compact live-rackje

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #61
    Je plaatst niets dus kunnen we het ook niet zien.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • Outline
      • Feb 2006
      • 1434

      #62
      Originally posted by MusicXtra
      Je plaatst niets dus kunnen we het ook niet zien.
      Is al opgelost! FF ruzie met Fotoemmertje....

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #63
        Da's inderdaad wel ff passen en meten geweest, als er een storing was geweest had je wel een probleem op locatie.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • Outline
          • Feb 2006
          • 1434

          #64
          Van wat ik weet (was dus 2010), heeft het tot toen al die tijd (jaar of 7 dus) storingsvrij gewerkt.

          Wat ik al zei: Had bij de eerste test niks anders verwacht dan storing, brom en ruis. Niks van dat al! We hadden er zelfs weddenschappen op afgesloten...

          Comment

          • drbeat
            • Jun 2012
            • 671

            #65
            Zou ook zo maar kunnen dat men het kistje ongewijzigd nog in gebruik heeft. Mij lijkt het kwa compaktheid erg gemakkelijk voor dit soort muzikanten.

            Wel grappig, kwam dit plaatje ook bij een van de eerste posten tegen toen ik door het topic aan het lezen was.

            Zal eens kijken of ik ergens van mijn Behringerrackjes ook wat foto's kan vinden, en van mijn ddrum/allessis drumcomputerkastje ook nog ergens wat te vinden is. Ondanks dat alles digitaal wordt, en ook betaalbaar wordt is dit voor mijn medemuzikanten af en toe erg lastig als ik er zelf niet ben. Dan drukken ze per ongeluk op een verkeerd knoppie en dan ist gedaan.. En met dat analoge spul kun je het in een oefenruimte wat gemakkelijker werken... heel basic....schuifje omhoog en geluid...

            Wel grappig dat mensen die het interesseerd met de meeste digitale tafels zo weglopen maar veel muzikanten die hun intresse alleen maar in gitaar en versterker hebben zitten dat die van digitafels er helemaal de ballen van snappen...Heb een Presonus, X32 en een Soundcraft voorgeschoteld naar ze, maar als het tafeltje even anders doet dan zijn ze over de zeik... en mijn Soundcraft analoge tafeltje dat snappen ze dan weer wel.....Ben benieuwd, die ruil ik binnenkort in tegen een Mackie 1604 vlz pro... zal ook weer wat worden....
            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

            Comment

            • Outline
              • Feb 2006
              • 1434

              #66
              Originally posted by drbeat
              Wel grappig, kwam dit plaatje ook bij een van de eerste posten tegen toen ik door het topic aan het lezen was.
              Als iemand mij zoekt: Ik ben vast een plaatsje in een verzorgingshuis aan het regelen. Blijkbaar takel ik sneller af dan gedacht....

              Moet wel zeggen dat ik nog steeds onder de indruk ben van hoe dat rackje uiteindelijk gelukt is. Dat dan weer wel.
              Last edited by Outline; 05-12-13, 04:02.

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #67
                Originally posted by Outline
                Als iemand mij zoekt: Ik ben vast een plaatsje in een verzorgingshuis aan het regelen. Blijkbaar takel ik sneller af dan gedacht....
                geeft niks, doen Saskia en Erger ook…

                Comment

                • drbeat
                  • Jun 2012
                  • 671

                  #68
                  Muppetshow.

                  Originally posted by MacGyverSounds
                  geeft niks, doen Saskia en Erger ook…
                  ( OF TOPIC)
                  niet persoonlijk bedoeld:

                  Hahahahaha.Mack,ik kon af en toe me erg aan je ergeren maar ik begin je humor steeds meer te begrijpen. hahahaha

                  Weet je Mac, Vaak heb je ook nog in veel dingen een punt, maar je weet het altijd lekker op zijn Macs te brengen.

                  Ik zie dit forum steeds meer als een soort van afleveringen van de MUPPETSHOW.... je hebt Gonzie, Kermit, Animal...

                  En jij bent Waldorf, een van die Opa's boven in dat mandje die elke keer lekker ongezouten hun mening geven op de aflevering en vaak nog gelijk hebben ook! Hahahahahaha


                  Gewldig dit forum. Keep up the Humor!!

                  (oftipic)

                  Ontipic...
                  Het is inderdaad een groot wonder om zo veel aperatuur in zo'n klein bakje te proppen...zonder storingen.
                  Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    #69
                    Originally posted by drbeat
                    ( OF TOPIC)
                    Hahahahaha.Mack,ik kon af en toe me erg aan je ergeren maar ik begin je humor steeds meer te begrijpen. hahahaha

                    .
                    Dank - Statler en Waldorf zijn idd een bron van inspiratie hier.

