Not of onnut?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StarclassicBB
    • May 2011
    • 25

Ik vind dit absoluut niet een vebetering van de oudere Venice.

De oudere Midas Venice was de perfecte oplossing voor bandjes mixen in kleine situaties, maar toch met de Midas kwaliteit!

Gewoon lekker compact, 24 kanaaltjes, 6 auxen en super degelijk. Ja, die 60mm faders zijn inderdaad even wennen, maar dat hoort bij het compacte design.

Wat je nu krijgt is een soort van samen smelting van de Venice en Verona. Het gaat dus inderdaad richting de groot formaat consoles. Waar dus de digitale tafels qua prijs/mogelijkheden/formaat verhoudingen duidelijk de winnende vlag in handen hebben.

Ik had liever dat ze hem nog compacter, goedkoper en nog beter klinkend hadden gemaakt. 48 volt op de bovenkant is wel een verbetering.

Deze tafel werpt zich nu precies in het (prijs)segment waar een digitale tafel zoveel meer voordelen bied dat de keuze snel gemaakt is.

Uiteraard zijn de verbeterde EQ e.d. wel een vooruitgang!, maar ik doelde meer op het ontwerp van de tafel
    Last edited by StarclassicBB; 29-05-11, 13:13.

Comment

• niemand
      • Apr 2011
      • 12

gewoon even bellen met midas consoles benelux en voilla:

F16 3000,- ex btw
      F24 4000,- ex btw
      F32 5000,- ex btw

incl 60 dagen trail versie firewire software, die na de 60 dagen gekocht moet worden voor +- 150 à 200 euro.

bovenstaand zijn ruwe prijzen want ze vielen nog iets goedkoper uit maar dit is iets makkelijker te onthouden.

er komt een F16 in een 19'' uitvoering dus de tape artiesten zijn gered !!

en verder wacht ik wel met mijn mening over de tafel tot dat er werkelijk een tafel getest is.
      in ieder geintje zit een seintje !!

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Originally posted by niemand
        gewoon even bellen met midas consoles benelux en voilla:

F16 3000,- ex btw
        F24 4000,- ex btw
        F32 5000,- ex btw

incl 60 dagen trail versie firewire software, die na de 60 dagen gekocht moet worden voor +- 150 à 200 euro.

bovenstaand zijn ruwe prijzen want ze vielen nog iets goedkoper uit maar dit is iets makkelijker te onthouden.

er komt een F16 in een 19'' uitvoering dus de tape artiesten zijn gered !!

en verder wacht ik wel met mijn mening over de tafel tot dat er werkelijk een tafel getest is.
        Even serieus en zonder negatieve bijklank; als jij een taperack kan vinden waar je die mixer in kwijt kan dan hoor ik het graag!
        d&b Audiotechnik

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

Originally posted by MusicSupport
          Even serieus en zonder negatieve bijklank; als jij een taperack kan vinden waar je die mixer in kwijt kan dan hoor ik het graag!
          ik werk regelmating met een tape/ kleine bandjes rack waar een midas 240 in zit onder zit 19 inch breedte profiel en daarnasst nog keer 1/2 19 inch breed erg handig, daar moet ook wel een f160 inpassen
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

Originally posted by daviddewaard
            ik werk regelmating met een tape/ kleine bandjes rack waar een midas 240 in zit onder zit 19 inch breedte profiel en daarnasst nog keer 1/2 19 inch breed erg handig, daar moet ook wel een f160 inpassen
            Mijn definitie van een taperack is 19" bij 60 a 80 cm diep. Daar past een F16 niet in. De tafel is er beter op geworden maar zal je niet in veel taperacks gaan tegenkomen.
            d&b Audiotechnik

Comment

• niemand
              • Apr 2011
              • 12

wat hun mij verteld hebben is dat de F16 in de 19'' iutvoering weer geheel anders wordt qua maatvoeringen.

hij wordt plat gemaakt ipv met een knik, en de aansluitingen komen onder de tafel.

dus je krijgt 2 F16`s:

1 normale
              1 platte 19'' versie
              in ieder geintje zit een seintje !!

