Bier over de mixer...
Collapse
X
-
-
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Of gewoon alleen maar shows in belgie gaan doen. Daar is het bier binnenkort toch gewoon op.Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.
Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!Comment
-
Ik heb ook al eens gezien dat men een dun plastic zeiltje/folie over de mengtafel hing en dit aan de zijkant en achterkant vastzette. Vervolgens een paar dikke ventilatoren er onder zodat het zeiltje een mooie koepel vormde over de mengtafel, waardoor er redelijk ongestoord gemixt kon worden. Vond ik ook wel een grappige oplossing.Last edited by moderator; 21-01-10, 07:15.Comment
-
)
Comment
-
Ik heb ook al eens gezien dat men een dun plastic zeiltje/folie over de mengtafel hing en dit aan de zijkant en achterkant vastzette. Vervolgens een paar dikke ventilatoren er onder zodat het zeiltje een mooie koepel vormde over de mengtafel, waardoor er redelijk ongestoord gemixt kon worden. Vond ik ook wel een grappige oplossing.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dit is opgenomen voor de grote regenbui
bijna aan het eind valt het even stil
YouTube - Decibel Outdoor 2006 04Comment
-
Geen materiaal wel het verhaal.
Gisteren op een studentengala stond de FOH nog redelijk in de zaal, MAAR zonder bierkap.
Oze vrolijke studentjes begonnen met bier te gooien en toen lag het optreden ineens stil...
Al hebben de pearl, dmx splitters, en ik ook veel bier moeten verdragen
Het ergste was een jonge dame die om te kijken wat het effect was bier over een Mac250 stond te gieten...Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Het ergste was een jonge dame die om te kijken wat het effect was bier over een Mac250 stond te gieten...
maar in dit geval....Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.Comment
-
Comment