Schoolfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Snap niet waarom mensen nu direct alles zo negatief moeten aanpakken als : ziet er niet uit, kan je veel meer mee.

Zoeits heet voortschrijdend inzicht en als ik mij niet heel erg vergis zijn deze jongens nog niet zo heel lang met hun show onderweg en dan ook nog eens als hobby!

Leuke fotoimpressie, dat je met een flitser al die kabels ziet liggen: boeien!
    versterkers nog niet in een rack: nog minder boeien!
    Die kabels liggen niet in de weg en in het donker zie je ze echt niet...

Waar jullie wat mij betreft wel serieus over na kunnen gaan denken is de belasting van die twee powerdrive statieven waar die truss inclusief scans op ligt.
    1x powerdrive mag je 35kg belasten, iets zegt me dat jullie der iets meer dan dat gewicht op hebben liggen.

Over die subjes: das leuk om een keer mee te gaan pielen, ff een loopje maken met enkel een bass(kick) en dan gaan luisteren in het verschil tussen die subjes zo uit mekaar en strak tegen mekaar.
    als hint: sublaag richten is niet nodig.

heb ik nog ff een vraagje over deze foto: http://members.home.nl/nickvanmail/jop4.jpg

op dat 19" patchpaneel, daar zit uiterst rechts een wartel met een 220v kabel?
    die gaat ook weer terug dat paneel in??
    wat is daar de logica van???

Comment

• bewap
      • Jun 2002
      • 239

Leuke lijst, maar ik zal de volgende keer als ik jullie was de JBL's thuislaten. Dat zal volgens mij de geluidskwaliteit ten goede komen. Want zo'n bell setje kan dat makkelijk aan en het klinkt veel beter dan die budget serie van JBL. Een klein vraagje hebben jullie die VPS set tweedehands gekocht bij ***? Want ik zag dat *** hem had verkocht...

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Tr's waren inderdaad overbodig en stonden ook op een te lichte versterker waardoor er amper geluid uit kwam, zelf vond ik het ook wel een net showtje

en de geludisset is inderdaad bij gekocht bij die zaak

Comment

• kwaak
          • Jun 2003
          • 177

citaat:Geplaatst door bewap

Leuke lijst, maar ik zal de volgende keer als ik jullie was de JBL's thuislaten. Dat zal volgens mij de geluidskwaliteit ten goede komen. Want zo'n bell setje kan dat makkelijk aan en het klinkt veel beter dan die budget serie van JBL. Een klein vraagje hebben jullie die VPS set tweedehands gekocht bij ***? Want ik zag dat *** hem had verkocht...
          dus je wilt beweren dat uit de budget serie van JBL geen geluid komt?
          dan moet je toch echt beter luisteren naar andere merken voor dezelfde prijs.
          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• jop
            • Jun 2002
            • 92

Hallo,
            De tr's waren zeker wel nodig, omdat het een breede zaal was en de vps-topjes hebben een spreiding van 40*40, dus we hadden een soort dode hoek voor het podium en om die ook van van geluid te voorzien hadden we de tr's. Verder over die powerdrives, dat was niet veilig. We hadden beter 2 wind upjes kunnen huren. Het enigste dat eigenlijk echt klote was was de rookmachine. Die kon de ruimte niet aan (900w martin geval)
            En ralph, die 220 kabel die terug de case in gaat is gezichtsbedrog. Het is gewoon de voedingskabel.
            Het setje kom idd uit sneek.
            Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• reflection
              • Mar 2002
              • 413

ik denk dat je met die 2 topjes en die 4 subs van vps, makkelijk was rond gekomen ook al is de spreiding maar 40 graden, dit is als je de stack een beetje netjes richt dik voldoende, je kan dan altijd die jbl's nog op statief los van die stack zetten want zo kunnen de speakers elkaar ook uitdoven. en de stack is standaard ook sub, sub, top, als je die aanhoudt ga je met 3kw zeker hard genoeg.

en de w-bins.. tjah, ik heb altijd het idee dat alles meetrilt bij een w-bin, de flightware, wielen, kasten zelf.. had die eerder onder je podium gelegd dat alleen het voorste(meestal drukste deel) een extra bass had.
              Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• bewap
                • Jun 2002
                • 239

citaat:dus je wilt beweren dat uit de budget serie van JBL geen geluid komt?
                dan moet je toch echt beter luisteren naar andere merken voor dezelfde prijs.
                Ik beweer niet dat er geen geluid uit komt, en het zijn aardige speakers en zeker voor die prijs. Maar zo'n Bell VPS setje kan dat naar mijn mening wel aan. Alleen de spreiding zou naar mijn mening een reden kunnen zijn om die TR's te plaatsen. Maar ik zou het niet gedaan hebben, want het klinkt beter (het is natuurlijk ook een andere prijsklasse) en het ziet er beter uit. En het oog wil ook wat natuurlijk

Comment

• sussudio
                  • May 2001
                  • 534

citaat:Geplaatst door ralph

op dat 19" patchpaneel, daar zit uiterst rechts een wartel met een 220v kabel?
                  die gaat ook weer terug dat paneel in??
                  Volgens mij is dat gezichtsbedrog. Het lijkt mij dat er een 220-kabel in gaat en een speakerkabel uit, die elkaar vlak boven die witte vertikaal kruizen. Een en ander zou makkelijk te zien zijn als mensen eens de moeite nemen om hun foto's te ROTEREN zodat je niet je hele hersenpan scheef hoeft te houden om een foto fatsoenlijk te kunnen bekijken ...

Drive-in Discoshow Sussudio
                  Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

Working...