Comment

• MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

Originally posted by niemand
                wat hun mij verteld hebben is dat de F16 in de 19'' iutvoering weer geheel anders wordt qua maatvoeringen.

hij wordt plat gemaakt ipv met een knik, en de aansluitingen komen onder de tafel.

dus je krijgt 2 F16`s:

1 normale
                1 platte 19'' versie
                Aha! Maar dan moeten er consessies worden gedaan t.a.v. bijv. de faderlengte en de toewijzingen e.d. Ik ben benieuwd, laat daar maar eens een plaatje van zien.
                d&b Audiotechnik

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Dat hoeft niet persé, als de aansluiting naar onder gaan ben je helemaal achteraan weer een centimeter of wat kwijt, daar kan je o.a. je faderlengte in kwijt. Bovendien kan je de scribblestrip aan de voorkant verkleinen (niet meer rond laten lopen) tot tapesize (19 of 38 mm breed, n*ch*b*n).

Ruimte zat om kleiner te maken.

Eigenlijk is de tafel alleen dieper geworden door wat extra routing buttons en 40mm voor de faders (yes!), de EQ is nog evengroot, maar nu met "gestapelde potmeters" (is daar een naam voor?), er zijn nog evenveel auxen.

Daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• daviddewaard
                    • Mar 2008
                    • 627

Na heeeeel lang wachten van de week 2 venice f 32 tafeltjes ontvangen.
                    vanavond eentje meegenomen voor een klein klusje,
                    het is echt een heel mooi klein compact tafeltje,
                    de preamp klink erg okay en kan je flink op zijn donder geven, de eq is zeer okay, vooral de erg uitgebrijde eq die je op geen enkele small size tafel tegenkomt is een erg groot pluspunt
                    verder erg fijn dat je de outputs van de auxen en subgroepen kan flippen zodat hier eq's op geinsert kunnen worden.
                    de bijgeleverde software ook gebruik voor galmpjes en compressors en gelijk op 24 sporen opgenomen :-)
                    morgen ff cheken hoe de opname is geworden.
                    de galmpjes in de sofware klinken behoorlijk acceptabel en de compressors ook, de latency bij het gebruk van compressors op de kanalen viel me heeeel erg mee, ik had geen smaart o.i.d bij me niet kunnen meten maar shat dat het ruim onder te 10 miliseconde blijft.

kortom al met al een verdomd mooi tafeltje voor een heel erg mooi prijsje.
                    als er geen budget is en je moet toch een tafeltje hebben is dit echt een topper, hij klink ook echt als een midas, alleen als je de grotere midas tafels gewenst bent is dit echt wel eventjes wennen.
                    bij meerdere kanalen boven de 0 db word op een gegeven moment bus verzadiging van de masters hoorbaar, hierdoor doet ik kwa klank kwaliteit echt wel onder aan bijvoorbeeld een verona.

maandag gaan ze naar de kistenbouwer en zodra ze terug zijn en er spinners enz inzitten zal ik ff fototjes plaatsen.
                    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• ljanton
                      • Sep 2003
                      • 373

Ik heb er vandaag eentje gekocht. (32F) Aan de mensen die het hier zowaar volledig neerhalen: Stel je eens voor dat JIJ in het ontwikkelingsteam zat en er keihard aan gewerkt hebt om een betaalbare degelijke (Betaalbar MAAR degelijke) mixer te maken en je leest hier dan zulke reacties?

Noem 5 merken die dezeflde kwaliteit bieden aan dezelfde prijs in dit segment van kleine mixers? Anyone? ... Mackie? Allen&Heath? Soundcraft met hun GB serie? (misschien de GB serie wel ja)
                      Of nee, noem 3 merken... :-)

Midas heeft dit soort mixers gemaakt zodat de meeste mensen hier toch kunnen meegenieten van de merknaam Midas en zijn kwaliteit.
                      Ik vindt het slim bekeken van Midas om dit soort mixers op de markt te brengen zeker voor de mensen die niet digi wilen.
                      Dat je geen toptafel van Midas hebt en dit een instapmodel is is dan ook normaal gezien de prijs die je betaalt.

Toch zit deze tafel prijs/kwaliteit zeer goed.

Ik las ergens:"Ik had liever dat ze hem nog compacter, goedkoper en nog beter klinkend hadden gemaakt"

GOEDKOPER en BETER KLINKEND... hahaha wat jij wil is een utopie.

