Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LVG
    • Jul 2011
    • 152

Originally posted by desolation
    was hij uitgerust met de laatste firmware dan? kan ook gewoon zijn dat je een slecht exemplaar had, want hier nog nooit een vastloper gehad. zelfs niet bij dry hire.
    Had zoals eerder Vermeld laatste firmware
    Ook voor de Behringer Engineers was het een raadsel hoe het kon ook na het zien van het filmpje wat er is gemaakt van de crash/ vastlopen (zie YouTube)

Ondertussen schijnen wat x32/ Behringer Engineers / techneuten de club te hebben verlaten. Dit is wat wij in de wandel gangen hebben gehoord, misschien dat iemand hier het fijne van weet?

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

was hij uitgerust met de laatste firmware dan? kan ook gewoon zijn dat je een slecht exemplaar had, want hier nog nooit een vastloper gehad. zelfs niet bij dry hire.

Ik kan me zomaar voorstellen, dat, gelet op het feit dat JIJ geen respect kunt opbrengen
      voor ouderen op dit forum en hun gedachten en ervaringen,
      je zelf toe bent aan een nieuwe firmware.
      Zal wel file:wtf.rispetto/12.11.011.be worden denk ik.

Ik hoop dat deze firmware jou iig leert de meningen en inzichten van anderen
      te waarderen en anderen in hun waarde te laten.
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Originally posted by renevanh
        Nja... zo krijg ik een drumkit ook wel dun klinkend op een Midas H2000 met een high-end outboard, dat hoeft dus helemaal niet aan de tafel te liggen (wat je zelf ook als door hebt als ik je goed begrijp).

Wie heeft de X32 liggen (omgeving Utrecht)? Zou er graag eens mee willen spelen of werken, alle verhalen maken de drang om een eigen mening te gaan vormen wel steeds groter...
        Was een drummer die zijn vellen niet dempte en dus een gate, wat erger was vond ik was dat er in de bassgitaar op het podium met sommige noten de toms liet zoemen,zeg maar op de zelfde grondtoon van de flor.. maar was daarom niet dun, alles bij elkaar begon het dunne op te komen toen de hele band speelde. Dus idd net als bij jou.

Ik mix nu op een roland vs2480, goede tafel hoor maar kwa gebruik niet altijd even handig.zeker kwa monitors is die wat omslachtig.
        Het is voor mij ook een stukje hobby en zit te denken het digi nog een ronde over te slaan en naar een simpel 24 kanaals tafeltje terug te gaan met een mackie en fx enz heb ik nog en mijn rolandjeaangesloten en wel in mijn oefenhok te laten staan. Zeker omdat de klusjes kwa prijs niet meer in verhouding staan met de investering op het nivo geluid van roland ed..
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

Originally posted by NesCio01

Ik kan me zomaar voorstellen, dat, gelet op het feit dat JIJ geen respect kunt opbrengen
          voor ouderen op dit forum en hun gedachten en ervaringen,
          je zelf toe bent aan een nieuwe firmware.
          Zal wel file:wtf.rispetto/12.11.011.be worden denk ik.

Ik hoop dat deze firmware jou iig leert de meningen en inzichten van anderen
          te waarderen en anderen in hun waarde te laten.
          Is het nu EINDELIJK gedaan met de boel hier te komen vervuilen verdomme. Je moet de desk niet? Ok, ga dan ergens anders bandbreedte vervuilen. Wat random stuff quoten en dan lopen wenen dat ik geen respect opbreng voor iemand die neerkijkt op alles wat geen XL4 is en bediend wordt door Big Mick kan je inderdaad prima, maar tot nu toe heb je 0.0 nuttige inbreng gehad in dit topic. Eigenlijk in de meeste topics.

