Testdag 13 mei 2007
Collapse
X
-
Comment
-
Kalm, maar kalm, maar kalm...Tijd voor een Testdag Part II?
Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Het was inderdaad een 101, fotos staan nog steeds online
Het gros van oktava's kwamen bij mij uit de verzameling.
Testdag part II? Moet kunnen, wat te denken van de theatervakbeurs 7-8-9 januari-2008?Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment
-
Klinkt goed, al moet ik wel even kijken of dat er qua tijd en geld inzit. Als het goed is ben ik dan namelijk net verhuisd, en dat kost ook een paar knaken...
Wilde je dan één of meerdere dagen uittrekken voor een kijken-kijken-vergelijken-achtig-iets?
Ik sta voor alle ideeen open, want deel I was zeker de moeite waard.
Groetjes, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Weet je ook nog wat we ervan vonden?Het was inderdaad een 101, fotos staan nog steeds online
Het gros van oktava's kwamen bij mij uit de verzameling.
Testdag part II? Moet kunnen, wat te denken van de theatervakbeurs 7-8-9 januari-2008?
Hadden we niet ook nog een 319 uitgeprobeerd?
Ik lees op diverse fora dat die Oktava's OK zijn á fabriek, maar dat ze fantastisch zijn als je de elektronica modificeert. Zijn die van jou orgineel, of ook gemodificeerd?
Thanks!Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment

Comment