten ...
                            Dat doen die D5's nog steeds hoor
                            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• desolation
                              • Jun 2012
                              • 706

ondertussen ook al een concurrent voor de SI Performer

Comment

• frederic
                                • Jan 2006
                                • 3511

Originally posted by desolation
                                http://www.x32user.net/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=291

ondertussen ook al een concurrent voor de SI Performer
                                Ik dacht dat ze een degelijke tafel zouden uitbrengen.

Comment

Working...