Innige liefdesverklaring aan de moderator
Ik ontving zojuist de nieuwe 'proeve van bekwaamheid' die door de MBO's als nieuwe praktijktoets zal worden ingevoerd. Ze willen deze proeve landelijk gaan invoeren. Dat is een hele mooie stap voorwaarts richting het hanteren van één gezamenlijke kwaliteitsnorm voor het toetsen van de eindtermen.
Hoe wij daar op de cursussen voor de ouwe rotten mee om moeten gaan, zal wel niet vooraf bedacht zijn. Ik zal het potlood alvast gaan scherpen.....
(Waar is dit knopje eigenlijk voor?)
Ik ontving zojuist de nieuwe 'proeve van bekwaamheid' die door de MBO's als nieuwe praktijktoets zal worden ingevoerd. Ze willen deze proeve landelijk gaan invoeren. Dat is een hele mooie stap voorwaarts richting het hanteren van één gezamenlijke kwaliteitsnorm voor het toetsen van de eindtermen.
Hoe wij daar op de cursussen voor de ouwe rotten mee om moeten gaan, zal wel niet vooraf bedacht zijn. Ik zal het potlood alvast gaan scherpen.....
(Waar is dit knopje eigenlijk voor?)

(ik stel het even scherp maar realiseer je dat er van die opleidingen bakken mensen vrij komen die wel op zo een school gezeten hebben maar geen sikkepit serieuze ervaring hebben
ook deze site staat vol oproepen van scholieren die met geen mogenlijkheid een stageplaats kunnen vinden omdat ze nog nooit een band van dichtbij hebben gezien maar wel voor een cijfer op de stageplaats "meer moeten doen dan kisten duwen")

Comment