Prettig gestoorden bij lab Gruppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by Koen van der K
    Voor live toepassingen zal dat wel loslopen, voor sublaag in 'n discotheek heb ik er toch wat bedenkingen bij.

Groeten !
    En toch doen ze het daar ook meer dan goed (128 dBC met drie subs per kant op drie FP10.000Q kanaaltjes per kant)....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

Jammer dat 'n vergelijk met 'n goede amp met conventionele voeding (a la pro9001 oid) met deze vermogens niet meer opgaat maar dat zijn amps die hun vermogen tot "thermal trip" kunnen blijven leveren. 7000Watt aan 4 Ohm (Powersoft) is door de benodigde railspanningen niet haalbaar met class G/H ... had 'n leuke vergelijkingstest geweest.

Enfin, ik dwaal wat af ... en als iedereen er in de praktijk tevreden mee is (en wie is dat niet als je net voor xxxxxx Euri's aan nieuwe amps hebt gekocht) is 't ook goed.
      Technisch gezien blijf ik het misleidend marketinggestunt vinden ...

Groeten !
      Meer is minder, minder is meer

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Koen van der K
        Technisch gezien blijf ik het misleidend marketinggestunt vinden ...

Groeten !
        Daar moeten we onder het genot van een flinke pot bier nog maar eens stevig over discussiëren.
        Ik ga nu in elk geval weer naar het Amsterdamse om weer een avond te horen hoe hard ze kunnen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

Originally posted by MusicXtra
          Daar moeten we onder het genot van een flinke pot bier nog maar eens stevig over discussiëren.
          Goed plan Sander, zal niet zo'n stevige discussie worden denk ik zo, als 't al tot discussiëren zou komen Locatie Panama (A'dam wel te verstaan) ?

Om een eind te breien aan mijn relaas omtrent de specs van dit soort amps; ik wacht rustig tot een fabrikant zo slim is zich te onderscheiden door "echte Watts" te specificeren (ik krijg bijna 'n 80's "PMPO peak-peak power-flashback ).

Groeten !

Comment

• RenéE
            • Oct 2006
            • 291

Originally posted by MusicXtra
            De PLM20.000Q levert zijn vermogen alleen wanneer hij op 32A afgezekerd wordt, iets dat in de praktijk niet zal gebeuren.
            Ik zie niet echt in waarom niet. 3*PLM20000Q in je rackje, krachtstroomverdelertje, 32A krachtkabel er aan en gaan met die banaan toch?
            Gebeurt tenslotte nu ook al wel, 32A verdeler in het rack om elke amp een aparte groep(16A) te kunnen geven.

Comment

• Koen van der K
              • Aug 2005
              • 1146

Originally posted by RenéE
              Ik zie niet echt in waarom niet. 3*PLM20000Q in je rackje, krachtstroomverdelertje, 32A krachtkabel er aan en gaan met die banaan toch?
              Gebeurt tenslotte nu ook al wel, 32A verdeler in het rack om elke amp een aparte groep(16A) te kunnen geven.
              ... misschien omdat MusicXtra het hier over één amp heeft ?

Comment

• qvt
                • Oct 2009
                • 721

Toch zijn er genoeg ampracken die gevoed worden door CEE 1F32 Blauw, dus dan kan een losse amp met zo'n stekker eraan ook gewoon gebruikt worden?!!
                There is no substitute for imagination

Comment

• Freek Fokker
                  • Aug 2003
                  • 495

Alle PLM amps hebben 32A powercon aan boord. Geen probleem dus om daar een 1p 32A blauw aan te zetten.
                  SR20DET

Comment

• frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

Originally posted by Freek Fokker
                    Alle PLM amps hebben 32A powercon aan boord. Geen probleem dus om daar een 1p 32A blauw aan te zetten.
                    Denk je dat iedere zaal/ aggregaat dat zomaar kan slikken?

Comment

• joe
                      • Jan 2003
                      • 446

Wel de zalen die 20kw geluid nodig hebben

Comment

• qvt
                        • Oct 2009
                        • 721

Precies, gewoon verdeler 3F32 rood naar 3x 1F32 blauw en gaan
                        There is no substitute for imagination

Comment

Working...