D&B Q7

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Wij hebben hier (bijna) altijd subje-topje op een paaltje. Hiervoor hebben wij een plaat laten maken die precies de afmetingen van het handvat heeft met daarin een flens om de speaker op een paaltje te krijgen. Werkt perfect en ziet er erg 'fabrieks-matig' uit.

Nee, ik kom uit Den Bosch! Han ken ik van een klus die hij gedaan heeft voor de Avro (75 jaar Avro personeelsfeest). Ik werkte toendertijd in de Orangerie en daar stond hij dus. Nadien heb ik regelmatig, voor het jongerencentrum waar ik toen werkte, geluid bij hem ingehuurd. Hij zat toen nog in die oude boerderij..

Nadien (vanaf 2001) is het contact verwaterd maar ben ik nog wel een aantal keren 'op visite' geweest. Toffe gast iig.

Ik 'werk/hobby' tegenwoordig voor een maat van mij die z'n eigen toko heeft. En die werkt op zijn beurt weer heel veel samen (het is nog net niet 1 bedrijf...) met iemand die een aardige schuur vol D&B heeft staan. Beetje veel D&B dus!

Duidelijk zo?

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by Outline
      Wij hebben hier (bijna) altijd subje-topje op een paaltje. Hiervoor hebben wij een plaat laten maken die precies de afmetingen van het handvat heeft met daarin een flens om de speaker op een paaltje te krijgen. Werkt perfect en ziet er erg 'fabrieks-matig' uit.

Nee, ik kom uit Den Bosch! Han ken ik van een klus die hij gedaan heeft voor de Avro (75 jaar Avro personeelsfeest). Ik werkte toendertijd in de Orangerie en daar stond hij dus. Nadien heb ik regelmatig, voor het jongerencentrum waar ik toen werkte, geluid bij hem ingehuurd. Hij zat toen nog in die oude boerderij..

Nadien (vanaf 2001) is het contact verwaterd maar ben ik nog wel een aantal keren 'op visite' geweest. Toffe gast iig.

Ik 'werk/hobby' tegenwoordig voor een maat van mij die z'n eigen toko heeft. En die werkt op zijn beurt weer heel veel samen (het is nog net niet 1 bedrijf...) met iemand die een aardige schuur vol D&B heeft staan. Beetje veel D&B dus!

Duidelijk zo?
      Jup! Aha, de Orangerie in Den Bosch. Die altijd fijne galmbak/kerk

Maar we moeten idd maar eens de agenda's trekken maar als ik zo naar de planning kijk vrees ik dat ik pas zo rond/na de 14 december eens tijd ga hebben.
      d&b Audiotechnik

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Ik zit zelf redelijk vol in december, maar heb de 29e en 30ste wel tijd. Misschien dan?

Misschien beter om maar rechtstreeks te mailen? <nickname>7 @ hotmail.com

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Nog even over de plaatsing van een D&B Q7 setje.

Ik wil eind oktober een set bestaand uit 4 Qsub en 4 Q7 plaatsen voor de uitversterking van een disco, soul, rock coverband op een locatie waar ik voor de spreiding met name de 2 toppen per kant nodig ga hebben.

Wat is echter een handige manier om dit op te stellen. Er is op die locatie geen podium waarop ik de set kan stacken, hij moet dus op de grond komen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Comment

• MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

Ik stel de set bijna altijd vanaf de grond op. Tenzij er een ideaal podium voor is. (Ik heb het hier niet over festivals, maar gewoon over 1 of 2 subs en 1 top per kant)
            De akoustische koppeling is er ook als je twee subs naast elkaar zet. Dus gewoon de toppen met een windup met M20 draad in de subs op een beugeltje lekker naast elkaar. Goed uit elkaar draaien anders zit je met de spreidingsvlakken van de hoorn die elkaar overlappen.
            Per kant dus eigenlijk twee sets naast elkaar.

Je kunt natuurlijk ook een Q10 plaatsen.
            d&b Audiotechnik

Comment

Working...