3weg top met brede afstraling
Collapse
X
-
Dus een onmogelijk eisenpakket is het zeker niet.
Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
Het gaat echter om twee 12" woofers met een hoorngeladen 5" driver. Deze laatste neemt ook het gebied waar normaliter een compressiedriver zit voor zijn rekening. (520hz tot 15khz voor de 5")
Lijkt mij noujuist een mooi alternatief voor een 3-weg top! (mocht je denken van niet; ga even luisteren aub)
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Comment
-
Volgens mij is de RCF 6001-A nog niet genoemd, 3 weg actief, 2*12"+8"+1", 950 tri-amplification. Ik heb geen flauw idee hoe hij klinkt, maar de specs zien er prima uit, 134 dB max, 80*60 graden afstraling. En ik heb zo'n gevoel dat dubbel 12 of enkel 15 niet veel uit maakt. Volgens de specs gaat hij van 50 tot +- 20000 Hz, laag zat dus.
Ik weet alleen niet of je een specifieke voorkeur hebt voor passief of actief, dus dat zou het enige zijn.
RCF - 4PRO 6001-A
Ik hoop dat je er wat aan hebt, Daan
(als ik iets gemist heb zal ik dit wel weghalen, want ik heb dit topic met interesse gevolg, maarja, je weet maar nooit...)I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
EAW KF695z
EV QRX 153
Martin H3
Soundprojects SP4
Voor de meest relevante specs kan er op de link geklikt worden.
shortlist 3wegHere today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
EAW KF695z
EV QRX 153
Martin H3
Soundprojects SP4
Voor de meest relevante specs kan er op de link geklikt worden.
shortlist 3weg
15"/10"/1"
Deze heeft een frontloaded 15"en 10" en een 1" op 90graden hoorn 130db continu en 134db max
Kast speelt vanaf 60Hz en heeft een stevig low.Comment
-
Weet je dat zeker van die 60Hz? Er zit namelijk een hipassfilter in op 80Hz...Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
SoundProjects SP4 lijkt me momenteel een erg handige keuze. Er komt behoorlijk veel SP4 (en andere series) te koop, ivm de introductie van nieuwe modellen.
Op de diverse websites van grotere SoundProjects verhuurders kun je wel wat advertenties vinden.Comment
-
Volgens mij is de RCF 6001-A nog niet genoemd, 3 weg actief, 2*12"+8"+1", 950 tri-amplification. Ik heb geen flauw idee hoe hij klinkt, maar de specs zien er prima uit, 134 dB max, 80*60 graden afstraling. En ik heb zo'n gevoel dat dubbel 12 of enkel 15 niet veel uit maakt. Volgens de specs gaat hij van 50 tot +- 20000 Hz, laag zat dus.
Ik weet alleen niet of je een specifieke voorkeur hebt voor passief of actief, dus dat zou het enige zijn.
RCF - 4PRO 6001-A
Ik hoop dat je er wat aan hebt, Daan
(als ik iets gemist heb zal ik dit wel weghalen, want ik heb dit topic met interesse gevolg, maarja, je weet maar nooit...)
Als iemand wat nuttigs daar over weet te vertellen, kunnen we wel een klein stukje off-topic praat daar aan besteden.Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
Comment