"ik wil een nieuwe betere snellere BMW7 voor 10.000 euro" is dezelfde kreet.

Het is makkelijk om kritiek te geven

Maar zou je het beter kunnen als hoofd van de ontwerpafdeling?

Nuja kortom ik hoorde in de winkel waar ik werk dat het jammer is dat de faders op de print zit. Verder kan ik geen nadeel bedenken.

De FireWire is een pluspunt en een prima kwaliteitsalternatief voor iedereen die hier de ZED reeks van A&H niet wil of afkraakt. Want A&H is toch oo zoooo slecht volgens iedereen he?

Ik ben tevreden van de tafel, ze klinkt en ze is niet slecht.
                      Trouwens WAT is slecht?

Comment

• NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

Originally posted by daviddewaard
                        de eq is zeer okay, vooral de erg uitgebrijde eq die je op geen enkele small size tafel tegenkomt

ook uitgebreid: XR 20?

Originally posted by ljanton
                        ...(Betaalbar MAAR degelijke) mixer te maken
                        Da's een contradictio in terminis!
                        Kijk eens naar bijvb. Cadaz? Mega degelijk, doch onbetaalbaar!

Noem 5 merken die dezeflde kwaliteit bieden aan dezelfde prijs in dit segment van kleine mixers? Anyone? ... Mackie? Allen&Heath? Soundcraft met hun GB serie? (misschien de GB serie wel ja)
                        Als het vergelijk er moet zijn met 1 tafel, waarom dan minstens
                        3 merken noemen? (Digico = te duur/Crest, dan?)

Midas heeft dit soort mixers gemaakt zodat de meeste mensen hier toch kunnen meegenieten van de merknaam Midas en zijn kwaliteit.
                        Excusez, de Venice is net zoveel geen Midas, als dat de Square One geen Klark is en de Spirit geen Soundcraft.

Dit neemt niet weg dat je veel krijgt voor je € en je altijd
                        veel meer kwaliteit hebt dan B*eringer, €rodesk en overigen.

Overigens, is B* ook niet uit dezelfde stal als Midas en Klark,
                        tegenwoordig?

grtz
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicSupport
                          • Feb 2006
                          • 1016

Ik heb er vandaag eentje gekocht. (32F) Aan de mensen die het hier zowaar volledig neerhalen: Stel je eens voor dat JIJ in het ontwikkelingsteam zat en er keihard aan gewerkt hebt om een betaalbare degelijke (Betaalbar MAAR degelijke) mixer te maken en je leest hier dan zulke reacties?

Ik vindt het slim bekeken van Midas om dit soort mixers op de markt te brengen zeker voor de mensen die niet digi wilen.
                          Dat je geen toptafel van Midas hebt en dit een instapmodel is is dan ook normaal gezien de prijs die je betaalt.

Toch zit deze tafel prijs/kwaliteit zeer goed.

Ik las ergens:"Ik had liever dat ze hem nog compacter, goedkoper en nog beter klinkend hadden gemaakt"

GOEDKOPER en BETER KLINKEND... hahaha wat jij wil is een utopie.

"ik wil een nieuwe betere snellere BMW7 voor 10.000 euro" is dezelfde kreet.

Het is makkelijk om kritiek te geven

Maar zou je het beter kunnen als hoofd van de ontwerpafdeling?

Nuja kortom ik hoorde in de winkel waar ik werk dat het jammer is dat de faders op de print zit. Verder kan ik geen nadeel bedenken.

De FireWire is een pluspunt en een prima kwaliteitsalternatief voor iedereen die hier de ZED reeks van A&H niet wil of afkraakt. Want A&H is toch oo zoooo slecht volgens iedereen he?

Ik ben tevreden van de tafel, ze klinkt en ze is niet slecht.
                          Trouwens WAT is slecht?
                          Gefeliciteerd met je aankoop (oprecht! ) Je hebt een prima aankoop gedaan. Een mooie mixer met veel functionaliteit en behoorlijk geoutilleerd.

