Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J.C. Productions
    • Nov 2010
    • 26

Behringer X32

De Behringer X32, heb ik toevallig dit weekend mee gewerkt.Echt een super apparaat en mooie preamps erin.Leuke KlarkTeknik componenten erin.Verder een hele overzichtelijke tafel en super handzaam.goede kwaliteit zonder de EQ'sIk ben erg tevreden over deze mixer.Ik heb deze tafel alleen met een analoge multikabel gebruikt en nog niet met de utp snake.
    Hartelijke groet,
    Joeri
    Technicus
    JC Techniek Groep

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Oje, weer iemand die een translator gebruikt om promo te maken op buitenlandse fora.

Comment

• jadjong
        • Oct 2003
        • 654

Tot nu toe gaat het hem beter af dan andere forumleden....

Comment

• tarpan
          • Dec 2008
          • 266

Originally posted by desolation
          Eigenlijk wel. Een slecht ontworpen product is veel erger dan een slecht geassembleerd product. Human error bij de assemblage is makkelijk te corrigeren achteraf, een ontwerpfout in het basis-PCB of de componentplaatsing daarentegen ...

Bekijk het als dat je een auto koopt en dat 1 op de 100 wagens met een onstekingsprobleem kampt. Als dat komt omdat af en toe er een beunhaas een stekker slecht heeft vastgemaakt op een injector is dat makkelijk te fixen, als het echter het motormanagement is dat slecht gebouwd is zit je met meer last...
          Als mijn tafel tijdens een avondje schuiven, plots de geest geeft, maakt het me geen flikker uit of het aan het ontwerp of aan de assemblage ligt hoor. Ik wil een tafel die werkt

Om dezelfde vergelijking te gebruiken: Als jouw wagen niet start als je wil vertrekken naar een venue, maakt het jou, de organisator, de artiesten noch het publiek, iets uit of het nu aan een losse stekker, of software ligt.
          Je wagen rijdt niet...punt
          als je bij de brom zit...

Comment

• mrVazil
            • Mar 2010
            • 330

Originally posted by tarpan
            Om dezelfde vergelijking te gebruiken: Als jouw wagen niet start als je wil vertrekken naar een venue, maakt het jou, de organisator, de artiesten noch het publiek, iets uit of het nu aan een losse stekker, of software ligt.
            Maar als je weet dat je vierde versnelling stuk is kun je wel wat hogere toeren maken in derde en direct naar vijfde gaan en toch op je venue geraken

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Originally posted by tarpan
              Als mijn tafel tijdens een avondje schuiven, plots de geest geeft, maakt het me geen flikker uit of het aan het ontwerp of aan de assemblage ligt hoor. Ik wil een tafel die werkt

Tja als je dat nooit wil tegenkomen moet je thuis blijven. Je werkt met techniek, daar kan altijd iets fout gaan.
              En als er iets fout gaat met digitale tafels is dit meestal faliekant.

Comment

• daviddewaard
                • Mar 2008
                • 627

Originally posted by frederic
                Oje, weer iemand die een translator gebruikt om promo te maken op buitenlandse fora.
                waar heb jij het over?
                A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Ik kan ook niet volgen ?
                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Op de reactie van @J.C. Productions

Comment

• DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

Originally posted by desolation
                      Eigenlijk wel. Een slecht ontworpen product is veel erger dan een slecht geassembleerd product. Human error bij de assemblage is makkelijk te corrigeren achteraf, een ontwerpfout in het basis-PCB of de componentplaatsing daarentegen ...
                      Iemand die geen verstand van techniek heeft zal het niets uitmaken, voor hem is het zwart wit.

Echter ik ben altijd blij als een fout in de produktie is gemaakt. Als er iets in het ontwerp zit wat niet ok is, dan is het altijd maar de vraag of ik het ook ga krijgen als ik hetzelfde product heb. Laat staan of er een goede oplossing voor komt.

Wat dat betreft vind ik het een opsteker voor behringer dat ik tot nu toe nergens gehoord heb dat de tafel is gecrashed.

