Snap niet waarom mensen nu direct alles zo negatief moeten aanpakken als : ziet er niet uit, kan je veel meer mee.
Zoeits heet voortschrijdend inzicht en als ik mij niet heel erg vergis zijn deze jongens nog niet zo heel lang met hun show onderweg en dan ook nog eens als hobby!
Leuke fotoimpressie, dat je met een flitser al die kabels ziet liggen: boeien!
versterkers nog niet in een rack: nog minder boeien!
Die kabels liggen niet in de weg en in het donker zie je ze echt niet...
Waar jullie wat mij betreft wel serieus over na kunnen gaan denken is de belasting van die twee powerdrive statieven waar die truss inclusief scans op ligt.
1x powerdrive mag je 35kg belasten, iets zegt me dat jullie der iets meer dan dat gewicht op hebben liggen.
Over die subjes: das leuk om een keer mee te gaan pielen, ff een loopje maken met enkel een bass(kick) en dan gaan luisteren in het verschil tussen die subjes zo uit mekaar en strak tegen mekaar.
als hint: sublaag richten is niet nodig.
heb ik nog ff een vraagje over deze foto: http://members.home.nl/nickvanmail/jop4.jpg
op dat 19" patchpaneel, daar zit uiterst rechts een wartel met een 220v kabel?
die gaat ook weer terug dat paneel in??
wat is daar de logica van???
Zoeits heet voortschrijdend inzicht en als ik mij niet heel erg vergis zijn deze jongens nog niet zo heel lang met hun show onderweg en dan ook nog eens als hobby!
Leuke fotoimpressie, dat je met een flitser al die kabels ziet liggen: boeien!
versterkers nog niet in een rack: nog minder boeien!
Die kabels liggen niet in de weg en in het donker zie je ze echt niet...
Waar jullie wat mij betreft wel serieus over na kunnen gaan denken is de belasting van die twee powerdrive statieven waar die truss inclusief scans op ligt.
1x powerdrive mag je 35kg belasten, iets zegt me dat jullie der iets meer dan dat gewicht op hebben liggen.
Over die subjes: das leuk om een keer mee te gaan pielen, ff een loopje maken met enkel een bass(kick) en dan gaan luisteren in het verschil tussen die subjes zo uit mekaar en strak tegen mekaar.
als hint: sublaag richten is niet nodig.
heb ik nog ff een vraagje over deze foto: http://members.home.nl/nickvanmail/jop4.jpg
op dat 19" patchpaneel, daar zit uiterst rechts een wartel met een 220v kabel?
die gaat ook weer terug dat paneel in??
wat is daar de logica van???
Comment