Het is niet alleen een kwestie van veranderende karakteristiek. Hoor nu gewoon eens wat er met je stemgeluid gebeurt als je een toeter van je handen maakt en daardoorheen praat, klinkt bekend he!
Hoe dichter je handen naar elkaar toe beweegt, hoe erger het wordt! Ik had vorige week nog een coverbandje (!) waarbij ik de zanger er tot 2x toe op moest wijzen. (nadat ik ook nog de gitarist al 3x zo zacht heb laten zetten en tijdens de show de bassist ook 3x heb gevraagd gas terug te nemen... en dan heb je nog 1,5 dB over waarin je een "mix" moet maken
)
Het is irritant, en ik probeer al dit soort problemen meestal bij de bron aan te pakken door dus de heren muzikanten maar weer eens op proberen te voeden.
Die OM7 moet ik toch ook weer eens proberen, de keren dat ik ermee werkte beviel het eigenlijk wel.

Het is irritant, en ik probeer al dit soort problemen meestal bij de bron aan te pakken door dus de heren muzikanten maar weer eens op proberen te voeden.
Die OM7 moet ik toch ook weer eens proberen, de keren dat ik ermee werkte beviel het eigenlijk wel.
Comment