Adamson Spektrix Huren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Een hersen beschadiging hadden ze al ivm de nodige bier consumptie die nodig is om uberhaupt carnaval leuk te vinden dus who the fuck geeft er wat om een gehoor beschadiging .
    Met vriendelijke groeten

Comment

• flash-a-new-generation
      • Nov 2006
      • 228

mmm, ik lees hier dat jij duidelijk nooooit, met adamson spektrix hebt gewerkt. ik heb er gister gestacked nog mee gedraaid, en wat is dat een heerlijke set als die settings kloppen. en daarvoor moet je toch echt bij Soundworks voor zijn! dat systeem klopt gewoon.

mooi systeem stacken op de toppenkist en dan heb jij een heerlijk systeem.

je kunt ook eens kijken voor spektrix bij EML belgie. al weet ik zo niet waar die zit.

edit: toch ma niet na sws omdat die zover ik weet doen die geen verhuur aan carnavalswagens!
      EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by flash-a-new-generation
        mmm, ik lees hier dat jij duidelijk nooooit, met adamson spektrix hebt gewerkt. ik heb er gister gestacked nog mee gedraaid, en wat is dat een heerlijke set als die settings kloppen. en daarvoor moet je toch echt bij Soundworks voor zijn! dat systeem klopt gewoon.

mooi systeem stacken op de toppenkist en dan heb jij een heerlijk systeem.

je kunt ook eens kijken voor spektrix bij EML belgie. al weet ik zo niet waar die zit.

edit: toch ma niet na sws omdat die zover ik weet doen die geen verhuur aan carnavalswagens!
        Ik heb zelf idd nooit met Spectrix gewerkt, heb het wel een aantal keer gehoord en gezien, heb ook geregeld over Spectrix gepraat met de eigenaar van Production Partners dus denk er wel iets van te weten.
        Waar het om gaat is dat een systeem op 1,2 meter hoog tegen de mensen vooraan staat te spelen, of dit nou spectrix is of een willekeurig ander systeem, op afstand zal het je altijd teleurstellen. Wil je een goed geluid dan moet je met je hoog en mid minstens boven de mensen uit komen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Boys, misschien is de hoogte van het plateau 1,2m om te beginnen. Dan stack je toch eerst 2 Spektrix subs en dan daar 4 kastjes bovenop.... Dan beginnen je toppen op 2,4 meter ofzo. Lijkt me prima.
          d&b Audiotechnik

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by MusicSupport
            Boys, misschien is de hoogte van het plateau 1,2m om te beginnen. Dan stack je toch eerst 2 Spektrix subs en dan daar 4 kastjes bovenop.... Dan beginnen je toppen op 2,4 meter ofzo. Lijkt me prima.
            Dan gaat het wel natuurlijk.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• flash-a-new-generation
              • Nov 2006
              • 228

daarom. ik stack ook altijd op de toppencase en dan haal ik ook een hoogte van minimaal 2,2mtr eerste wavetop. dus hij gaat lekker!
              EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• mega
                • Sep 2008
                • 25

Originally posted by MusicSupport
                Zo hadden we dus de opstelling van de installatie afgelopen jaar, de baskisten onderop, en erboven de topkasten geplaatst.

Jammer dat Production Partners ook in de buurt van Utrecht ligt.
                Last edited by mega; 08-09-09, 13:06.

Comment

• MarkRombouts
                  • Jan 2005
                  • 1391

Met deze opstelling heb je ivm de smalle afstraling van de ARCsen weinig hoog buiten de wagen. Veel hoog op de wagen wordt zo te zien geblokkeerd door de attributen die voor de speakers staan.Eenzelfde opstelling met spectrix zal wel iets beter gaan, maar door de bokkering nooit een echt goed over de auto heenstralen naar het publiek rondom. Probeer vrije zichtlijnen te maken tussen je publiek en de speakers, anders gaat het nooit werken.

