FX & EQ rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Originally posted by flash-a-new-generation
    ...welke connectors raden jullie aan? in totaal heb ik 31 aders lopen...
    Kijk ook zeker naar LK. Persoonlijk vind ik deze connectoren veel gebruiksvriendelijker dan harting, maar dat is misschien mijn mening. Super stevig en super betrouwbaar.

Succes !
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

Zo, nu wil ik ook

Mijn rack (heb net mijn M-One XL vervangen door een M3000). Ik twijfel nog of ik niet tóch die M-One houd, en de MPX1 eruitmik...

Ik gebruik (nog) geen multi. In de meeste gevallen werk ik geen 2 keer achter elkaar met dezelfde tafel. Daarom is het me het geld nog niet waard. Prikken doe ik nu met jack-jack snakes van 20 Euro per stuk. Als er één de geest geeft heb ik er nog 2 op reserve (altijd bij me).

Groet, Rob.
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Ziet er goed uit. Hoe bevalt die m3000 Ik schijn nooit de mazzel te hebben er mee te werken maar goed komt van zelf.

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by Timo Beckman
          Hoe bevalt die m3000 Ik schijn nooit de mazzel te hebben er mee te werken maar goed komt van zelf.
          Over het gebruik in de praktijk kan ik nog niet veel zeggen. De voornaamste reden waarom ik hem heb aangeschaft is, omdat het naast een galm ook nog een toverdoos is. Mocht ik ooit op klus denken: "Shit, had ik nog maar 2 kantjes compressie/gate/de-esser/expander/5-band par.EQ", dan kan dit ding dat óók. Heb het in de showroom even snel getest, en het schijnt allemaal nog redelijk goed en makkelijk te werken ook.
          Oftewel: Laat alle ellende maar komen...

Groet, Rob.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Originally posted by keenoncoolstuff
            ...Mijn rack (heb net mijn M-One XL vervangen door een M3000). Ik twijfel nog of ik niet tóch die M-One houd, en de MPX1 eruitmik...
            Zou ik niet doen, die MPX-1 er lekker in laten zitten of misschien een delaytje? Met een 91 en een 3000 zou ik heel blij worden hoor ... mooie spullen jongen !

Originally posted by keenoncoolstuff
            ...Ik gebruik (nog) geen multi. In de meeste gevallen werk ik geen 2 keer achter elkaar met dezelfde tafel. Daarom is het me het geld nog niet waard. Prikken doe ik nu met jack-jack snakes van 20 Euro per stuk. Als er één de geest geeft heb ik er nog 2 op reserve (altijd bij me)....
            Los patchen is niet echt profi he?
            Je kunt het ook net zoals mij doen en een multi maken, alleen dan zonder de multi-connectoren (dus oprollen en achterin je rack gooien)... scheelt een hoop centen en werkt toch erg netjes. Mocht je dan ooit toch een connector ertussen willen hebben dan pak je een schaar, knipt je kabel doormidden en zet er connectoren aan.
            Originally posted by Timo Beckman
            Ziet er goed uit. Hoe bevalt die m3000 Ik schijn nooit de mazzel te hebben er mee te werken maar goed komt van zelf.
            Persoonlijk vind ik de 3000 vele malen beter dan de 2000, zitten zeer bruikbare galmpjes in, aangevuld met nog een berg andere effecten. Ermee werken kan praktische iedere @#^%! ;-), zo simpel is dat ding, zeker als je hem vergelijkt met die 91 die erboven hangt. TC is vorig jaar heel even aan het stunten geweest met prijzen (1000 in de BTW), waarom weet ik niet, heb er achteraf spijt van dat ik er toen geen gekocht heb, want nu kosten ze gewoon weer het dubbele.

