Bier over de mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

Originally posted by jens
    "ik snap ook niet dat die gek met al ze dure spullen ook altijd midden in de zaal moet gaan staan..." als ik me auto voor het podium parkeer weet ik toch ook wel dat ie stuk is op het end "
    MOD ik nomineer deze voor J&H forum zin van 2009
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Staat genoteerd, maar heeft wel sterke concurentie van:
      " ik zoek een perfecte geluidsset voor 5000 euro" dus de strijd is nu al spannend!

Wat een graftakkeherrie trouwens!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

Danke

enne... bestaat er wel een perfecte set

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Tis dat de TS erbij zei dat na 75 sec het bier over de tafel ging, ik was vanaf sec 1 al een dikke storing aan het zoeken....

....(ieder zijn smaak...)
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• partydrivein
            • Jul 2008
            • 389

Ik kan niet ontkennen dat het slecht klonk...

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

Jaaaaaa!!! Laten we vooral een show beoordelen aan de hand van een duidelijk zwaar overstuurd microfoontje van een consumenten-prut-cameraatje!
              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Jaaaa......laten we vooral de verkeerde conclusie trekken.....
                Show wordt vernaggeld door zwemles, wel scherp blijven he, tis nog vroeg!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Dat "die dure spullen" in het midden van de zaal staan, lijkt me logisch (bezoekers willen ondanks het voor-mij-persoonlijk-niet-heel-aantrekkelijke-muziekgenre toch nog wel wat kwaliteit in het geluidsbeeld eisen). Bij dit soort concerten mag je dan wel extra maatregelen treffen, want rijkelijk vloeiend vocht is zeker iets waar je in dit soort scenario's rekening mee moet houden. Helaas is hier niets over bekend (op dit punt dan, komen er nog andere bronnen over dit incident?) Moeilijk een mening over te vormen dus...

Wel een goede les voor anderen: bufferzone van dranghekken maken, eventueel een verhoogd podium voor FoH en mocht het echt een gekke tent zijn: zeiltje over je spullen spannen (tsja, ziet er niet uit, maar dat heb je soms liever dan wekelijks je geld in nieuwe tafels zien verdwijnen).

Comment

• partydrivein
                    • Jul 2008
                    • 389

het concert is gelijk stil gelegd, ik vraag me af wat er met de biergooier is gebeurt...
                    de rest van de fans waren vast niet blij

Comment

• Joost1989
                      • Feb 2009
                      • 20

tijdje terug kwam normaal op een festival waar ik aan het werk was.

om de lichttafel een houten schot met plexiglas erop en voor de opening een dubbelen rij handoeken

Comment

• jens
                        • Aug 2004
                        • 1067

Originally posted by jurjen_barel
                        Dat "die dure spullen" in het midden van de zaal staan, lijkt me logisch (bezoekers willen ondanks het voor-mij-persoonlijk-niet-heel-aantrekkelijke-muziekgenre toch nog wel wat kwaliteit in het geluidsbeeld eisen).
                        hap hap
                        Last edited by jens; 28-02-09, 17:30.

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Originally posted by partydrivein
                          MOD ik nomineer deze voor J&H forum zin van 2009

heel groot gelijk!!!!!!!!!!
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• partydrivein
                            • Jul 2008
                            • 389

@ jens
                            zet nog 1 [ bij op het eind en het is helemaal af

Comment

• @lex
                              • Jul 2006
                              • 1087

Het bier was blijkbaar een goede oplossing:

The moment the mixer dies is about 57 seconds in when the sounds are no longer badly distorted!

;-)

@lex

PS niet allemaal gaan happen, ik weet dat het microfoontje werd overstuurd...
                              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Heb heel simpel een stuk dik transparante folie bij me, wordt als (meng?)tafelkleed verkocht bij risico klussen plak ik dat met een stuk tape aan de aansluitzijde op de case van de mengtafel en hang het over de lampen. Kan overal bij en zi wat ik doe maar bier krijgt geen kans.
                                Vraag me overigens ook af waarom er geen spatwaterdichte mengtafels worden gemaakt, nu zit de gevoelige electronica direct onder de sleuven voor de faders om over de faders zelf maar niet te spreken.
                                Hoeft ook weer niet zo te zijn dat een mengtafel tot 40 meter diep waterdicht is maar een slim systeem wat zorgt dat direct binnendringend vocht opgevangen en afgevoerd wordt voor het ergens bij kan komen moet toch mogelijk zijn.
                                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...