Testdag 13 mei 2007

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4516

We gaan hopelijk wel in het programma een soort microfoon en randapparatuurvergelijkingsdagje ervan maken? (voor zover ik alles heb begrepen)

Ter controle. ik zorg voor een gitaar +versterker en een bas + synthesizer + DI
    lekker belangrijk!

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Ik heb vandaag nog een demo set van Rane binnen gekregen, een C4 en G4, 4 weg compressor en 4 weg gate. Een in mijn optiek iets of wat ondergewaardeerd merk, dus zondag de kans om dat te bepalen of het daadwerkelijk zo is...;-)
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MusiQmaN
        • Sep 2006
        • 328

En met gepaste trots mag ik bekend maken dat ik een demo mag weg geven met de SKRM100 SubKick en de Recording Custom.

Met dank aan Koen van Yamaha Drums en Richard van Drumland.
        Last edited by MusiQmaN; 10-05-07, 20:34.
        Drummer en techniek freak.

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Originally posted by MusiQmaN
          ... SKRM100 SubKick ...
          Ik kom ook ;-)
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• MusiQmaN
            • Sep 2006
            • 328

kan er mischien iemand ook een 420 (of iets soortgelijks) headsetje meenemen heb ik ook al eens willen testen en praat wat makkelijker

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Gezien het moment van vragen (n dag tevoren) en het reeds bedankt hebben van andere producten lijkt het mij dat je het antwoord over die gewenste 420 microfoon al op je klompen aan kunt voelen.

Comment

• MusiQmaN
                • Sep 2006
                • 328

Originally posted by ralph
                Gezien het moment van vragen (n dag tevoren) en het reeds bedankt hebben van andere producten lijkt het mij dat je het antwoord over die gewenste 420 microfoon al op je klompen aan kunt voelen.

??? bedankt hebben van de andere prod? en t zou best kunnen dat iemand een headsetje bij zich heeft toch....

en alvast een fototje van de sub tijdens het klaarzetten en testen:

Last edited by MusiQmaN; 12-05-07, 21:06.

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

Ik zou zeggen: Tot vanmiddag!
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Koen van der K
                    • Aug 2005
                    • 1146

Ha heren,

... informeel en informatief middagje geweest, eigenaardige en verassende verschillen tussen drum- gitaar en overheadmics (die SM57 vond ik zo slecht nog niet ;-), aardige Meyer-verassing (jaja, MacG is nu ook op de "melkpakjes"-toer ;-) en ook leuk om eens wat gezichten te zien.

Leuk georganiseerd, enthousiaste mensen ... bedankt en tot een volgende keer !

Groeten !
                    Meer is minder, minder is meer

Comment

• RayM
                      • Jan 2006
                      • 742

Helaas moest ik verstek laten gaan. Stond op het punt van vertrekken toen de telefoon ging: 'Kun je invallen?'
                      Dus aan het werk toen.
                      Hopelijk was het een informatieve dag voor iedereen.
                      Heerlijk die stilte

Comment

• keenoncoolstuff
                        • May 2003
                        • 695

Zo, net terug (omweg gemaakt via de plaatselijke frietkraam). Ook ik vond het een erg geslaagde middag. Leuk om eens in aanraking te komen met niet-zo-standaard microfoons, en best leuk om te horen dat een setje OH's van 20 Euro het stuk niet eens zo heel veel slechter klinken dan grootmembraan Oktava's
                        Bij deze wil ik iedereen die aanwezig was (en de touwtrekkers natuurlijk) nog eens hartelijk bedanken voor de gezelligheid en inzet!

De volgende keer ben ik er in ieder geval weer bij!
                        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

Heren,
                          Ik denk dat we inderdaad kunnen terug kijken op een leuke en geslaagde middag/avond.
                          Mijn dank gaat voornamelijk uit naar de muzikanten want zonder hun was het niks geworden.
                          Kleine foto impresie is te vinden op:
                          Index of /~mogos/vianen

Ik maak daar nog wel een keer wat meer werk van zodat alle fotos ergens komen te staan.

Wat mij betreft gaan we dit nog een keer doen.
                          Last edited by Radar; 13-05-07, 23:07.
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

yep, ff een automaat laten springen, (neutrik powercon nieuw uit de doos verkeerd aangesloten, dankjewel neutrik)
                            bleek toch dat de gouwe ouwe pcm 60 en de sm57 zich prima staande hebben gehouden in alle nieuwe ontwikkelingen.

leuk om s echt te horen, en mee te maken..

enne , tante cor tapt prima biertjes..

Comment

• Olaf Duffhuës
                              • Oct 2000
                              • 2477

Soooo...ben weer wakker...Het was inderdaad een enerveerende middag...En voor herhaling vatbaar, vind ik...Ik vond het vooral prettig dat er serieuze mensen waren geweest, daar wordt je weer een stuk wijzer van...Zo zie je maar weer dat je nog altijd dingen kunt leren van andere, als je er maar serieus mee omgaat...

Ook hebben we ontdekt dat een TC M-One vrij dicht bij een PCM kan komen, maar net nog niet helemaal...Ook dat een DBX 160X weinig verschilt van een BSS DPR404...Dat ook Octava microfoons mooi klinken, zelfs tegenover een Audio Technica AE serie...|En dat er ook drummers bestaan met een goede drukkit...

Iedereen die geweest is in iedergeval bedankt voor de moeite!
                              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Ralph Hees
                                • Nov 2005
                                • 183

Zo te horen een geslaagde dag geweest, jammer dat ik niet kon komen.

Ik hoop dat er nog eens zon dag komt en dat ik er dan wel bij kan zijn.

Comment

Working...