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by frederic
                        Op de reactie van @J.C. Productions
                        Kan ik ook niet volgen, vreemde reactie op een jongen van 19 jaar die wat met geluidstechniek doet. Heeft een eigen Nederlandse website en als je op zijn website kijkt lees je al dat hij veel Behringer gebruikt omdat hij een arme student is. Verder is het ook niet zijn eerste bijdrage op dit forum en heeft hij zijn profiel netjes ingevuld.
                        Last edited by vasco; 10-09-12, 12:07.

Comment

• vester86
                          • Jul 2010
                          • 164

Originally posted by mrVazil
                          Maar als je weet dat je vierde versnelling stuk is kun je wel wat hogere toeren maken in derde en direct naar vijfde gaan en toch op je venue geraken
                          Als ik met mijn gloednieuwe auto wegrij bij de dealer en de 4e versnelling is stuk dan ga ik geen toeren maken om de 4e over te slaan, maar maak ik rechtsomkeert en eis ik dat de dealer/fabrikant het euvel oplost, ben je nou helemaal betoeterd .

Als binnen de fabrieksgarantie blijkt dat de fabrikant een ontwerpfout (in die betreffende versnellingsbak) heeft gemaakt dan wordt zo'n auto (al dan niet per direct) teruggeroepen om het probleem onder garantie en voor rekening van de fabrikanten te lossen. Heel gebruikelijk.

Als nou door slijtage (omdat ik bijvoorbeeld slecht schakel) de 4e versnelling ermee uitscheid na jaren werk is het inderdaad zo dat ik misschien maar eens meer toeren moet gaan maken om die 4e versnelling te ontzien... Of ik gooi er een dure reparatie tegenaan om een vakman het probleem te laten verhelpen, maar dan ligt die keuze bij mezelf.

Ik vind dit basale dingen die voor iedere auto/mengtafel gelden. In een goedkope auto verwacht je wellicht meer herrie (ruis), minder comfort (elektrisch verstelbare stoelen versus gemotoriseerde faders) en een simpele radio/cd speler ipv een multimediasysteem. Zo ook voor mengtafels. Je verwachtingen van zo'n ding zijn deels gekoppeld aan z'n aanschafwaarde maar dat betekent niet dat je zomaar met ongemakken of productiefouten akkoord hoeft te gaan.

Comment

• DJ Antoon
                            • May 2005
                            • 1681

Originally posted by vester86
                            Als binnen de fabrieksgarantie blijkt dat de fabrikant een ontwerpfout (in die betreffende versnellingsbak) heeft gemaakt dan wordt zo'n auto (al dan niet per direct) teruggeroepen om het probleem onder garantie en voor rekening van de fabrikanten te lossen. Heel gebruikelijk.
                            Er zijn in het verleden auto's van de dure merken geweest die onderweg stilvielen en waar op dat moment geen oplossing voor was. Laat staan dat een mengtafel fabrikant een ontwerp probleem direct kan onderkennen en er een oplossing voor heeft. En ondertussen zit jij dan maar voor de keus, gebruik ik hem niet meer, of neem ik het risico dat hij er mee stopt. Als je dan "geluk" hebt is het met een software update te verhelpen, zo niet mag je in de wachtrij aansluiten om hem te laten modificeren / omteruilen, maar dan moet er wel geproduceerd zijn, kost dus ook tijd.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Laten we nu eens afwachten hoe het ding zich in de praktijk houdt, als een verkeerd gelegde kabelboom het enige probleem is dan is daar nog wel mee te leven.
                              Punt is alleen dat je pas na langere tijd weet hoe de kwaliteit van de faders is.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJ Antoon
                                • May 2005
                                • 1681

Originally posted by MusicXtra
                                Punt is alleen dat je pas na langere tijd weet hoe de kwaliteit van de faders is.
                                Ik denk dat de meeste gebruikers best een keer de faders willen vervangen als deze versleten zijn, (bij deze aanschafprijs) bij een andere tafel gaan ze ook vroeg of laat. Het ligt er ook aan hoe ze zich gedragen als het op is.

Zo word ik bij midas (venice bijv.) heel ongelukkig als potmeters slecht worden en de eq. gaat oscilleren...

Comment

Working...