subwoofer array

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

    Dan hoop ik dat je op de toppen rijkelijk overschot hebt, 3x 718S op een kanaal bij de FP10000Q is erg benepen. Met bassen vond ik dat die snel door de knieën gingen.

    Comment

    • zjeten
      • Mar 2003
      • 331

      Ik denk wel dat het goed bemeten is. Je kan natuurlijk altijd meer neerzetten maar twijfelde om het niet eerst met 2 toppen en 2 bassen te doen per kant.
      Het is ten slotte prijs maken en niet weten hoe de organisatie zal reageren op je prijs.
      Ik zie hier veel optredens met 1 mackie swa1801 en een [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]SA1232 per kant en dit gaat ook maar .... dus mijn set daartegenover...[/FONT]
      Tis de eerste keer dat het doorgaat. Tis buiten en als er 300 a 400 personen zijn denk ik dat de organisatie super content zou zijn.
      Maar kan evengoed <150 man zijn.
      Heel kleine bedrijven zoals wij kunnen niet zoals de grote der aarde enorm veel kasten zetten of met peperdure systemen werken dat er extreem veel headroom is.
      Dit is iets wat we er jammer genoeg moeten bijnemen.
      Ik vind wel, als je op laag niveau bezig bent dat je wel mag denken over het beste er uit halen. Vandaar mijn vraag hier om met beperkte middelen
      toch een goed resultaat neer te zetten.
      Wat 3 subs en 3 tops per kant op die lab zullen doen zullen we dan moeten zien.
      Groeten,
      Jeffrey

      Comment

      Working...