FX & EQ rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Inderdaad...Peroonlijk zou ik ook de vierkant1 eruit gooien...Maar das smaak..Ik heb zelf ook de DN514, maar ben meer weg van de BSS 504...

Ik zag dat mijn foto's verouderd waren..;-)

In dit rack alleen nog de PCM60 vervangen...Aan het EQ rack is weinig veranderd....Alleen de binnenkist is het zelfde gespoten als mijn outboard rack...Verder zit er een 2de rack aan te komen..Deze wordt iets groter...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by Olaf Duffhuës
      ...In dit rack alleen nog de PCM60 vervangen...
      Laat het me weten Olaf!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

En dan?... Hij blijft binnen mijn collectie...Er komt alleen een PCM96 voor in de plaats..meer niet...PCM60 verhuisd naar 2de rack..
        Olaf Duffhuës

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

En dan?... Hij blijft binnen mijn collectie...Er komt alleen een PCM96 voor in de plaats..meer niet...PCM60 verhuisd naar 2de rack..
          Jammer, had het niet erg gevonden je er wat geld voor te geven ;-).
          Cheers!
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• pmx
            • Jan 2005
            • 29

zijn dit rental rackjes, of racken die je meesleept als je een bandje gaat mixen? kan me voorstellen dat je alles wat je nodig hebt gewoon sowieso meeneemt, maar ik kom toch meestal uit op een paar essentiele dingen, en schroef regelmatig wat dingen in en uit mn racken

zal eens kijken of ik wat fotootjes kan maken, mijn laatste rackje bestond iig uit een

- focusrite red 6 (die heten zo omdat ze gloeiend heet worden :/)
            - dbx 160a (geen insert op de red6...)
            - lexicon jamman
            - dbx 120xp
            - mofx

en dan los een space echo, en alles op een samson pb'tje uiteraard...

Comment

• peternotermans
              • Oct 2003
              • 156

Inderdaad...Peroonlijk zou ik ook de vierkant1 eruit gooien...Maar das smaak..Ik heb zelf ook de DN514, maar ben meer weg van de BSS 504...

Ik zag dat mijn foto's verouderd waren..;-)

In dit rack alleen nog de PCM60 vervangen...Aan het EQ rack is weinig veranderd....Alleen de binnenkist is het zelfde gespoten als mijn outboard rack...Verder zit er een 2de rack aan te komen..Deze wordt iets groter...
              Off topic, maar is 't iemand anders al opgevallen dat alle schroeven exact hetzelfde zijn aangedraaid ("+"-teken)? Hoezo oog voor detail De schroeven in mijn racks gaan er met de Makita in totdat die ratelt in standje 6 en dan ziet 't er niet zo uit.
              --Hoe [FONT=Verdana]langer [/FONT]hoe beter--

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

Off topic, maar is 't iemand anders al opgevallen dat alle schroeven exact hetzelfde zijn aangedraaid ("+"-teken)? Hoezo oog voor detail
                Ik moet je bekennen dat ik dat expres heb gedaan....In de zin van dat het de laatste jaren mij opgevallen is dat als je de spullen goed voor elkaar hebt en netjes, dat mensen dat opvalt..Mijn Eq rack moet ik nog doen zag ik..;-)
                Olaf Duffhuës

Comment

• Mattheusvz
                  • Jun 2007
                  • 107

Ik moet je bekennen dat ik dat expres heb gedaan....In de zin van dat het de laatste jaren mij opgevallen is dat als je de spullen goed voor elkaar hebt en netjes, dat mensen dat opvalt..Mijn Eq rack moet ik nog doen zag ik..;-)
                  Volgens mij is dat een ziekte.... hahahahahaha

Nee even serieus; leuke verzameling!! En dat neem je iedere klus mee?? Super!! Dat zie ik niet iedere tech doen....

Comment

• peternotermans
                    • Oct 2003
                    • 156

Dat vermoeden had ik al . Het is statistisch gezien nagenoeg onmogelijk om dit "per ongeluk" voor elkaar te krijgen..

