Oké, had het inderdaad anders begrepen. Zoals jij het hier beschrijft klopt het en heb je inderdaad een extra 0808, 0816 of 1608 nodig op REAC B van je monitortafel.
Een andere optie lijkt mij uitgangen van je FOH (M400) naar REAC B patchen en uitgangen van je monitor (M380) naar REAC A maar ik heb dit niet zelf getest dus weet niet of dit zo kan. Misschien kan iemand anders (jijzelf nu je de tafel binnen hebt) dit bevestigen of ontkrachten.
Als we het ontopic houden dan kan ik je vertellen dat je bij een M400 voor de gains niet naar het podium hoeft. Gaan we offtopic dan hebben de meeste digitale tafels hun gains niet op het podium maar bij bijvoorbeeld Yamaha ligt het er dan ook weer aan welke tafel en insteekkaarten je gebruikt.
Een andere optie lijkt mij uitgangen van je FOH (M400) naar REAC B patchen en uitgangen van je monitor (M380) naar REAC A maar ik heb dit niet zelf getest dus weet niet of dit zo kan. Misschien kan iemand anders (jijzelf nu je de tafel binnen hebt) dit bevestigen of ontkrachten.
Originally posted by Koen van der K
Comment