Ons nieuwe LK85 multikabelsysteem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een compacte stageblok oplossing voor LK37 blokken.

ik zou graag een compact, duurzaam blok hebben met ruimte voor plaatsen van 12 x XLR in/uit en vast kabelaansluiting voor 12 parige multi met LK37 en eventueel een LK37 doorlus op het blok.

Ben hiervoor al een tijdje aan het zoeken op het www, maar heb nog niet echt iets geschikts en betaalbaars gevonden.

Iemand tips hiervoor ?

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Originally posted by MarkRombouts
      Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een compacte stageblok oplossing voor LK37 blokken.

ik zou graag een compact, duurzaam blok hebben met ruimte voor plaatsen van 12 x XLR in/uit en vast kabelaansluiting voor 12 parige multi met LK37 en eventueel een LK37 doorlus op het blok.

Ben hiervoor al een tijdje aan het zoeken op het www, maar heb nog niet echt iets geschikts en betaalbaars gevonden.

Iemand tips hiervoor ?
      Check ff bij RSL; daar hebben ze Box-Line ofzoiets; zie ik bij veel college bedrijven (onlangs ook in een veiling toevallig). Heeft ruimte voor 12 in of andere config en is van stevig metaal, laag van verhoudingen en prima te servicen en heeft de mogelijkheid om LK37 in te plaatsen aan weerszijde
      d&b Audiotechnik

Comment

• esound
        • Oct 2004
        • 193

connex heeft kant en klare oplossingen

CONNEX - Bodenstagebox STM Stagebox LK Neutrik

Comment

• Carl
          • Nov 2000
          • 907

Nou, dan vind ik die Boxx-line SD-24T van RSL toch wel een erg mooi ding, super stevig en compact ook.

Comment

• MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

Originally posted by Carl
            Nou, dan vind ik die Boxx-line SD-24T van RSL toch wel een erg mooi ding, super stevig en compact ook.
            Ik had het over de SD9.5 wat betreft mijn eerdere post, maar ze maken meer geschikt materiaal.
            d&b Audiotechnik

Comment

Working...