@drbeat: in zo'n situatie heb ik met de desk eerlijk gezegd nog niet gestaan, maar ik kan er wel inkomen dat als je alles in extremis gaat trekken dat er dan wel steken vallen. Maar diezelfde ervaring heb ik ook gehad met het eerste anderhalf jaar dat we de VI1 gebruikten. Alvorens de gates daar niet meer ongelooflijke klikten waren we ook enkel firmwares verder. Zelfde verhaal voor de SI Compact. 3x dezelfde coverband mee gemixt die de tafel best stevig belasten (14 kanalen IEM met effecten, 28 kanalen inputs). Op zich klonk het wel aardig, tot je het volume richting de rand bracht, dan was het duidelijk minder lekker van klank.
          Ik merk op zowel het behringer forum als op soundforums dat er in het algemeen weinig problemen met de X32 zijn, maar als er zijn dat het meteen ook mensen zijn met brute problemen. Al bij al niet abnormaal als je ziet hoeveel er uitgeleverd zijn. Wat belangrijker is hoe ze aangepakt worden, dus ik stel de vraag welk gevolg ze bij Behringer hebben gegeven aan het zien van dat filmpje.

Comment

• drbeat
            • Jun 2012
            • 671

@drbeat: in zo'n situatie heb ik met de desk eerlijk gezegd nog niet gestaan, maar ik kan er wel inkomen dat als je alles in extremis gaat trekken dat er dan wel steken vallen.
            Ik geloof ook niet dat een analoge set hier wat uitgemaakt had hoor, deze muzikant moest hoog nodig zijn drums stemmen..waar ik altijd op hamer is dat de bron= instrument goed moet zijn en goed gestemd. Bass en drums moeten dusdanig zijn afgesteld dat zij elkaar aanvullen en niet in elkaars vaarwater moeten gaan zitten.

Voor de dingen die ik er mee doe is hij denk ik zeker geschikt. Ik gebruik geen 32 kanalen normaliter maar max 24.
            Voor drums gebruik ik een ddrum modulle voor mijn eigen band en mics bij mijn 2 bevriende bandjes waarbij ik de kick vaak ook door de PA samen met de ddrum mix voor het aanvullende laag of soms lomid.

Enne, niet zo uit je slof schieten hier....nergens voor nodig...tel tot tien en laat het gaan...uiteidelijk siert je dat meer dan zo heftig te reageren.....denk aan je hart....het is maar een forum.....
            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• desolation
              • Jun 2012
              • 706

goede mics wil ook wel eens helpen. voorheen hadden we E604 clipons, die Beta98 is toch een heel stuk gevoeliger en beter van klank. gebruik maken van goede mics zorgt er quasi altijd voor dat je veel meer ademruimte op je gain en PEQ hebt. en vermits we niet allemaal op dikke midassen mixen is het altijd leuk van de preamps niet te moeten oversturen

Comment

• Timo Beckman
                • Jul 2006
                • 1298

Originally posted by drbeat
                het is maar een forum.....
                "like" om in facebook termen te vervallen

Comment

• drbeat
                  • Jun 2012
                  • 671

goede mics wil ook wel eens helpen. voorheen hadden we E604 clipons, die Beta98 is toch een heel stuk gevoeliger en beter van klank. gebruik maken van goede mics zorgt er quasi altijd voor dat je veel meer ademruimte op je gain en PEQ hebt. en vermits we niet allemaal op dikke midassen mixen is het altijd leuk van de preamps niet te moeten oversturen
                  Helemaal eens! En goede muzikanten. Behringer is hier grensverleggend bezig,dat maakt vriend en vijand...ze hebben mij nooit laten staan......kwa prijs kwaliteit is het top...maar kwaliteit natuurlijk niet vergelijkbaar met de geliefde promerken alhier...maar de gemiddelde kroegbezoeker en kleine zaaltjes horen dat na 12 uur snachts toch niet meer en om 1 uur komen ze bij de lichtman plaatjes vragen.....

Wij moeten zorgen dat de mense binnenblijven en zo veel mogelijk kopen....en dat is tot op heden prima er mee gelukt.....

