FX & EQ rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

gaat jouw hele mix door die TC multiband??? ik dacht dat dat niet zo'n goed ding was uit de low-budget serie...
    De helemix gaat daar doorheen ja...Het is geen Manley of iets dergelijks...maar het funktioneerd erg goed. In eerste instantie was niet echt een buget apparaat, bij de introductie zaten die dingen ergens rond de 1400,- Gulden...Alleen een paar van die grote handelaren hebben die prijs verprutst...Een Triple C in mijn ogen een uitgeklede Finalizer, daar kun je nog wat meer mee. Nu moet ik erbij zeggen dat ik vooral niet dik compress, maar het voegt net wat lekkers toe.

Wat ik eerder ook al zei, ik heb 2 weken geleden een TC C300 compressortje gekocht (deze worden bij de oosterburen aangeboden voor € 125,00! NL prijs +/- € 220,00) en in deze klasse kun je niet veel beters kopen. Geen DBX, of een gebruikte Drawmer of Focusrite...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Mike Manders
      • Aug 2006
      • 341

inderdaad, heb het eens teruggezocht, die triple-C's waren toen ze uitkwamen redelijk aan de prijs.
      ik heb niks gezegd.
      al blijf ik erbij dat ik geen fan ben van dit apparaat, maar dat zal dan wel smaak zijn.
      gr. mike

Comment

• Mike Manders
        • Aug 2006
        • 341

leuk om mijn eigen effectenrack hier op de foto te zien trouwens! die XL42 heb ik alleen niet meer.. vervangen door een lunchbox van API AUDIO.

Comment

• peterwagner
          • Oct 2008
          • 317

Wat heb je in die lunchbox zitten? EQ's? Pre's? Compressors? Merken? Types? Brood?
          ik wil alles weten.....

Comment

• Mike Manders
            • Aug 2006
            • 341

2 x API 512 C
            2 x API 550 B
            1 x API 525

1 gat nog vrij, de API525 zal er ook wel uitgaan want die is niet zo bruikbaar.

Comment

• peterwagner
              • Oct 2008
              • 317

Netjes! Een gat vrij? Voel ik daar een 560 voor de kick aankomen.

Comment

• Mike Manders
                • Aug 2006
                • 341

die kans is erg groot.
                maar er zijn inmiddels vele andere merken die voor dit formaat modules bouwen.
                het nadeel van API is dat je met niks anders meer wil werken. ook in de studio, alles neem ik op met die preamps nu..... heel irritant.

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

maar er zijn inmiddels vele andere merken die voor dit formaat modules bouwen
                  Of weer aan het bouwen...Vroeger had DBX ook zo'n systeem en Neve (als ik me niet vergis) en ApHex had/heeft zo'n systeem...
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• peterwagner
                    • Oct 2008
                    • 317

DBX en Aphex deelden zo'n systeem.
                    Valley People/International/ Allison Research had ook een eigen systeem dat nu weer gebouwd gaat worden door PMI (Studio Projects/JoeMeek/Toft)
                    Neve heeft ook zo'n soort systeem, net als het 500 formaat van API komt dit systeem oorspronkelijk uit hun modulaire mengtafels.

Maar op het moment is er maar een systeem wat echt aan het groeien is, en dat is het API 500 systeem. Tegenwoordig bouwen ook andere fabrikanten voor dit systeem. Op gearslutz is het echt een gigantische hype.

Comment

• cobi
                      • Aug 2002
                      • 1083

Originally posted by peterwagner
                      DBX en Aphex deelden zo'n systeem.
                      Valley People/International/ Allison Research had ook een eigen systeem dat nu weer gebouwd gaat worden door PMI (Studio Projects/JoeMeek/Toft)
                      Neve heeft ook zo'n soort systeem, net als het 500 formaat van API komt dit systeem oorspronkelijk uit hun modulaire mengtafels.

Maar op het moment is er maar een systeem wat echt aan het groeien is, en dat is het API 500 systeem. Tegenwoordig bouwen ook andere fabrikanten voor dit systeem. Op gearslutz is het echt een gigantische hype.
                      Laten we het daar eens over hebben in een nieuw onderwerp....
                      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Stage-Q
                        • Sep 2007
                        • 389

we hebben er ook weer een nieuw fx rack bij.

jep hij is huge...,dus voor theaterwerk ongeschikt, maar daar hebben we kleinere racks voor (al eerder gepost).

Zal binnenkort wat betere foto's maken en een lijstje met apparatuur wat erin zit

Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• dexter
                          • Jul 2005
                          • 433

Mooie smiley op je EQ

Comment

• Stage-Q
                            • Sep 2007
                            • 389

Originally posted by dexter
                            Mooie smiley op je EQ
                            zinloze post !!

Comment

• LJmalcolm

mooi rackje zo! wel errug hoog niet?

Comment

• Stage-Q
                                • Sep 2007
                                • 389

ja hij is een beetje "uit de hand gelopen".

Binnenkort meer foto's van de achterkant en voorkant dichtbij

Comment

Working...