                    Comment

                    • RonaldH
                      • Aug 2009
                      • 274

                      #70
                      Originally posted by drbeat
                      Het is inderdaad een groot wonder om zo veel aperatuur in zo'n klein bakje te proppen...zonder storingen.
                      No room for error
                      Er is meer te koop dan je betalen kunt

                      Comment

                      • SoundOfSilence
                        • Mar 2007
                        • 766

                        #71
                        Originally posted by Outline
                        stereo dubbele Garwood IEM (wie kent die nog?)
                        Schuldig!

                        Gebruik de enkele versie zelf nog steeds. Geen compander, geen limiter, helemaal niks. Maar werkt altijd.
                        Bovenin mijn rackje hangt een O3d (hoezo schuldig), daaronder een 8 ch micpre, een tascam cd-speler (CD-01 geloof ik) en een lade.
                        Op de achterkant een Socapex 61 voor de 24 inputs en een Socapex 37 voor de outputs.

                        En alles in een 8HE stolpje.

                        Zal even foto's zoeken....
                        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

                        Comment

                        • Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

                          #72
                          Ik ben benieuwd naar de foto's!

                          Wat betreft de Garwood: Wij hebben voor ene heer Veerman ook nog lange tijd een enkele Garwood in gebruik gehad. Totdat hij vond dat die Garwood niet meer hard genoeg ging en we compleet over zijn gestapt op Sennheisers.

                          Maar wat je zegt: Er zit niks op of aan maar werken doen die gekke dingen altijd! Echt onverwoestbaar! Zelfs geen nood om een vlagje neer te zetten (wat in het begin met de Sennheisers erg wennen was...).

                          Ja, vroeger... Toen je draadloze Beyerdynamic nog rond de 192MHz zat en je daar ook nooit geen problemen mee ondervond qua storingen...

                          Comment

                          • Trooper
                            • Aug 2006
                            • 90

                            #73
                            nog even een ouder topic opgezocht, maar compact blijft compact

                            inmiddels is mijn steeds betrouwbare 01v96 vervangen door een midas M32r,
                            mits beetje aanpassingen aan de kist, was deze bijna 1 op 1 te vervangen.
                            De M32r zit in een stolp kistje,
                            onder m32r nog 3HE ruimte , waaronder een 1HE multimediaplayer
                            achteraan de kist is ook nog 3he ruimte over , zou kunnen passen voor een wifi-router/stekkerblok/patch AES50

                            bovenaan de m32r zoek ik nog een plaats voor een laptop
                            en kwam op zoiets uit:


                            en bijgevolg kwam ik op het idee, om dit nog te gaan aanpassen als volgt:

                            in plaats van volle houten of metalen plank wil ik gebruik gaan maken van een transparante plexiplaat, die uitschuifbaar is.
                            Op deze plexiplaat moet een laptop stevig en veilig geplaatst kunnen worden.
                            Bijkomende functie van transparante plaat is voor gebruik in de "biergooi" kroegen. Op die manier laat ik de vrij grote plaat tot net aan de faders dichtschuiven
                            en kan alles beter beschermd blijven, en blijft het transparant en werkbaar met de handen aan de faders onder de plaat.
                            De M32R heeft een steilere schermkant, dus de plaat blijft ongeveer 10cm boven de faders in glij/railsysteem.

                            Weet iemand of een 10mm dikke plexiplaat van 50cm bij 50cm voldoende sterk is, als deze in 2 geleiders zit om een laptop veilig te houden?
                            Qua geleiders dacht ik aan dezelfde als deze van een rack, maar dan 90° op zijn kant. Moet makkelijk en snel uitschuifbaar zijn, en te vergrendelen.
                            op bovenstaande foto staan nog opstaande 19" rack geleiders, deze mis ik wel op mijn stolpcase.
                            of deze kunnen ook een optie zijn:


                            ik weet dat het zonder foto niet makkelijk is iets voor te stellen, ....
                            Last edited by Trooper; 29-04-15, 14:20.

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              #74
                              Plexiglas is vrij breekbaar, Lexan is veel meer geschikt voor jouw doel.
                              Ik zou er, op het deel waar de laptop staat, een aantal dwarsversterkingen onder zetten, dan kun je met 6 mm dik al af.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              • Trooper
                                • Aug 2006
                                • 90

                                #75
                                Dit is het geworden en heel tevreden van de compactheid en werkbaarheid van deze M32R
                                Stolpcase met M32r, met in/uitschuifbare Plexi-plaat 1cm op, ideaal voor laptop/Ipad/TF's/... en "bierproof" protectie
                                onderin een CD/SD/USB player
                                achteraan een WIFI router

                                Kistje met 2x DL16, en 3x P16 patchpaneel, + 1 werklichtje








                                plexiplaat is bevestigd met een "lade" en kan ik op gewenste afstand vastklemmen met de "hoofdtelefoonhouder"
                                kan uiteraard ook zonder plexiplaat gewerkt worden





                                Last edited by Trooper; 27-08-15, 10:38.

                                Comment

                                Working...