Maar ik lees tussen de regels een klein zuurtje zeg

Ik beschouw mezelf als een van die kritische mensen die jij noemt (Ik heb hier eerder al kritiek gegeven). Ik heb geen meelijden met wat hoofden van ontwerpafdelingen of designers op fora kunnen en moeten lezen. Daarvoor moet je de markt aftasten en de algemene wensen kenbaar hebben voordat je er aan begint.

Misschien moet ik mezelf een beetje terugfluiten...

In het algemeen hebben ze goed geluisterd; langere faders, betere EQ en betere (minder zompige) preamp. Super; zo'n uitgebreide EQ vindt je niet op zo'n compacte mixer. Leuk een Matrix; kan handig zijn en ook de XLR uitgangen achterop gecombineerd met de aanwezige inserts!

Echter niet meer auxrails of individueel regelbaren (pre/post is alleen global) auxen, terwijl daar in mijn optiek bij deze tafel wel behoefte aan is.
                          (Maar wellicht teveel vanuit eigen ervaring gewenst)

Er is geen (in manual of brochure) beschreven verbetering van de headroom binnen de subgroepen en masterbussen (hoewel ik er vanuit ga dat dit wel getackled is); wat in mijn optiek naast de preamp het grootste manko aan de vorige Venice was; en dat deze nu als Behringer te koop is zegt me ook genoeg)

Het probleem zit hem niet zozeer in de specs denk ik bij nader inzien. Ook de komst van de F16R (rackmount versie) is een goede zet; echter nog in geen velden of wegen info over te vinden; laat staan een plaatje. Van de vorige Venice was de 16 kanaals versie veel verkocht; mede omdat deze in een taperack pastte! Schiet op met die F16R!

Prijstechnisch duur ten opzichte van de concurrentie; ook al hebben die niet alle functionaliteit die deze Midas wel heeft; heeft iedereen dit allemaal nodig? (FireWire/Matrix/XL3 EQ)
                          En prijstechnisch te dicht in de buurt van acceptabele digitale oplossingen die wellicht wat meer op de toekomst gericht zijn. (Vergeet niet dat je bij deze mixer ook nog een doos outboard mee mag nemen (€/$) en mag slepen)
                          En prijstechnisch te duur voor te weinig kanalen. Pas met een F24 kom ik goed weg bij een bandje. Tuurlijk met wat trukedozen past een band ook op een F16.

Jij wil drie merken: hier is er alvast één: www.apbdynasonics.com

Okey twee dan: www.crestaudio.com
                          Last edited by MusicSupport; 06-09-11, 22:42.
                          d&b Audiotechnik

Comment

• ljanton
                            • Sep 2003
                            • 373

Behringer is inderdaad dezelfde stal tegenwoordig, en ik las vandaag ook in een brochure dat de nieuwe digi mixer van behringer, dingen van Klark Teknik aan boord heeft etc.

Je kan inderdaad vraagtekens plaatsen bij het feit of dat de nieuwe kleine midassen nog wel hetzelfde gaan zijn qua kwaliteit van voor de overname door behringer.
                            (zo zijn Fender Gitaren van VOOR de overname door een bepaald bedrijf ook erg gewild). Oke Mixdesks is iets anders dan gitaren. Verkeerd voorbeeld.

Maar wie kan hier harde bewijzen op tafel leggen dat de kwaliteit inderdaad achteruit is gegaan?

Toch snap ik je opmerking maar ik geloof niet (hoop) dat de nieuwe venice F zomaar een Behringer Mixer is met een Midas omhuizing die verkocht wordt met zo'n gigantische marge dat Uli berhinger rijker wordt dan de oprichters van google... Stel dat dit zo is, dan verliezen de pro mensen al snel hun vertrouwen in het merk denk ik en wat dan volgt, laat zich raden...

Verder zal er bij ieder nieuw product altijd wel wat zijn wat voor jou of iemand niet goed is. (zo vindt ik de nieuwe Yamaha digital stage piano's echt onoverzichtelijk terwijl anderen ze de hemel inprijzen) Toch zijn het toptoestellen.

