Interessante demo van K-Array

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Fijn dat er mensen zijn die voor mij de lange versie van mijn reactie willen typen... ;-)

Comment

• w00Dy
      • May 2006
      • 257

een openlucht systeem in een enkele bestelwagen, het is eens wat anders

Dat KR200S systeem lijkt me wel leuk
      Last edited by w00Dy; 20-10-08, 20:36.
      Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by w00Dy
        een openlucht systeem in een enkele bestelwagen, het is eens wat anders

Dat KR200S systeem lijkt me wel leuk
        Zie het al voor me, concert in Ahoy, kom je aan met je station.
        Digitale mixer, Cat5 multi en K-Array systeem achterin.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Mattheusvz
          • Jun 2007
          • 107

Originally posted by MusicXtra
          Zie het al voor me, concert in Ahoy, kom je aan met je station.
          Digitale mixer, Cat5 multi en K-Array systeem achterin.
          Dit was ook de eerste gedachte die in mij opkwam.... Ik zag al visioenen van een volkswagen caddy die het immense terrein van pinkpop op komt rijden om een de geluidsinstallatie neer te zetten......

Importeur in Nederland is overigens xoversystems; Xover Sound Systems - home

Comment

• Mattheusvz
            • Jun 2007
            • 107

Inmiddels heeft de importeur in Nederland ook z'n website online en is er nu ook iets meer bekend over de prijzen van de systemen.
            Xover Sound Systems - Xover Sound Systems K-array Nederland

Comment

• maranta
              • Sep 2002
              • 113

Hoe waren de reacties na de demodagen ?, tot op heden zie en hoor ik het merk nergens voorbij komen.
              Blijven jullie bij de eaw set?
              Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

• Mattheusvz
                • Jun 2007
                • 107

Wij hebben inmiddels een K-array set in gebruik. Na een aantal demo's was voor ons de keus snel gemaakt. Doorslaggevend was naast de geluidskwaliteit vooral het gebruiksgemak van het systeem en de compactheid. Iedereen die de set een keer in actie wil horen (en zien...) is welkom bij een optreden van ons en is (eventueel) ook "backstage" welkom om een kijkje te nemen.
                En inderdaad onze EAW set staat te koop; zie daarvoor marktplaats.nl

Comment

• Whitefarmer
                  • Oct 2003
                  • 1244

Originally posted by Mattheusvz
                  Wij hebben inmiddels een K-array set in gebruik. Na een aantal demo's was voor ons de keus snel gemaakt. Doorslaggevend was naast de geluidskwaliteit vooral het gebruiksgemak van het systeem en de compactheid. Iedereen die de set een keer in actie wil horen (en zien...) is welkom bij een optreden van ons en is (eventueel) ook "backstage" welkom om een kijkje te nemen.
                  En inderdaad onze EAW set staat te koop; zie daarvoor marktplaats.nl
                  Je mag me ALTIJD een agenda mailen, ik geef toe, op dit moment 'iets' boven budget, maar je moet weten waarvoor je wilt sparen

groet John
                  Groeten John
                  ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                  Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                    • Nov 2005
                    • 950

Ook ik ben uitermate geinteresseerd.
                    Geluidsset-uitbreiding zit eraan te komen, dus ook zeker dit systeem willen we minimaal 1x beluisteren...

Mocht er wat in de buurt van Groningen zijn, de mail staat in mijn profiel!
                    MEEO Audio Licht Rigging,
                    Mark van der Werff
                    Groningen

Comment

• Mattheusvz
                      • Jun 2007
                      • 107

Ik zal zorgen dat we koffie klaar hebben staan.....

Comment

• Mattheusvz
                        • Jun 2007
                        • 107

Goed nieuws voor de nieuwsgierigen onder ons; op zaterdag 28 maart zal er een bescheiden demo gegeven worden door K-Array. Wij staan staan dan in het Eden Hotel in Emmen en voorafgaand aan ons optreden zullen de mensen van K-Array een aantal producten demonstreren. Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, maar ik zal een paar plekken reserveren.

Comment

• creative
                          • Feb 2009
                          • 2

Nieuws van K-array

Goed om te lezen dat K-array mensen doet wakker schudden.
                          Vorig jaar op de Musik Messe in Frankfurth heb ik K-array voor het eerst gezien en gehoord. Het concept en de geluidskwaliteit die het voortbrengt is top en meer dan dat!!. Dan nog niet gesproken over de kwaliteit van het materiaal gebruik. Kortom 3 punten die dit product erg uniek in de markt maken en andere fabrikanten wakker doet schudden.

Los ervan, waar ik niemand over hoor is de DSP aansturing, die zelf d.m.v. een keuze in presets is aan te passen. Verhoogd in mijn ogen toch wel het gebruiksgemak van dit systeem, gezien de toepasbaarheid

Wat ik op dit moment ook weet is dat K-array door 2 partijen in nederland geleverd wordt. 1 partij richt zich voornamelijk op theatertoepassing waarbij de andere partij zich richt op de installatietoepassing.

Het gaat hier om de firma's;
                          - Eurocase Audio & Media Products
                          - X over Sound systems

Voor mensen die nog vragen hebben, ik heb bijna alle producten van K-array in eigen handen mogen hebben. En heb me door beide partijen op frnakfurth en tijdens een demo in amsterdam laten voorlichten.

Betreft prijzen heb ik vernomen dat men contact op zou moeten nemen met een van de bovenstaande firma's.
                          Mocht men onverhoopt dit niet durven te vragen kan ik ze altijd voor je aanvragen, gezien mijn relatie bij deze firma's

ciao creative

Comment

• animaldrums
                            • Nov 2008
                            • 88

Een reclame-tune tussen de reacties door zou e.e.a. compleet maken, ik geloof dat Loekie daar tegenwoordig wel tijd voor vrij heeft.

Comment

• 4AC
                              • Nov 2007
                              • 1791

Volgens mij hebben we nu inderdaad een verkoper hier....
                              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• sis
                                • Jul 2003
                                • 3305

Tja, ik wil wel eens eens weten wat zo'n red-line kost
                                En waar kan ik een demo horen ?
                                E-mail staat in mijn profiel ...
                                sis
                                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...