PS: Ik heb gisteravond mijn synthmodule rackje opnieuw ingedeeld en bij het indraaien v/d schroeven dacht ik onwillekeurig aan deze tick (no offence). Ik kon ik 't dus ook niet laten .. Een mooi voorbeeld van compulsief dwangmatig handelen
                    --Hoe [FONT=Verdana]langer [/FONT]hoe beter--

Comment

• berolios
                      • Sep 2005
                      • 1538

Originally posted by peternotermans
                      Dat vermoeden had ik al . Het is statistisch gezien nagenoeg onmogelijk om dit "per ongeluk" voor elkaar te krijgen...
                      Neuh, maar toch makkelijk te verklaren als hij hem met een gewone handschoevedraaier heeft aangedraaid... de eindpositie van de hand is dan vaak steeds hetzelfde ;-)

Zo... nuttige bijdrage he ? ha ha

Comment

• MarkRombouts
                        • Jan 2005
                        • 1391

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Hier mijn rackje wat gebruikt gaat worden met een Yamaha LS9-16 met extra Focusrite Octopre LE preamps.

Inhoud:
                        Phonic Powerdistribution/Racklight
                        BSS FCS960 EQ
                        Ashly 3.24CL-D processor
                        Tascam MDCD01

Comment

• SoundOfSilence
                          • Mar 2007
                          • 766

Een stuk minder indrukwekkend, maar toch maar even een fotootje van mijn hobbyrek.

Inhoud:
                          1x Presonus ACP-8, 8 kanaals compressor/limiter/gate
                          1x Alesis 3630, 2 kanaals compressor/gate
                          2x Alesis Midiverb, goeiekoop galmpje
                          1x Yamaha Rev 5 vintage-galmdoos

Compressors zitten ongeballanceerd uitgevoerd op 1 socapex 37 (10 aderparen), t.b.v. inserts middels een jack-spinner.
                          Effecten zijn standaard bedraad op een socapex 37 (9 aderparen).
                          Rest van de aderparen zit op een balkje afgewerkt. (1 extra aux, 2 lineingangen).
                          Op mijn tafeltje (Soundcraft LX-7 32ch) zit het effectrek via socapex standaard bedraad op auxen en lineingangen.

Sowieso heb ik alles standaard bedraad zitten op socapex 37p: Stagesloffen (ook 2 stuks trafo-gescheiden), Mixers, Multi(-haspels), Efx-rek, Driverack, Amp-rek (x-over in driverack op front) en de HD-24.
                          Het grote voordeel vindt ik toch wel de snelle bouwwijze, gecombineerd met een redelijk vaste set waardoor je alles blind weet te vinden tijdens het werk.
                          Last edited by SoundOfSilence; 22-02-08, 22:50.
                          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Whitefarmer
                            • Oct 2003
                            • 1244

Ik heb ontdekt hoe het moet!

... en nu jullie me kennen (broodjesman van Waalwijk)....
                            durf ik mijn rackjes hier ook te laten zien.

3 * 8 HE rackje
                            insert/FX
                            MD/CD
                            monitor EQ

insert/FX:
                            powerbrite pro 9
                            DBX 1074 quad gate
                            2* DBX 166 com/lim/gate
                            lexicon MPX 550
                            Roland SDE 3000 delay(vintage)
                            connectorpanel
                            patchpanel.

Mijn Front EQ is een KT SQ1 (en toch ben ik er blij mee :q )

groeten John
                            Groeten John
                            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Olaf Duffhuës
                              • Oct 2000
                              • 2477

... en nu jullie me kennen (broodjesman van Waalwijk)....
                              durf ik mijn rackjes hier ook te laten zien.
                              Ziet er toch netjes uit? En geen echte rommel erin..
                              Olaf Duffhuës

Comment

• Whitefarmer
                                • Oct 2003
                                • 1244

Ziet er toch netjes uit? En geen echte rommel erin..
                                Haha, Dank je!

Ik ben nu aan het kijken om de boel via een multistekker aan te gaan sluiten, ipv met een heleboel jack in het patchpaneel

Ben nu elke keer toch wel even bezig met 'pluggen'.

Wat zou in mijn rackjes het eerste zijn wat er bij moet?? (of eruit)

In het oefenhok (vast bandje) is nog een M-one XL in gebruik.

Alvast bedankt
                                Groet John
                                Groeten John
                                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...