En ja klopt een outboard... maar via de software kun je live ook compressors en effecten plugins gebruiken zodat je die outboard niet hoeft mee te nemen en ja ok ik hoor jullie al aankomen "nee latency en onbetrouwbaar" ... ja oke, dan outboard. Klopt, minpunt. Maar zo gaat het toch altijd analoog? En oke ja dan gaat je compactheid verloren, maar met een Tapeartiest en een F16 heb je toch maar 2 galmpjes nodig en een MD speler plus cd speler? en ok een 2x31 bands EQ, buiten de EQ tel ik dus maar 5 units rack outboard in dit geval... en oke ja bandjes dan moet je compressoren meesleuren ja dan wordt het weer veel. Nouja ik vindt het prima hoor een stolp case met het hoognodige. Beetje rock'n'roll. Grote tafel, en een dikke licht tafel ernaast (erachter) zoals een Zero88 Leap Frog en knallen!!!!

Hoewel een super compacte digi rackmixer heel handig kan zijn, maar ik lees zo vaak dat mensen het geklooi in menu's en pagina's zo lastig vinden bij sommige compacte digi mixers...
                            Ik hou wel van comfort maar goed we dwalen af.

aan nescio01:

Met betaalbaar maar degelijk bedoelde ik dat je voor de mixer geen hypotheek op je huis moet nemen en hij toch in de pro audio thuis hoort...
                            Of zijn er hier die beweren dat de Venice F serie uitsluitend thuishoort bij hobby cover band die 2 maal per jaar optreed bij de plaatselijke pensen kermis in de tent? Neen daar heb je namelijk Behringer en Mackie tafels voor... Prima mixer voor 300 eurie... :-) (of de Yamaha MG serie???)

Verder was inderdaad ook crest even in me opgekomen maar ik volg dat merk niet zo dus kan me er niet over uitspreken.

Wat betreft de digi mengtafels in segment 5000 eurie, er is inderdaad wat leuks onder de zon, en ik ben ook zeer digi ingesteld (zie andere posts). Toch heb ik gekozen voor deze tafel omdat de Pro3 en de Pro2 (die nog moeten uitkomen) te duur zullen zijn voor beertje bruin. En de SI serie van soundcraft en de digi serie van A&H mij niet kunnen bekoren voor die prijs... De digi mixers van Roland OOK niet, dus waarom een digi mixer kopen waar je je niet in kan vinden?
                            Last edited by ljanton; 07-09-11, 22:50. Reason: nog wat vergeten

Comment

• NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

aan nescio01:
                              Met betaalbaar maar degelijk bedoelde ik dat je voor de mixer geen hypotheek op je huis moet nemen en hij toch in de pro audio thuis hoort...
                              Of zijn er hier die beweren dat de Venice F serie uitsluitend thuishoort bij hobby cover band die 2 maal per jaar optreed bij de plaatselijke pensen kermis in de tent? Neen daar heb je namelijk Behringer en Mackie tafels voor... Prima mixer voor 300 eurie... :-) (of de Yamaha MG serie???)
                              Moeilijk verhaal met erg subjectieve inbreng daar er geen
                              norm is gesteld v.w.b. pro-audio. Waarmee ben jij tevreden,
                              waarmee is je publiek tevreden en hoor je verschillen als
                              je eens iets anders gebruikt?

Om je heen kijken kan soms helpen. Ik zie dan weinig
                              professionals (3X/week gebruik?) die een Venice gebruiken.

Ik ben iig blij dat jij jouw tafel gevonden hebt. Ook ik wil dit jaar
                              nog over op digitaal, maar twijfel nog steeds. Hoewel mijn
                              wijzer wel erg naar SD 11 wijst, maar of die er ook komt....?

grtz
                              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicSupport
                                • Feb 2006
                                • 1016

Behringer is inderdaad dezelfde stal tegenwoordig, en ik las vandaag ook in een brochure dat de nieuwe digi mixer van behringer, dingen van Klark Teknik aan boord heeft etc.

Je kan inderdaad vraagtekens plaatsen bij het feit of dat de nieuwe kleine midassen nog wel hetzelfde gaan zijn qua kwaliteit van voor de overname door behringer.
                                (zo zijn Fender Gitaren van VOOR de overname door een bepaald bedrijf ook erg gewild). Oke Mixdesks is iets anders dan gitaren. Verkeerd voorbeeld.

Maar wie kan hier harde bewijzen op tafel leggen dat de kwaliteit inderdaad achteruit is gegaan?

