PA systeem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Originally posted by jans
    Zou het een idee zijn om bij jou in de regio eens te kijken hoe je conculega's het voor elkaar hebben.
    Gaat het om amateurartiesten of professesionele artiesten.
    Hoe gaat de installatie zich zelf terugbetalen.

Als je dit op een rijtje hebt laat je een aantal bedrijven, die voor jou budget kunnen leveren, langs komen voor een offerte.
    Lukt dit niet stuur ze dan alle info, tekeningen en foto's van de zaal.
    Bedenk ook dat de nodige infra aanwezig moet zijn.
    Zo zou je het in de Benelux doen, maar of het in Braziliƫ ook zo werkt.....
    Betwijfel het
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

Originally posted by SoundOfSilence
      Zo zou je het in de Benelux doen, maar of het in Braziliƫ ook zo werkt.....
      Betwijfel het
      Als er gesproken wordt over het importeren van equipment dan is er toch ook een leverancier?
      Of deze nou in Brazilie, de USA of Suriname.
      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Lijkt me niet dat Braziliƫ het einde van de wereld is...
        Daar wordt erg veel muziek gemaakt en is dus ook erg veel apparatuur nodig en dus zouden alle grote merken daar zeker vertegenwoordigers moeten hebben.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• SoundOfSilence
          • Mar 2007
          • 766

Originally posted by MusicXtra
          Lijkt me niet dat Braziliƫ het einde van de wereld is...
          Nee, duh! De aarde is rond, net als een pannekoek en heeft dus geen einde.

Ben wel eens in Suriname bezig geweest, maar dan sta je verbaast over hoe anders alles aan de andere kant van de oceaan gaat.

Een XLR-plug was daar al lastig te kopen, laat staan dat je een complete PA op demo krijgt.
          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• joo1966
            • Jun 2009
            • 58

kan je dit vertelllen in brazilie als je een merk wilt hebben bijv eaw, meyer sound of soundcraft allles moet komen uit america en allles is 60% duurder als in nl door de tax op vliegveld, dus ik wil het in nl kopen en op laten sturen als persoonlijke goederen ivm emigratie snap ie

en systemen beluisteren , dan moet ik naar concert gaan van beroemde artiesten, maar daar wordt jke ook niet wijzer van vandaar wat info bij jullie op doen snap ie

maar door dit forum al stuk wijzer mixer die ik aan gaat schaffen wordt abp 1020 met een 31 bands EQ om het geluid goed af te regelen wat naar de speakers gaat

speakers gaat zijn eaw nt serie of de tw audio dat is nog niet zeker, laat ik eerst beluisteren dooor mijn ouders

groetjes
            Last edited by joo1966; 30-06-09, 14:00.

Comment

• jadjong
              • Oct 2003
              • 654

Originally posted by joo1966
              ALLEN&HEATH ILIVE-T112/IDR32 lijkt mij stukkken mooier , weet niet qua geluid maar qua model om te zien
              Gelukkig weet je wel waar je mee bezig bent en heb je verstand van zaken.

Comment

• joo1966
                • Jun 2009
                • 58

wat moet ik met zo niet nuts opmerking

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

kan je dit vertelllen in brazilie als je een merk wilt hebben bijv eaw, meyer sound of soundcraft allles moet komen uit america en allles is 60% duurder als in nl door de tax op vliegveld, dus ik wil het in nl kopen en op laten sturen als persoonlijke goederen ivm emigratie snap ie

en systemen beluisteren , dan moet ik naar concert gaan van beroemde artiesten, maar daar wordt jke ook niet wijzer van vandaar wat info bij jullie op doen snap ie

maar door dit forum al stuk wijzer mixer die ik aan gaat schaffen wordt abp 1020 met een 31 bands EQ om het geluid goed af te regelen wat naar de speakers gaat

speakers gaat zijn eaw nt serie of de tw audio dat is nog niet zeker, laat ik eerst beluisteren dooor mijn ouders

groetjes
                  Denk dat je een heel aardig setje hebt met deze spullen, de mixer is in elk geval heel uitgebreid voor een dergelijk 19" apparaat.

Comment

• DJ Antoon
                    • May 2005
                    • 1681

Inderdaad, echter weten importeurs in Brazilie dit ook en daarom laten ze de spullen niet geassembleerd versturen, wat de tax verminderd. Betekent bijvoorbeeld speakers in de kasten schroeven bij aankomst...

Ik weet niet waar je precies zit, maar neem anders eens contact op met w connex in Salvador de Bahia +55 712446509, goede mensen waar ik lang geleden met plezier geweest ben. Misschien kunnen ze je helpen en heb je lokaal ?? support.
                    Niet verkeerd denk ik als ik het hele verhaal zo lees.
                    Last edited by DJ Antoon; 30-06-09, 16:38.

Comment

• joo1966
                      • Jun 2009
                      • 58

dj antoon bedankt

maar ik stuur vaak spullen op via klm cargo als persoonlijke goederen zo doende betaal ik geen invoersrechten

maar qua mixer ga ik kopen de APB 1020 MET DE [FONT=&quot]Klark Teknik dn 370 eq

Speakers ga ik kiezen tussen tw audio en EAW NT SERIE

Al vaak computeronderdelen verstuurd is ook gevoelig spul maar in ieder geval bedankt vooor medewerking

groetjes

[/FONT]

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

dj antoon bedankt

maar ik stuur vaak spullen op via klm cargo als persoonlijke goederen zo doende betaal ik geen invoersrechten

maar qua mixer ga ik kopen de APB 1020 MET DE [FONT=&quot]Klark Teknik dn 370 eq

Speakers ga ik kiezen tussen tw audio en EAW NT SERIE

Al vaak computeronderdelen verstuurd is ook gevoelig spul maar in ieder geval bedankt vooor medewerking

groetjes
                        [/FONT]
                        [FONT=&quot]
                        [/FONT]
                        Ik zou zelf voor de EAW speakers gaan, puur vanwege de naamsbekendheid, klankmatig ken ik geen van beide.[FONT=&quot]
                        [/FONT]

Comment

• joo1966
                          • Jun 2009
                          • 58

dan moet je toch maar eens tw audio gaan beluisteren bij feedback volgens mijn vader klinkt het geweldig

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

dan moet je toch maar eens tw audio gaan beluisteren bij feedback volgens mijn vader klinkt het geweldig
                            Net wat ik zeg, ik heb beide systemen nooit gehoord dus ik neem het direct van je aan. Maar wanneer ik voor de keus stond en beide systemen qua klank niet voor elkaar onderdoen zou ik toch voor EAW gaan.

Comment

• joo1966
                              • Jun 2009
                              • 58

ben ik met je eens en dat weet iki nog niet

kennisen van mij gaan eaw beluisteren over paar weken maar tw audio klonkt geweldig zeiden ze een 10

ben benieuwd

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

ben ik met je eens en dat weet iki nog niet

kennisen van mij gaan eaw beluisteren over paar weken maar tw audio klonkt geweldig zeiden ze een 10

ben benieuwd
                                Je zou ze eigenlijk direct naast elkaar moeten horen dan komen de verschillen goed aan het licht. Het is heel moeilijk om een vergelijk te maken tussen twee systemen onder andere omstandigheden.

Comment

Working...