Cheers!
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• keenoncoolstuff
              • May 2003
              • 695

Originally posted by berolios
              Zou ik niet doen, die MPX-1 er lekker in laten zitten of misschien een delaytje? Met een 91 en een 3000 zou ik heel blij worden hoor ... mooie spullen jongen !
              Psst, 't is een 81

Los patchen is niet echt profi he?
              Ik weet het, en ik schaam me diep
              Misschien binnenkort, als ik weer eens wat geld heb verdiend. Eerst maar eens verhuizen, dan zien we daarna wel weer verder.

TC is vorig jaar heel even aan het stunten geweest met prijzen (1000 in de BTW), waarom weet ik niet, heb er achteraf spijt van dat ik er toen geen gekocht heb, want nu kosten ze gewoon weer het dubbele.
              En precies dat heeft me over de streep getrokken. Heb er nog één gevonden tegen de beursaanbiedingsprijs van een jaar geleden. 999,- is een koopje!

Bedankt voor je suggestie, en je compliment!
              Regards, Rob.
              Last edited by keenoncoolstuff; 26-01-08, 03:48.

Comment

• berolios
                • Sep 2005
                • 1538

Ja, het grote probleem is dat het met een 'goedkope' kabel-oplossing ook gewoon werkt, het ziet er alleen wat minder netjes uit ;-). Maar prioriteiten moet je stellen ja...

81/ 91... ik kon het niet goed lezen, maar waarom heb je een 81 gekocht en geen 91? 81 is ook vet hoor, maar daar zitten een aantal mooie galmen uit de 91 niet in geloof ik... wel weer een hoop multi-fx, dat wel... maar daar koop je in principe geen Lexicon voor, toch?

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

maar daar zitten een aantal mooie galmen uit de 91 niet in geloof ik...
                  PCM81

2in 2out Studio/Live Sound Multiple Effects Processor

PCM91

2in 2out Studio Standard/Live Sound Reverb Processor

Zo staat het in ieder geval op de Lexicon site..;-)

Nu alleen nog ff de 96 afmaken...kan ik die ook eens gaan ontvangen..
                  Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• albertJ
                    • May 2002
                    • 73

Mijn rackje

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4524

haha. de EQ is al net zo duur als de hele mengtafel.
                      lekker belangrijk!

Comment

• albertJ
                        • May 2002
                        • 73

Haha nee nee niet helemaal. Mengtafel is een MX9000. Ik had deze EQ nieuw gekocht bij de PA markt voor minder dan de helf van de nieuwprijs !!

Comment

• Elmo
                          • Jun 2006
                          • 208

Originally posted by albertJ
                          Haha nee nee niet helemaal. Mengtafel is een MX9000. Ik had deze EQ nieuw gekocht bij de PA markt voor minder dan de helf van de nieuwprijs !!
                          geen problemen met de cd-speler?? bij het bedrijf waar ik destijds heb gewerkt (staat wel in een ander topic) gingen ze net zo snel weer weg als dat ze waren binnengekomen.

Comment

• albertJ
                            • May 2002
                            • 73

Nee nooit geen problemen mee gehad. Hij is wel traag bij een MP3 cd maar hij doet het verder prima.

Waar hadden jullie last van dan met deze spelers?

Comment

• rolanddeg
                              • Nov 2004
                              • 337

Hier mag ik mij met enige regelmaat aan vergrijpen...
                              Inhoud:
                              2x Klark Teknik DN514 gates
                              1x TC M3000 FX
                              1x M-one FX
                              1x T-Two FX
                              1x (niet op foto) PCM-90 FX
                              1x Klark Teknik Square-One 8 ch. comp/gate
                              1x Klark Teknik DN410 parametische eq
                              1x CD/MD playertje
                              1x (helemaal onderin) Furman power distributor

Nog op de verlanglijst:
                              Midas XL-42 preamp...
                              Last edited by rolanddeg; 06-02-08, 00:54. Reason: dingetje vergeten...

Comment

• w00Dy
                                • May 2006
                                • 257

Gooi die Square One eruit en het is het rack van mijn dromen
                                Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

Working...