Toch snap ik je opmerking maar ik geloof niet (hoop) dat de nieuwe venice F zomaar een Behringer Mixer is met een Midas omhuizing die verkocht wordt met zo'n gigantische marge dat Uli berhinger rijker wordt dan de oprichters van google... Stel dat dit zo is, dan verliezen de pro mensen al snel hun vertrouwen in het merk denk ik en wat dan volgt, laat zich raden...
                                Hold your horses:

Ik zeg NIET dat de nieuwe VeniceF mixer een Behringer in een Midas jasje is! Nee, nee. Zeker met de verbetering zal dit een zeer waardige Midas zijn t.o.v. zijn voorganger; de oude Venice.

Die oude Venice is tegenwoording met precies hetzelfde ontwerp te koop als Behringer product; slim natuurlijk en waarom geen uitgedokterd ontwerp gebruiken toch? (Componenten zijn weldegelijk anders; eigen woorden van een NL'se Behringer vertegenwoordiger op de Messe)
                                Maar juist dit feit zet mijn een beetje aan het denken over de oude generatie Venice. Toen door velen geprezen (ik was er ook een tijdje blij mee) en dus ook dik betaald en nu te koop onder de Behringer vlag.
                                (Tuurlijk; zo gaan die dingen na overname!

En ja klopt een outboard... maar via de software kun je live ook compressors en effecten plugins gebruiken zodat je die outboard niet hoeft mee te nemen en ja ok ik hoor jullie al aankomen "nee latency en onbetrouwbaar" ... ja oke, dan outboard. Klopt, minpunt. Maar zo gaat het toch altijd analoog? En oke ja dan gaat je compactheid verloren, maar met een Tapeartiest en een F16 heb je toch maar 2 galmpjes nodig en een MD speler plus cd speler? en ok een 2x31 bands EQ, buiten de EQ tel ik dus maar 5 units rack outboard in dit geval... en oke ja bandjes dan moet je compressoren meesleuren ja dan wordt het weer veel. Nouja ik vindt het prima hoor een stolp case met het hoognodige. Beetje rock'n'roll. Grote tafel, en een dikke licht tafel ernaast (erachter) zoals een Zero88 Leap Frog en knallen!!!!
                                Dan is het niet meer compact; zo'n Leapfrog is groter dan je mixer!
                                En de VeniceF16R heb ik nog niet gezien dus is zo'n gewone F16 ook niet echt compact!

Hoewel een super compacte digi rackmixer heel handig kan zijn, maar ik lees zo vaak dat mensen het geklooi in menu's en pagina's zo lastig vinden bij sommige compacte digi mixers...
                                Ik hou wel van comfort maar goed we dwalen af.

aan nescio01:

Verder was inderdaad ook crest even in me opgekomen maar ik volg dat merk niet zo dus kan me er niet over uitspreken.

Wat betreft de digi mengtafels in segment 5000 eurie, er is inderdaad wat leuks onder de zon, en ik ben ook zeer digi ingesteld (zie andere posts). Toch heb ik gekozen voor deze tafel omdat de Pro3 en de Pro2 (die nog moeten uitkomen) te duur zullen zijn voor beertje bruin. En de SI serie van soundcraft en de digi serie van A&H mij niet kunnen bekoren voor die prijs... De digi mixers van Roland OOK niet, dus waarom een digi mixer kopen waar je je niet in kan vinden?
                                De VeniceF hoort thuis bij een serieus bedrijf of een serieuze coverband maar niet bij iemand die hem 2x per jaar uit de schuur haalt. Dit is een apparaat dat moet renderen; tenzij die gekke koper money to burn heeft.

Kom een dagje bij ons langs om op een Roland M300 te werken en ik laat je er de voordelen van inzien. Met de klank zit dat in ieder geval wel snor!

Ennuh iets meer liefde voor Mackie mag wel (de VLZ(3) preamps is toch wel een van de fijnere ooit gemaakt); de betere onyx lijn mag niet over een kam worden geschoren met die jongens die ze kopieren (Behringer)
                                Last edited by MusicSupport; 07-09-11, 23:31.
                                d&b Audiotechnik

Comment

Working...