Nieuwe md voor tape act
Collapse
X
-
Olaf bedoelt de oude Sony's, de MDS-E11 (met groene background-verlichting en zwarte letters). Bij die is de term traag nog veels te snel... We hebben hier een aantal MDS-E10's en MDS-E12's en dat werkt heel veel beter! Een doodzonde dat ze die niet meer maken...
Daardoor zijn we dus allemaal aangewezen op Tascam of huis-tuin-keuken-Sony's. Nou weet ik niet uit ervaring hoe de Tascam's zich houden, maar kan wel melden dat de htk-Sony's bij jaren op-de-weg zich toch ook goed houden, iig hier wel (meerdere MDS-J530's). Kom ze ook regelmatig tegen bij de gemiddelde band in het effect-rack, samen met CD-broer/zus. Vind daarom de hier eerder gebruikte LVT-term niet helemaal waardig...
Leuke link: www.minidisc.orgLast edited by Outline; 26-12-07, 02:50.Comment
-
Weet iemand of je de afspeeltijd van een track continu kunt laten teruglopen op een Tascam MD350? Iedere keer als ik een schijfje verwissel, moet ik op de knop "display" drukken. Is hier een oplosing voor?gaan met die banaanComment
-
Mee eens. De MD-CD1 is een niet zo best geconstrueerd apparaat. Die van ons zijn alle 3 al een keer gerepareerd. Loopwerken van de CD speler vervangen (zonder garantie; user abuse; tascam
; alles zit verdorie in nette racks in nette stolpjes)
Toevallig vorige week in de UK nog een MDS-E12 van Sony op de kop getikt! Te gek! Daarnaast zijn WAV/MP3 players erg handig!Last edited by MusicSupport; 15-10-08, 23:54.d&b AudiotechnikComment
-
[quote=MusicSupport;490826]Mee eens. De MD-CD1 is een niet zo best geconstrueerd apparaat. Die van ons zijn alle 3 al een keer gerepareerd. Loopwerken van de CD speler vervangen (zonder garantie; user abuse; tascam
; alles zit verdorie in nette racks in nette stolpjes)
Klopt ! Zijn inderdaad erg storingsgevoelig. Daarintegen is de MD350 wel een bijzonder betrouwbaar apparaat met een overzichtelijke bediening; fijne grote knoppen
Life is what you make itComment

Comment