Vision Acoustics, een tipje van de sluier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gitarist 62
    • May 2006
    • 278

blijft er gewoon goed uitzien:
    http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater en http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater
    ~Clearsound~

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Hoi Sander,

Ik lees net een uitspraak van de Raad van State?
      Panama mag + 5 dB (A) meer gaan 'uitstralen'
      mits er enkele aanpassingen aan het pand worden
      gedaan.

Zoals ik het lees, lijkt dit positief, zowel voor Panama,
      als voor jou?

grtz

Nes
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Is vooral positief voor Panama, alhoewel ik niet begrijp hoe ze aan die waarde komen want buiten is het nauwelijks waarneembaar als er binnen dik in het rood gedraaid wordt.
        En reken maar dat het er dan hard aan toe gaat.
        Overigens ben ik niet langer meer verbonden aan Vision Acoustics, moeilijkheden met mijn compagnon hebben mij doen besluiten mijn pijlen volledig op Brooklyn Audio te richten.
        De set zoals die in Panama staat kan uiteraard gewoon onder de merknaam Brooklyn Audio geleverd worden.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

En alle andere dingen dan? Zoals je Line Array enz enz? Zou je het verhaal eens een klein beetje kunnen toelichten?

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Ja, dat wil ik wel.
            Oorspronkelijk was ik samen met mijn compagnon begonnen, ik alle technische zaken, hij alles eromheen.
            Maar aangezien het meeste eromheen niet of nauwelijks gebeurde (zie onder andere de site waar sinds oktober 2010 niets meer aan gebeurd is, zelfs de spelfouten zitten er nog in) heb ik een aantal maanden besloten mijn aandelen van de hand te doen. Mede getriggerd doordat er ook nogal wat 'administratieve onregelmatigheden' waren.
            Alle apparatuur is nu mijn eigendom, ik heb dus meer dan genoeg staan om leuke live en dance feestjes van de nodige apparatuur te voorzien.
            Alle producten zijn door mij ontwikkeld en blijven dus ook gewoon leverbaar, alleen nu onder de naam Brooklyn Audio.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

Oke, stom gezegd hoor je dit wel is vaker. Wel moet ik zeggen dat ik de naam Vision Acoustics wel lekkerder vond klinken in de mond.
              Vind persoonlijk Brooklyn Audio erg vreemd in de mond klinken. Uiteraard mag dat niets uit maken maar je begrijpt allicht wat ik bedoel.
              Kon je de naam Vision Acoustics er niet bij krijgen?

Comment

• mrVazil
                • Mar 2010
                • 330

verder toch ook even vermelden dat je bij brooklyn audio nog wat werkt hebt aan SEO, aangezien de eerste resultaten amerikaanse winkels zijn, en dan pas je facebook, en helemaal nergens je website. Voor facebookloze mensen zoals mezelf was het lang zoeken eer ik die gevonden heb, ben via het forum en vervolgens via jou persoonlijke site moeten gaan.

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Website moet nog gebouwd worden, aangezien ik nog maar net gestart ben zal het een en ander even wat tijd vergen.

Comment

• koen g
                    • Oct 2009
                    • 52

Gisteren een set van brooklyn audio gehoord in groenlo met de band beat it.
                    ik moet zeggen, mijn complimenten! klonk perfect en zag er strak uit!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Originally posted by gertgeluid
                      En daarmee bewijs je dat je dondersgoed in de gaten hebt hoe de natuurkunde achter geluidsreproductie zit en dat - hoe goed je systeem ook moge zijn - de natuurkunde het toch wel wint.

Eerlijk betoog. +1

Ik hoorde van Timo dat je setje qua specs dik in orde is. Hoop het snel een keer te horen.
                      Originally posted by Timo Beckman
                      Aantekening voor mijzelf .
                      Nooit meer accepteren dat de systeem labtop mee genomen wordt door wie dan ook . Ook al is het de eigenaar van het systeem . Als het dan fout gaat heb je geen manier om wat dan ook te traceren .
                      Originally posted by MusicXtra
                      Voor ons natuurlijk supergaaf dat ook de metingen met SIM zulke goede resultaten laten zien.
                      Dat live mixen zijn we een plannetje voor aan het ontwikkelen, dat gaat goed komen.

nou ja, ik denk dat ik nu maar een bak koffie ga halen ergens….

Comment

• Draad
                        • Apr 2001
                        • 122

??????????????????

Comment

• sjig
                          • May 2012
                          • 909

Sander, mannetje achter Brooklyn Audio, schijnt geweldige koffie te hebben

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Originally posted by sjig
                            Sander, mannetje achter Brooklyn Audio, schijnt geweldige koffie te hebben
                            Mijn eigen koffie is veeeeeeeel beter......

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Je hebt geen recht van spreken Mac, je bent nog nooit komen proeven.
                              Nu ga je waarschijnlijk af op het berichtje van Melo dat ik koude koffie zou hebben een tijdje geleden.

Comment

• qvt
                                • Oct 2009
                                • 721

Originally posted by Draad
                                ??????????????????
                                Het is een apart verhaal
                                There is no substitute for imagination

Comment

Working...