Comment

• LVG
                    • Jul 2011
                    • 152

[QUOTE
                    Ik merk op zowel het behringer forum als op soundforums dat er in het algemeen weinig problemen met de X32 zijn, maar als er zijn dat het meteen ook mensen zijn met brute problemen. Al bij al niet abnormaal als je ziet hoeveel er uitgeleverd zijn. Wat belangrijker is hoe ze aangepakt worden, dus ik stel de vraag welk gevolg ze bij Behringer hebben gegeven aan het zien van dat filmpje.[/QUOTE]

Dat is helemaal om te lachen...

Als je het filmpje ziet zie je duidelijk dat ik in de FX menu zit.. Hun reactie was... U heeft de freeze (lock) aangezet in het menu druk op home om er uit te komen
                    Zoals zowel hun als jij/ ik en elke andere willekeurige iemand kan zien is dus dat ik bezig met me mixen aan het maken fx even wil aandrukken/ selecteren voor de iem en je ziet dus dat ik duidelijk in de fx menu zit en op alles ook home (ook paar sec ingedrukt) hou maar niks en dan ook niks reageert. Ik zit dus totaal niet in het menu om de console te freezen zucht....

Toen ik bovenstaande nogmaals aan hun uitlegde totaal niks meer van ze gehoord

Lekkere support van de fabrikant dus
                    De dealer van dit merk waar de tafel vandaan kwam schrok er behoorlijk van... uit frusatie heb ik een persoonlijke tekst in de channel disp gezet van de master layer

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

Verbaast me fel eerlijk gezegd, op beide fora is de support van behringer sterk actief om mensen verder te helpen met dit soort issues :/
                      Iedereen kan idd zien dat de desk gewoon keihard vastloopt bij je, daar ben ik akkoord mee, maar het verbaast met meer dat ze niet tegemoet komen om je ermee verder te helpen.

Comment

• LVG
                        • Jul 2011
                        • 152

Verbaast me fel eerlijk gezegd, op beide fora is de support van behringer sterk actief om mensen verder te helpen met dit soort issues :/
                        Iedereen kan idd zien dat de desk gewoon keihard vastloopt bij je, daar ben ik akkoord mee, maar het verbaast met meer dat ze niet tegemoet komen om je ermee verder te helpen.

Mij dus ook. Aangezien zoals je al aangaf best wel support geven actief zijn en ik best wel geloof in het product op aantal aanpassingen na (sound/ output volume bussen) en me voorkan stellen dat iemand die puur op specs kijkt wat de tafel allemaal kan dit super is.
                        Heb ze 2x het zelfde bericht gestuurd niks meer van ze gehoord..

Comment

• desolation
                          • Jun 2012
                          • 706

Probeer eens een post op soundforums of het behringer forum, daar zijn ze over het algemeen zeer actief. En anders eens een belletje naar FACE hier in Belgiƫ, die zijn invoerder en repair center en daar krijg ik altijd vlot antwoord van.

Comment

• MarkRombouts
                            • Jan 2005
                            • 1391

Ik zou dit probleem toch ook echt bij mijn dealer wegleggen. Deze heeft de tafel toch aan je verkocht !
                            Internetforums is allemaal leuk en zeker nuttig, maar de verkoper zal dit probleem toch moeten oplossen lijkt me.

Comment

• drbeat
                              • Jun 2012
                              • 671

Originally posted by MarkRombouts
                              Ik zou dit probleem toch ook echt bij mijn dealer wegleggen. Deze heeft de tafel toch aan je verkocht !
                              Internetforums is allemaal leuk en zeker nuttig, maar de verkoper zal dit probleem toch moeten oplossen lijkt me.
                              En dat is volgens mij ook de enige en juiste manier om dit soort tekortkomingen te melden en tot een oplossing te komen..en wel zo eerlijk naar de dealer en fabrikant....die kunnen uiteindelijk niets met fora problemen...wel met de gecrascte tafel op de werkbank.....toch?

Comment

• desolation
                                • Jun 2012
                                • 706

klopt, en ben ik volledig akkoord mee, maar ik weet uit ervaring dat ze op die twee fora echt actief gehoor geven aan gebruiksproblemen en al meermaals mensen in direct contact met een service tech hebben gebracht. baat het niet, dan schaad het niet.

Comment

Working...