PA systeem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Originally posted by joo1966
    dan moet je toch maar eens tw audio gaan beluisteren bij feedback volgens mijn vader klinkt het geweldig
    Als ik kijk op de site van Feedback, zie ik onder geluid > Speakers nergens TW audio spullen.
    Is dat tekenend?

Volgens mij heb jij bij de TW Audio spullen ook nog versterkers nodig (+ luidspreker bekabeling, crossover/processor voor de subjes enz). Heb je daar ook rekening mee gehouden in je vergelijk?

Als je in Rotterdam hebt geluisterd (of in de buurt woont) is het jammer dat ik dat niet eerder wist, ik had nl afgelopen zaterdag een klus in Rotterdam met een EAW set (geen NT series helaas, maar dan heb je een klein beetje een indruk voor wat betreft de EAW klank)

Verder zou ik als ik jou was ZELF gaan luisteren, en het liefst de systemen naast elkaar.

Comment

• SoundOfSilence
      • Mar 2007
      • 766

Originally posted by jakkes72
      Als je in Rotterdam hebt geluisterd (of in de buurt woont) is het jammer dat ik dat niet eerder wist, ik had nl afgelopen zaterdag een klus in Rotterdam met een EAW set.
      Zeg... mijn topografische kennis schiet tekort, maareh

mijn bar bevind zich in brazilie
      Das niet in de buurt van Rotterdam geloof ik
      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• joo1966
        • Jun 2009
        • 58

tw audio bij feed back met
        Hoellstern DELTA 12.4-2 Verstärker (zit alles in wat nodig is jacco kijk maar op hun site)

volgens mijn vader en een vriend van mij klinkt die combinatie super een 10 waard
        nu nog de eaw speakers beluisteren nt series, zal kijken of het lukt naast elkaar

maar hoop audiozaken geinformeerd in duitsland die zeggen tegen mij tw audio beste in
        prijs kwaliteit zijn wel duitsers maar toch
        Last edited by joo1966; 30-06-09, 21:21.

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

tw audio bij feed back met
          Hoellstern DELTA 12.4-2 Verstärker (zit alles in wat nodig is jacco kijk maar op hun site)
          Hoellstern - Produkte
          volgens mijn vader en een vriend van mij klinkt die combinatie super een 10 waard
          nu nog de eaw speakers beluisteren nt series, zal kijken of het lukt naast elkaar

maar hoop audiozaken geinformeerd in duitsland die zeggen tegen mij tw audio beste in
          prijs kwaliteit zijn wel duitsers maar toch
          Hoellstern met TW is inderdaad een uitstekende combinatie. Houd wel rekening met de levertijd van de Hoellstern, de laatste keer dat ik er wat over hoorde waren het een paar maanden.

Maar houd je ook rekening met bekabeling? Veiligheid? Plaatsing?

Mvg,

Ps. Als het ging om een budget van 200 euro zat dit topic al lang op slot, sommige posts worden gewoonweg genegeerd. En maar doordreunen. Excuses, maar ik erger me er aan.
          Last edited by 4AC; 30-06-09, 22:50.
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• joo1966
            • Jun 2009
            • 58

ha ha 200 euro daar koop je net verlengsnoer voor

nee joh mijn hifiset voor thuis ook klasse, dus zoek ik ook voor professionele doeleindes iets moois ondanks je wordt dood gegooid met heel veel merken en rotzooi

die HOELLSTERN versterker is top alllen kost hij wel wat ca 7000 euries maar samen met tw audio schijnt dat haast onverslaanbaar duo te zijn, dus zegt ten minste miin vader, vriend die het hebben gehoord en bij feedback ook, dat neem ik niet serieus wat ze bij feedback zeggen omdat ze de dealer zijn en verder de duitse pers,forums , verschillend audio zaken zeggen allemaal het zelfde tw audio is the best in price and quality.

Maar ondanks al dat positieve ga ik mij nu richten op EAW NT Serie, maar die moet van hoge huizen komen op de TW Audio te verslaan

Ben benieuwd

Groetjes

PS: 4AC WAT BEDOEL JIJ HIER MEE?Maar houd je ook rekening met bekabeling? Veiligheid? Plaatsing?[
            Plaatsing van speaker laat ik door deskundige doen in Braziilie
            Last edited by joo1966; 01-07-09, 00:06.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

ha ha 200 euro daar koop je net verlengsnoer voor

nee joh mijn hifiset voor thuis ook klasse, dus zoek ik ook voor professionele doeleindes iets moois ondanks je wordt dood gegooid met heel veel merken en rotzooi

die HOELLSTERN versterker is top alllen kost hij wel wat ca 7000 euries maar samen met tw audio schijnt dat haast onverslaanbaar duo te zijn, dus zegt ten minste miin vader, vriend die het hebben gehoord en bij feedback ook, dat neem ik niet serieus wat ze bij feedback zeggen omdat ze de dealer zijn en verder de duitse pers,forums , verschillend audio zaken zeggen allemaal het zelfde tw audio is the best in price and quality.

