Je kunt bij AED gewoon een setje huren met sys tech, of als je zelf een QVT-er weet, kun je het via hem bij hun huren... heb je Sennheiser niet voor nodig... behalve als zij dat setje gaan betalen voor je
.
Zoals ik al eerder aangaf zou ik echt op de mensen letten waarmee je de systemen vergelijkt. Ik zou het liefste een goede sys tech nemen die met zowel Spektrix alsook dV-Dosc kan werken... dan zitten de verschillen ook daadwerkelijk in de PA en niet in de bediening daarvan.
.Zoals ik al eerder aangaf zou ik echt op de mensen letten waarmee je de systemen vergelijkt. Ik zou het liefste een goede sys tech nemen die met zowel Spektrix alsook dV-Dosc kan werken... dan zitten de verschillen ook daadwerkelijk in de PA en niet in de bediening daarvan.

)
Die J serie seminar was objectief vanuit d&b gezien en ze gaven ruiterlijk toe dat V-Dosc ook een dijk van een systeem is en natuurlijk vertellen ze daarna graag dat J wat beter is; maar dat is een kwestie van horen voordat je het geloofd. Voorlopig vel ik daar geen oordeel over. Daarnaast zit ik heel veel in de boekjes en specsheet te lezen en leren. Ik probeer een objectieve mening te geven; ben dan wel gekleurd door ervaring met d&b maar heb de TS bijv. toch ook op Adamson gewezen.
(Wel met de eerder genoemde budget kwestie bijvoorbeeld)
Comment