3weg top met brede afstraling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Originally posted by Big Bang
    Nieuwsgierigheid: Waarom is deze afgevallen? dB TECHNOLOGIES: Active Speakers Flexsys Flexsys F315
    Ik ben nog naar die top aan het kijken en naar het bedrijf. Ik ben er totaal niet mee bekend en heb er dus ook nooit mee gewerkt, ik wil er dus eerst even wat verder onderzoek naar doen. Ik moet best kritisch zijn, anders kan ik straks 10 sets op demo gaan vragen. Dat kost teveel energie en is niet eerlijk tov de leveranciers.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• drummerke
      • Oct 2006
      • 432

ondertussen al iets beslist wat het gaat worden?

Ik zelf ben zou wel graag eens een dynacord 15-3 of 12-3 willen horen..jammer dat de 15 niet gepowered word gemaakt.

In vlaandere vind ik ze alleen nergens te huur

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Er is iemand aan komen zetten met een setje KF695z, er moet nog wat over de centen gepraat worden, maar er is een goede kans dat dit het gaat worden.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Originally posted by sparky
          Er is iemand aan komen zetten met een setje KF695z, er moet nog wat over de centen gepraat worden, maar er is een goede kans dat dit het gaat worden.
          Tweedehands toevallig? In de buurt van Hengelo te koop?

Mooie kasten, wel erg zwaar.

Mvg,

Teun
          Last edited by 4AC; 21-01-12, 21:08.
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• ESPL
            • Jan 2010
            • 26

Zou eens kijken naar de LH900 van LAN. Doen wij feesttent mee tot 750 personen. 1 per kant met 2 subs en voldoet aan je eisen.
            Verbluffende speaker met ontzettende goede spraakverstaanbaarheid. Wellicht is dit een overweging waard. Ik zal zeker eens gaan luisteren en prijstechnisch erg goed. Zeker 35% voordeliger is aanschaf prijs dan andere gelijkwaardige speakers in deze klasse.

Comment

Working...