FX & EQ rack
Collapse
X
-
Zo, nu wil ik ook
Mijn rack (heb net mijn M-One XL vervangen door een M3000). Ik twijfel nog of ik niet tóch die M-One houd, en de MPX1 eruitmik...
Ik gebruik (nog) geen multi. In de meeste gevallen werk ik geen 2 keer achter elkaar met dezelfde tafel. Daarom is het me het geld nog niet waard. Prikken doe ik nu met jack-jack snakes van 20 Euro per stuk. Als er één de geest geeft heb ik er nog 2 op reserve (altijd bij me).
Groet, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Ziet er goed uit. Hoe bevalt die m3000 Ik schijn nooit de mazzel te hebben er mee te werken maar goed komt van zelf.Comment
-
Oftewel: Laat alle ellende maar komen...
Groet, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
...Ik gebruik (nog) geen multi. In de meeste gevallen werk ik geen 2 keer achter elkaar met dezelfde tafel. Daarom is het me het geld nog niet waard. Prikken doe ik nu met jack-jack snakes van 20 Euro per stuk. Als er één de geest geeft heb ik er nog 2 op reserve (altijd bij me)....
Je kunt het ook net zoals mij doen en een multi maken, alleen dan zonder de multi-connectoren (dus oprollen en achterin je rack gooien)... scheelt een hoop centen en werkt toch erg netjes. Mocht je dan ooit toch een connector ertussen willen hebben dan pak je een schaar, knipt je kabel doormidden en zet er connectoren aan.
Cheers!Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Ik weet het, en ik schaam me diep
Misschien binnenkort, als ik weer eens wat geld heb verdiend. Eerst maar eens verhuizen, dan zien we daarna wel weer verder.
Bedankt voor je suggestie, en je compliment!
Regards, Rob.Last edited by keenoncoolstuff; 26-01-08, 03:48.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
-
Ja, het grote probleem is dat het met een 'goedkope' kabel-oplossing ook gewoon werkt, het ziet er alleen wat minder netjes uit ;-). Maar prioriteiten moet je stellen ja...
81/ 91... ik kon het niet goed lezen, maar waarom heb je een 81 gekocht en geen 91? 81 is ook vet hoor, maar daar zitten een aantal mooie galmen uit de 91 niet in geloof ik... wel weer een hoop multi-fx, dat wel... maar daar koop je in principe geen Lexicon voor, toch?Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
maar daar zitten een aantal mooie galmen uit de 91 niet in geloof ik...
2in 2out Studio/Live Sound Multiple Effects Processor
PCM91
2in 2out Studio Standard/Live Sound Reverb Processor
Zo staat het in ieder geval op de Lexicon site..;-)
Nu alleen nog ff de 96 afmaken...kan ik die ook eens gaan ontvangen..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
geen problemen met de cd-speler?? bij het bedrijf waar ik destijds heb gewerkt (staat wel in een ander topic) gingen ze net zo snel weer weg als dat ze waren binnengekomen.Comment
-
Hier mag ik mij met enige regelmaat aan vergrijpen...
Inhoud:
2x Klark Teknik DN514 gates
1x TC M3000 FX
1x M-one FX
1x T-Two FX
1x (niet op foto) PCM-90 FX
1x Klark Teknik Square-One 8 ch. comp/gate
1x Klark Teknik DN410 parametische eq
1x CD/MD playertje
1x (helemaal onderin) Furman power distributor
Nog op de verlanglijst:
Midas XL-42 preamp...Comment