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Wat je vaak ziet bij ons (oldenzaal, twente) zijn trekkers met vorkhef achterop waar een stalen kooi met speakers op zit, of helemaal achterop de wagen, met van dat zwarte doek ervoor. Wij hebben hier trouwens veel materiaal van een paar grote lokale drive-inns. Die werken alleen met EV/Dynacord materiaal, zo heb ik eens een complete xa2 set achterop een wagen gezien (4*sub+2*top: DYNACORD – Xa Systems )
                    en ook een rx set (3*sub, 2*top) achterop een trekker.
                    Op die manier heb je vrije afstraling naar je publiek, alleen jammer dat wij altijd op 1-2 meter staan, en we dus compleet doof worden van al die herrie!
                    Ik heb hier nog maar een keer een line array gezien(met carnaval dan), de KS array op een aanhanger.

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• 4AC
                      • Nov 2007
                      • 1791

Hmmm, de stack lijkt me zo niet erg efficient opgesteld.
                      Dat deze -mits juist gebruikt- onvoldoende rendement heeft kan ik me absoluut niet voorstellen!

Mijn mening over het elk-jaar-wat-anders: prima toch? Lekker orienteren, wat uiteindelijk het beste bevalt behouden? (en dan heb ik het niet alleen over het systeem, maar ook over de verhuurder) Alleen maar slim.

Mijn carnaval's-tip van dit jaar: try Funktion-One. Lijkt me meer dan geschikt voor je doeleinden. Voor meer informatie doet google het werk voor je.

Mvg,

Teun
                      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Originally posted by 4AC

Mijn carnaval's-tip van dit jaar: try Funktion-One. Lijkt me meer dan geschikt voor je doeleinden.
                        Voor meer informatie doet google het werk voor je.

Mvg,

Teun

Helemaal mee eens, dat zie je niet veel hier, alleen vraag ik me af hoe je dit op je wagentje zet.... Speakerplans.com

Daan

(wordt meer zoiets: http://www.sound-services.co.uk/Funk...04%20Stack.jpg )
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• mega
                          • Sep 2008
                          • 25

@4AC

Jouw mening over "elk-jaar-wat-anders" kan ik zeker met jou delen! Je weet maar nooit wat voor een installatie op de markt te krijgen is die voor ons doel misschien nog beter in het budget past.

Die Function-one speakers was ik ook al op het spoor, hebben trouwens een erg apart design.

Comment

• JVS
                            • Mar 2004
                            • 317

Of kijk eens naar Nexo Alpha. 4 stacks (S2+B1+M3) naast elkaar zou hier mooi passen. Google maar even de specsheets erbij, ik denk dat je qua max.SPL nog een stukje over die l'acoustics set heen gaat ! Door het hoorngeladen laag+mid draagt het ook nog een stuk verder.

Mocht je Nexo Alpha zoeken in Limburg mag je me altijd even mailen : -)

Comment

• 4AC
                              • Nov 2007
                              • 1791

Originally posted by djspeakertje
                              Helemaal mee eens, dat zie je niet veel hier, alleen vraag ik me af hoe je dit op je wagentje zet.... Speakerplans.com

Daan

(wordt meer zoiets: http://www.sound-services.co.uk/Funk...04%20Stack.jpg )
                              Helaas komt dit merk maar bar weinig voor in regio Twente. Inderdaad.

Funktion One kan trouwens prima op een (eventuele carnavals-) wagen, wat dan ook al regelmatig is uitgevoerd. Op de grotere optochten/parade's...
                              De kasten kunnen ook prima met enkel een bas/top per kant, bijvoorbeeld dubbel 18 met de resolution 4.
                              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Beckers Entertainment
                                • Dec 2008
                                • 650

En waar zijn die te huren?
                                Heb vorig jaar stiekempjes al eens gezocht naar een F1 leverancier, maar vond zo 1,2,3 niets in de regio Limburg..

Groeten Jasper
                                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

Working...