Martin Audio set informeren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #16
    Ik vind het al heel apart dat een verhuurbedrijf adverteert met (illegale) kopieën.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • Waveform
      • Dec 2009
      • 321

      #17
      Heeft iemand ervaring met die dbx processor. Ben hem nog nergens tegen gekomen. Is dat te opteren over een XTA??

      Comment

      • MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

        #18
        Het valt me wel op dat 'mega' ongeveer 4 keer per jaar deze vraag stelt. Eerst was het over een Adamson set, toen weer over een.... set en toen weer over een.... set.

        AC4 bedankt voor het uitzoekwerk maar dit had de TS prima zelf kunnen doen. Gewoon specs bij elkaar googlen.
        d&b Audiotechnik

        Comment

        • dexter
          • Jul 2005
          • 433

          #19
          Deze set komt geloof ikbij een collega forum lid vandaan. zal geen namen noemen maar meeste weten denk ik wel wie.

          Als dat zo is zit is de rest ook prima voor elkaar zoals de crossoverpunten en eq-ing. daar de jongen een goede naam wil opbouwen voor de toekomst.

          Comment

          • mega
            • Sep 2008
            • 25

            #20
            Dat ik meerdere keren per jaar deze vraag stel, komt gewoon omdat ik eigenlijk eens opzoek ben naar een juiste set met de juiste prijs verhouding.

            Op de site van de versterkers was ik zelf ook al geweest, maar de specs kon ik niet combineren met de speakers, omdat er 2-4-8 ohm op stond met verschillende watts.

            Voor jullie als geluid technicus leek me dit een eitje.

            Originally posted by MusicSupport
            Het valt me wel op dat 'mega' ongeveer 4 keer per jaar deze vraag stelt. Eerst was het over een Adamson set, toen weer over een.... set en toen weer over een.... set.

            AC4 bedankt voor het uitzoekwerk maar dit had de TS prima zelf kunnen doen. Gewoon specs bij elkaar googlen.

            Comment

            • peterwagner
              • Oct 2008
              • 317

              #21
              Originally posted by mega
              Dat ik meerdere keren per jaar deze vraag stel, komt gewoon omdat ik eigenlijk eens opzoek ben naar een juiste set met de juiste prijs verhouding.

              Op de site van de versterkers was ik zelf ook al geweest, maar de specs kon ik niet combineren met de speakers, omdat er 2-4-8 ohm op stond met verschillende watts.

              Voor jullie als geluid technicus leek me dit een eitje.
              Als je op zoek bent naar een set zou je de theorie toch ook eens moeten leren, anders kan je er toch nooit mee werken?

              Comment

              • Waveform
                • Dec 2009
                • 321

                #22
                Inderdaad. Als hobby kok ben je volgens mij niet zoveel met zo'n set. Je zal nog steeds moeten EQ'n om hem lekker te laten klinken, plaatsen,... Tenzij het voor vaste installatie is, dan kan je alles laten doen voor een flinke brok geld. Maar dit is een set voor on-the-road, voor vaste installatie zijn er leukere alternatieven.

                Hebben is niet goed genoeg, je moet het ook nog kunnen gebruiken

                Comment

                • Verheyen
                  • Jan 2007
                  • 65

                  #23
                  Ik heb zelf een gelijkaardige set. 4xH3, 2xH2, 2xS218 en 2xWS218(kopie).
                  Als amps hangen er bij mij 2x Crown MA5002, Crest 9200 en een 8200 aan.
                  Als processor heb ik wel de originele DX1 van Martin audio.
                  Deze set kan behoorlijk wat druk geven, klinkt zonder eq al vrij goed en eq'en is dan ook niet noodzakelijk. Zeker niet voor disco toepassingen. Nadeel van de set is dat ze niet geweldig ver draagt. Dit komt door de spreiding van 70graden van de toppen. Dit los ik deels op door er een H2 bovenop te plaatsen. Nog vragen? Misschien heb ik het antwoord wel.

                  greetz

                  Bert

                  Comment

                  • mega
                    • Sep 2008
                    • 25

                    #24
                    Meestal wordt de installatie geplaatst, het enige wat wij nog hoeven te doen is de laptop aan sluiten en muziek draaien.

