ik lees dit draadje een beetje mee en ben een beetje verbaasd
de laatste x dat ik in de loods heb gekeken stond er alleen spektrix en geen Q.
waarom wij de keuze voor spektrix gemaakt hebben heeft niks met het merk te maken.
toen de tijd was Q te klein.
spektrix viel toen overal tussen niet te groot niet te klein.
ik denk dat de keuze van een line array vooral te maken heeft met voorkeur en de toepassing waar je het voor wil gaan gebruiken...
of je het makkelijk kan bijhuren etc etc.
ff offtopic : ralph wie heb je gesproken bij pv?
de laatste x dat ik in de loods heb gekeken stond er alleen spektrix en geen Q.
waarom wij de keuze voor spektrix gemaakt hebben heeft niks met het merk te maken.
toen de tijd was Q te klein.
spektrix viel toen overal tussen niet te groot niet te klein.
ik denk dat de keuze van een line array vooral te maken heeft met voorkeur en de toepassing waar je het voor wil gaan gebruiken...
of je het makkelijk kan bijhuren etc etc.
ff offtopic : ralph wie heb je gesproken bij pv?





.. Ja de 730 klinkt prima, overgens de andere systemen ook hoor!!


Comment