Maar ondanks al dat positieve ga ik mij nu richten op EAW NT Serie, maar die moet van hoge huizen komen op de TW Audio te verslaan

Ben benieuwd

Groetjes
              Euhhh, de verkoper van een versterker zal altijd zeggen dat de zijne de beste is voor jouw toepassing.
              Wil je iets minder geld uitgeven voor een topklasse eindversterker dan is de LAB Gruppen FP 10.000 ook het overwegen waard.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• joo1966
                • Jun 2009
                • 58

Maar die versterker werd in algemeen voorgeschreven als een van de beste in zijn soort door TW Audio zelf en via testbladen en duitse forums ook EN UITERAARD DOOOR DE VERKOPER

Altijd zal er wat beters te vinden zijn maar ik bedoel meer in prijs kwaliteits verhouding

Zelfde geldt voor jou, jij koopt een Roland M 400, maar als ik ooit digitaal zal gaan zo ik liever een midas kopen, omdat het de top op digitaal is, ALS IK NIET KAN BETALEN DAN EEN SOUNDCRAFT SI3

Is dat te duur dan maar gewoon ANALOOG of sparen!
                Last edited by joo1966; 01-07-09, 00:20.

Comment

• joo1966
                  • Jun 2009
                  • 58

FP 10000Q - Introduction | Lab.gruppen

mooi ding qua uiterlijk

ps zou meer voor de 14000 gaan
                  Last edited by joo1966; 01-07-09, 00:19.

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Ik snap je overwegingen ook wel, en die Hoellstern schijnt ook een heel goede versterker te zijn.
                    Maar degene die je adviseert is bijna nooit objectief, kans is 100% dat TW en Hoellstern een deal hebben dat ze gezamenlijk de marketing doen en dat is dan de reden dat iedere dealer je zal vertellen dat deze versterker de beste keus is voor deze speakers. Persoonlijk vind ik 7000 Euro erg veel geld voor een versterker en loont zou ik die speakers op verschillende versterkers willen horen om zelf ook te beoordelen of het zijn prijs waard is. Wie weet klinkt het net zo goed of wellicht zelfs beter op een versterker die de helft kost.
                    Want vanaf pak em beet 2500 Euro zit je wel zo ongeveer in het topsegment van versterkers, Crest, LAB Gruppen, Crown, etc. zijn allemaal merken die echt heel goede producten verkopen die door de grote speakermerken aan worden bevolen.
                    Kortom, ik zeg niet dat het niet goed is wat je wilt kopen maar ga voor zulke bedragen niet over één nacht ijs.

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

FP 10000Q - Introduction | Lab.gruppen

mooi ding qua uiterlijk

ps zou meer voor de 14000 gaan
                      De 14.000 is voor jouw toepassing volkomen onbruikbaar, je speakers zullen in rook opgaan
                      Bij de FP 10.000Q heb je 4 kanalen van 2500 watt tot je beschikking en de meeste speakers hebben hier al echt meer dan genoeg aan.
                      Voor jouw toepassing is wellicht de FP6000Q al helemaal goed.
                      Even ter vergelijk; afgelopen zondag een veld van 60 meter breed en 40 meter diep bespeelt, waarop ongeveer 500 mensen zaten, met in totaal 10 kW aan versterker vermogen en dat speelde ongeveer 10 dB onder het maximum.
                      Het volume was lekker stevig, en ik had dus nog heel veel over.

Comment

• joo1966
                        • Jun 2009
                        • 58

jij ook altijd laat naar bed he he

maar ja Hoellstern Verstärker is best prijzig, en dat model FP 10000 wat gaat ie moeten kosten dan?

maar die Hoellstern Verstärker is meer dan een versterker zit ook een processor op, schint allles perfect te combineren met de TW AUDIO speakers , je moet eens de speakers beluisteren bij feedback op een indruk te krijgen.....

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Meen dat de bruto prijs ergens rond de 5000 Euro ligt, netto is een kwestie van onderhandelen met Holland PA.
                          Ik wist overigens niet dat die Hoellstein een ingebouwde DSP heeft, voor een vergelijk kom je dan op de PLM 10.000Q uit, die heeft ook een ingebouwde DSP.

Comment

• joo1966
                            • Jun 2009
                            • 58

Heb jij er ook zo een dan?

Ziet er wel gelikt uit die PLM 10000 Q, kost die 5000 euries?

zal ik dan er naast moeten zetten om te vergelijken

Hoellstern - Products - DELTA Amplifiers

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Zelf zou ik niet snel kiezen voor versterkers met ingebouwde DSP maar voor een losse DSP.
                              In jouw geval zit je kennelijk ver van leveranciers wat inhoudt dat je, wanneer er iets stuk zou gaan, je op jezelf aangewezen bent.
                              Gaat er een versterker stuk dan kun je bij de Hoellstein en de LAB PLM gelijk niks meer. Bij gebruik van een losse DSP kun je voor nood iedere beschikbare versterker gebruiken zodat je in elk geval weer geluid hebt.
                              En nu ga ik slapen

Comment

• AH
                                • Apr 2004
                                • 248

Ben ik hier nu de enige met buikpijn van het lachen, na het lezen van dit topic
                                Anne Homan

Comment

Working...