Prettig gestoorden bij lab Gruppen
Collapse
X
-
-
Jammer dat 'n vergelijk met 'n goede amp met conventionele voeding (a la pro9001 oid) met deze vermogens niet meer opgaat maar dat zijn amps die hun vermogen tot "thermal trip" kunnen blijven leveren. 7000Watt aan 4 Ohm (Powersoft) is door de benodigde railspanningen niet haalbaar met class G/H ... had 'n leuke vergelijkingstest geweest.
Enfin, ik dwaal wat af ... en als iedereen er in de praktijk tevreden mee is (en wie is dat niet als je net voor xxxxxx Euri's aan nieuwe amps hebt gekocht) is 't ook goed.
Technisch gezien blijf ik het misleidend marketinggestunt vinden ...
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
.
Ik ga nu in elk geval weer naar het Amsterdamse om weer een avond te horen hoe hard ze kunnen.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Locatie Panama (A'dam wel te verstaan) ?
Om een eind te breien aan mijn relaas omtrent de specs van dit soort amps; ik wacht rustig tot een fabrikant zo slim is zich te onderscheiden door "echte Watts" te specificeren (ik krijg bijna 'n 80's "PMPO peak-peak power-flashback).
Groeten !Meer is minder, minder is meerComment
-
Gebeurt tenslotte nu ook al wel, 32A verdeler in het rack om elke amp een aparte groep(16A) te kunnen geven.Comment
-
?
Meer is minder, minder is meerComment
-
Alle PLM amps hebben 32A powercon aan boord. Geen probleem dus om daar een 1p 32A blauw aan te zetten.SR20DETComment
Comment