FX & EQ rack
Collapse
X
-
Wat zit er in dat rackje onder die laptop? Lijkt wel een Neve Bus comp... of is dat wishful visual interpretation ? -
-
-
ja hij is een beetje "uit de hand gelopen".
Binnenkort meer foto's van de achterkant en voorkant dichtbijLeave a comment:
-
Guest repliedmooi rackje zo! wel errug hoog niet?
Leave a comment:
-
we hebben er ook weer een nieuw fx rack bij.
jep hij is huge...,dus voor theaterwerk ongeschikt, maar daar hebben we kleinere racks voor (al eerder gepost).
Zal binnenkort wat betere foto's maken en een lijstje met apparatuur wat erin zit
Leave a comment:
-
Laten we het daar eens over hebben in een nieuw onderwerp....DBX en Aphex deelden zo'n systeem.
Valley People/International/ Allison Research had ook een eigen systeem dat nu weer gebouwd gaat worden door PMI (Studio Projects/JoeMeek/Toft)
Neve heeft ook zo'n soort systeem, net als het 500 formaat van API komt dit systeem oorspronkelijk uit hun modulaire mengtafels.
Maar op het moment is er maar een systeem wat echt aan het groeien is, en dat is het API 500 systeem. Tegenwoordig bouwen ook andere fabrikanten voor dit systeem. Op gearslutz is het echt een gigantische hype.Leave a comment:
-
DBX en Aphex deelden zo'n systeem.
Valley People/International/ Allison Research had ook een eigen systeem dat nu weer gebouwd gaat worden door PMI (Studio Projects/JoeMeek/Toft)
Neve heeft ook zo'n soort systeem, net als het 500 formaat van API komt dit systeem oorspronkelijk uit hun modulaire mengtafels.
Maar op het moment is er maar een systeem wat echt aan het groeien is, en dat is het API 500 systeem. Tegenwoordig bouwen ook andere fabrikanten voor dit systeem. Op gearslutz is het echt een gigantische hype.Leave a comment:
-
Of weer aan het bouwen...Vroeger had DBX ook zo'n systeem en Neve (als ik me niet vergis) en ApHex had/heeft zo'n systeem...maar er zijn inmiddels vele andere merken die voor dit formaat modules bouwenLeave a comment:
-
die kans is erg groot.
maar er zijn inmiddels vele andere merken die voor dit formaat modules bouwen.
het nadeel van API is dat je met niks anders meer wil werken. ook in de studio, alles neem ik op met die preamps nu..... heel irritant.Leave a comment:
-
Netjes! Een gat vrij? Voel ik daar een 560 voor de kick aankomen.
Leave a comment:
-
2 x API 512 C
2 x API 550 B
1 x API 525
1 gat nog vrij, de API525 zal er ook wel uitgaan want die is niet zo bruikbaar.Leave a comment:
-
Wat heb je in die lunchbox zitten? EQ's? Pre's? Compressors? Merken? Types? Brood?
ik wil alles weten.....
Leave a comment:

Leave a comment: