kom maar op collega's.
Top5 leukste mixklussen ooit
Collapse
X
-
Labels: None
-
Bootlegdoors Bahrein / Dubai / Abu dahbi / Edinbrough
Physical Grafity op de harley meeting Busloo Tribute band voor Led Zeppelin en een van de betere bandje die ik ooit gemixt heb
Hans Klok grand premiere Sjanghai (was een kut klus maar ben blij dat ik het gedaan heb en weer terug ben gekomen naar NL)
Symphonie orkest Milaan
Allez mama Dranouter festival belgie
Feestje Vlaams belang (was niet mijn idee van een feest maar de samen werking tussen iedereen en een hoop lol tussen de technici onderling . Let wel dit is niet mijn politieke voorkeur . Wat dat aangaat ben ik redelijk neutraal politiek gezien )Last edited by Timo Beckman; 02-08-09, 09:20. -
Rosa King op pontons in het water in Uithoorn, onvergetelijke avond van een band die letterlijk de instrumenten met plakband bij elkaar hield.
Madeline Bell, Park Podium Breukelen, een wereld artiest.
Tim Welvaars, Park Podium Breukelen, die band swingt de pan uit.
Angela Groothuis, bedrijfsfeest den Haag, respect voor de manier waarop ze van een heel duf jasje dasje feest een wilde party wist te maken.
Allez mama, Koetstock Kockengen, gave band, anders dan de anderen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
No worries!
Aangezien ik afgelopen jaren voornamelijk voor 1 bedrijf heb gefreelanced waar ik nu ook in dienst ben zijn het vooral klussen die wij doen en waar ik het erg naar mijn zin heb gehad...
1. Shaky Ground in Parijs / Roparun / 10000 man (het regende gewoon (zweet) in de tent zo warm; maar de sfeer was uniek!)
2. Midnight Run in Budel / Feesttent vollleybal vereniging Ledub / 5000 man (hele tent op zn kop en perfect publiek!)
3. Shaky Ground in Pont Aven, Bretagne (Fr) / unieke bruiloft voor 350 man (bruiloft heeft in diverse damesmagazines uitgemeten gestaan omdat zon beetje een van de exclusiefste unieke bruiloften van het jaar was)
4. Recipe / Koningshof Veldhoven / 1000 man (in de misschien welbekende Brabantzaal aldaar een te gek bedrijfsfeestje)
5. Midnight Run in Lutago, Italië in de carroussel, cirkelvormige apres ski bar / 100 man (in de meest gare toestand (hele dag boarden) met wat wit bier achter je kiezen de boel aansluiten en met weinig mensen een dwaas feestje bouwen)d&b AudiotechnikComment
-
Comment
-
1) Ergens in de eighties een studentenbandje in het voorprogramma van een landelijke act gedaan op de VU amsterdam. De samenwerking met de hoofdact was erg fijn. (ik dacht de dijk maar dat weet ik niet meer zeker)
De studentenband was net aan het eind van een jaar alle feesten aflopen en erg goed ingespeeld. En zagen het als de kroon op hun ambitie om op dat eindfeest te spelen. Hoogst gemotiveerd dus.
De PA was voor die tijd erg goed. (ik dacht martin)
En alles viel die avond op zijn plaats.
2) een kleine sessie waarbij de groep aanwezigen erg goed was. De zaal OK en we met zijn allen besloten om de PA uit te laten en alles via backline + powered monitors naar de zaal te balanceren. De combinatie van schuiven met apparatuur, gecontroleerde spelers en voldoende tijd gaf een ongekende mooie sound. Verder werd er ook nog eens erg fijn gespeeld.
3) Een remix bij rehorst op de " holland spoor" waarbij het enige doel was "tot het uiterste gaan voor een andere sound". Waarbij een woud aan ideen voorbij kwam die op wonderbaarlijke wijze allemaal erg goed uitpakten. Terwijl er eigenlijk gewoon een soort brainstorm geplanned was. Niemand ging op de rem, alle aanwezigen kwamen met ideeen, rekken vol apparatuur aan techniek in het S900/ataritijdperk bleef feilloos draaie. Een groot feest die uitmonde in een mooie mix die totaal niet buitenissig klonk maar onreproduceerbaar bleek toen de band een maand later alles van de CD zo wilde laten klinken.
(analoge tafel zonder automatisering, een inch analoog 16 sporen enz..) Achteraf hebben we toen het equivalent van een kaartenhuis van 100meter hoog gepatched die bij toeval bleef functioneren. Denk "bandecho's in compressor-sidechains" enzo.
Last edited by showband; 28-05-09, 14:29.lekker belangrijk!Comment
-
misschien niet zozeer bandjes ed, maartoch:
SRV-Manner in een vol PSV stadion (ik geloof opendag), ingeprikt op stadion geluid, en geprobeerd voor zover het ging, er wat moois van te maken.... Wel lachen, 30.000man die K-K-Kampioenen zingen....Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Afgelopen week Soul Beach 2009 op Aruba, Estelle, Wayne Brady, Etana,Jamie Foxx en Robin Thicke, lekker gevarieerde R&B tot Soul en Reggae gemixt!
Lekkerrr..[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
5. JoyZe (singer/songwriter)
4. Ruizzz (Nederlandsetalige covers)
3. Rozella (90's dance, dame met een wereldhit)
2. Rattlesnake Shake (redelijk stevig rock bandje)
1. Festival Niet te Missen (festival)
De 4 artiesten vooral omdat de samenwerking goed en vooral prettig was/is. Het festival omdat ik daar vanaf dag 1 de gehele licht en geluid productie regel. Met als leuke anecdote, dat ik een bepaald iemand, technicus van een artiest belde om te vragen over en wat en als antwoord kreeg : Uhhh..ze komt alleen? Dat zijn te weinig schuiven, mix jij het maar...Ik zal geen namen noemen...;-) Wel een leuke ervaring.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Ik heb niet echt een top, maar wat gewoon leuke klussen waren.
Poppodium Nirwana - altijd gezellig welk bandje ook komt.
Locknine - een coldplay/snowpatrol ect coverbandje
Someren-eind kermis bij Komokus - een gezellig jongeren centrum waar je de gekste dingen mee maakt.
Twizted - top40 coverbandje
Rockit open air 2008 - dance feest
Olaf mix jij Rattlesnare Shake eigelijk op Zumschluss festival op 2 augustus?Comment
-
Ja..;-)Olaf mix jij Rattlesnare Shake eigelijk op Zumschluss festival op 2 augustus?
Voor die tijd toevallig nog een gearlist?Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
[LIST=1][*]Occultfest 2008 linker podium[*]Thronar in JC Plaza te Ermelo[*]Hysterica & Somewhere on Stage in de Mac in Harderwijk[*]Chainsaw in JC Plaza[*]Next Waste Dimension in Rockcafe Fred & Ed[/LIST]Wesnenlijstje: ik zou heel graag ***dess Of Desire nog een keer willen mixenSteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
First make it work, then make it look pretty!Comment

Comment