Nescio01: er is inderdaad geen norm voor pro audio, toch mag er aangenomen worden dat in het algemeen merken zoals midas zich daar situeren.
Verder als ik lees dat je een SD11 wil dan situeer jij je misschien op een ander pro niveau dan de meeste venice gebruikers?
Musicsupport: betreft de venice die nu te koop is onder de Behringer vlag is misschien een spijtige zaak en is niet leuk maar langs de andere kant: marketing, zullen we het daar op gooien?
Ja de leapfrog is groter dan de tafel,
maar ik pakte er zomaar even een tafel uit die op mijn verlanglijst staat.
maar dat is een ander topic.
Roland heb ik een dubbel gevoel bij; vrij duur met het hele digi RSS snake systeem, en volgens sommigen hier op het forum geen goede digi tafel.
Vanuit instrumentaal standpunt is hier thuis Roland al wat de klok slaagt.
(ik lig altijd in discussie met Yamaha gebruikers maar das weer een andere discussie)
als je niet te ver zit kom ik graag eens langs voor die m300. :-p
En wat betreft mackie/onyx het zijn inderdaad de betere in het budged segment.
ik zal wat meer smileys gebruiken want ik ben helemaal niet kwaad of woest

En verder: iedereen z'n ding toch?
"off-topic: ik zou een digi tafel pas helemaal te gek vinden als er standaard van sennheiser 6xIEM en 6x Wireless Mic units zitten ingebouwd (geprogd in de software) zodat je zelfs dat niet meer moeten meenemen en compleet geïntrigeerd in het systeem voor alle gebruiksgemak" wat denken jullie?
Greetzz
Verder als ik lees dat je een SD11 wil dan situeer jij je misschien op een ander pro niveau dan de meeste venice gebruikers?

Musicsupport: betreft de venice die nu te koop is onder de Behringer vlag is misschien een spijtige zaak en is niet leuk maar langs de andere kant: marketing, zullen we het daar op gooien?

Ja de leapfrog is groter dan de tafel,
maar ik pakte er zomaar even een tafel uit die op mijn verlanglijst staat.
maar dat is een ander topic.Roland heb ik een dubbel gevoel bij; vrij duur met het hele digi RSS snake systeem, en volgens sommigen hier op het forum geen goede digi tafel.
Vanuit instrumentaal standpunt is hier thuis Roland al wat de klok slaagt.
(ik lig altijd in discussie met Yamaha gebruikers maar das weer een andere discussie)

als je niet te ver zit kom ik graag eens langs voor die m300. :-p
En wat betreft mackie/onyx het zijn inderdaad de betere in het budged segment.
ik zal wat meer smileys gebruiken want ik ben helemaal niet kwaad of woest

En verder: iedereen z'n ding toch?
"off-topic: ik zou een digi tafel pas helemaal te gek vinden als er standaard van sennheiser 6xIEM en 6x Wireless Mic units zitten ingebouwd (geprogd in de software) zodat je zelfs dat niet meer moeten meenemen en compleet geïntrigeerd in het systeem voor alle gebruiksgemak" wat denken jullie?

Greetzz

, dus ik denk onhaalbare optie, helaas

Comment