                    Comment

                    • Dj Siem
                      • Nov 2008
                      • 11

                      #25
                      Hee! Dat is toevallig.. ik heb bij soundsale een enkele Martin set vastgelegd voor carnaval (2x sub 2x top).

                      Dat wil zeggen dat ze als het goed is nog maar een enkele over hebben, want ze beschikken of 2 Martin sets heb ik van hun begrepen (want het ging over een set voor op een carnavalswagen?)

                      Ze verklaarde me voor gek toen ik in eerste instantie een dubbele set wilde huren. En qua prijs zat dat er voor ons ook niet echt in helaas.

                      Comment

                      • Waveform
                        • Dec 2009
                        • 321

                        #26
                        Originally posted by Dj Siem
                        Ze verklaarde me voor gek toen ik in eerste instantie een dubbele set wilde huren.
                        En daar geef ik hen dan ook meer dan gelijk in

                        Originally posted by mega
                        Meestal wordt de installatie geplaatst, het enige wat wij nog hoeven te doen is de laptop aan sluiten en muziek draaien.
                        Toch niet rechtstreeks vanaf de laptop mag ik hopen?

                        Comment

                        • Hansound
                          • Apr 2006
                          • 832

                          #27
                          Originally posted by mega
                          Meestal wordt de installatie geplaatst, het enige wat wij nog hoeven te doen is de laptop aan sluiten en muziek draaien.
                          Gaat het hier om geluid voor op een carnavalswagen ?

                          Comment

                          • BramvCleef
                            • Dec 2009
                            • 1

                            #28
                            Ik hoorde van een collega dat men hier enkele vragen had over de martin set die wij verhuren..

                            Ik ben dus Bram van Cleef van soundsale.. En wij hebben inderdaad een dubbele martin audio set in het verhuur.

                            Met de carnaval hebben we echter 10 topkasten en 12 subjes van martin in het verhuur. En de meeste gaan inderdaad mee met een carnavals wagen.

                            Mochten er vragen zijn dan hoor ik dit graag, dit kan ook via de mail.

                            Mvg Bram
                            Last edited by BramvCleef; 31-12-09, 13:21.

                            Comment

                            • 4AC
                              • Nov 2007
                              • 1791

                              #29
                              Originally posted by BramvCleef
                              Ik hoorde van een collega dat men hier enkele vragen had over de martin set die wij verhuren..

                              Ik ben dus Bram van Cleef van soundsale.. En wij hebben inderdaat een dubbele martin audio set in het verhuur.

                              Met de carnaval hebben we echter 10 topkasten en 12 subjes van martin in het verhuur. En de meeste gaan inderdaat me met een carnavals wagen.

                              Mochten er vragen zijn dan hoor ik dit graag, dit kan ook via de mail.

                              Mvg Bram
                              Hallo Bram, welkom op het forum.
                              Misschien is het verstandig om volgende keer even een spellingscontrole te doen zodat mensen een goede eerste indruk krijgen...

                              Alvast een prettige jaarwisseling,

                              Mvg,

                              Teun
                              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                              Comment

                              • MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

                                #30
                                Originally posted by 4AC
                                Hallo Bram, welkom op het forum.
                                Misschien is het verstandig om volgende keer even een spellingscontrole te doen zodat mensen een goede eerste indruk krijgen...

                                Alvast een prettige jaarwisseling,

                                Mvg,

                                Teun
                                Nu ben je aan het mierenneuken, of is het miereneuken.
                                We zijn niet allemaal afgestudeerd neerlandicus en zijn bericht is gewoon goed leesbaar.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                                Comment

                                Working...