Top5 leukste mixklussen ooit

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

Originally posted by MusicSupport
    No worries!

Aangezien ik afgelopen jaren voornamelijk voor 1 bedrijf heb gefreelanced waar ik nu ook in dienst ben zijn het vooral klussen die wij doen en waar ik het erg naar mijn zin heb gehad...

1. Shaky Ground in Parijs / Roparun / 10000 man (het regende gewoon (zweet) in de tent zo warm; maar de sfeer was uniek!)

2. Midnight Run in Budel / Feesttent vollleybal vereniging Ledub / 5000 man (hele tent op zn kop en perfect publiek!)

3. Shaky Ground in Pont Aven, Bretagne (Fr) / unieke bruiloft voor 350 man (bruiloft heeft in diverse damesmagazines uitgemeten gestaan omdat zon beetje een van de exclusiefste unieke bruiloften van het jaar was)

4. Recipe / Koningshof Veldhoven / 1000 man (in de misschien welbekende Brabantzaal aldaar een te gek bedrijfsfeestje)

5. Midnight Run in Lutago, Italiƫ in de carroussel, cirkelvormige apres ski bar / 100 man (in de meest gare toestand (hele dag boarden) met wat wit bier achter je kiezen de boel aansluiten en met weinig mensen een dwaas feestje bouwen)
    Ik zie een grote gemeenschappelijke factor van al deze klussen: ik was daar ook bij... dus ja, trek je eigen conclusies maar :P

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by s142918
      Ik zie een grote gemeenschappelijke factor van al deze klussen: ik was daar ook bij... dus ja, trek je eigen conclusies maar :P
      Vieze nickname hoor :P
      d&b Audiotechnik

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by s142918
        als dat je maten ( in inches) zijn kan ik me voorstellen dat je sleepkever bent geworden..

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by MacGyverSounds
          als dat je maten ( in inches) zijn kan ik me voorstellen dat je sleepkever bent geworden..
          Zoveel kistjes duwt tie niet meer hoor... deze jongen werkt voor een baas tegenwoordig :P
          d&b Audiotechnik

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by Stoney3K
            een groot bunkervormig blok beton
            Een Qube
            Wat een verschrikkelijke zaal, elke meter ander geluid...

Comment

• MusicSupport
              • Feb 2006
              • 1016

Originally posted by Stoney3K
              Jij bent de huistech van Midnight Run? Misschien komen we elkaar in Eindhoven op de intro nog tegen, in een groot bunkervormig blok beton
              Ik ben redelijk frequent de tech van MNR (net als enkele collega's). In de bunker (Demos) ben ik er dit jaar niet bij waarschijnlijk (andere klussen met andere bands). Een fijne zaal is het niet. Te klein om er een echte grote set in te zetten en net te iets te groot voor de C7 set (voor wat betreft de hoeveelheid volk die erin gaat) en een wat wazige akoustiek op sommige plekken. Verder erg offtopic :P ;alhoewel ik menig leuk feestje daar heb gehad (nee, ik zit niet bij een van de verenigingen daar)
              d&b Audiotechnik

Comment

Working...