Schoolfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jop
    • Jun 2002
    • 92

Schoolfeest

Ik dacht: nu ga ik ook eens wat foto's posten, kijken wat jullie er van vinden.
    Het feest vond plaats op het heerbeeck college in best. Er waren ongeveer 800 leerlingen gekomen. Het geluid&licht was magertjes voor zo'n groot publiek, maar iedereen was toch tevree.
    Ons team bestond uit 2 dj's (waarvan eentje ik), een lj, 2'helpers', een iemand die met de camera de zaal in ging, 2 zwarte pieten en een sinterklaas.
    Hier zijn een paar foto's:

licht:
    8x par56-500w
    8x par64-500w
    8x par64-1000w
    4x futurelight sc250
    2x 1500w strobo
    1x 575 40kg pa-markt lichteffect
    martin rookdoos

geluid:
    bell vps-400 systeem
    2x gare w-bin geleent van vriend
    2x gare jbl tr ook geleent (voor spreiding)
    2x monitor
    2x cdj800
    behringer djx-700

Powerd by MB-Audiosystems
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Ziet er strak uit die foto's. Leuk feest was het ook.
    Last edited by Max; 10-08-06, 23:38.

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

nice pics. me like them
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• dj Q-bone
        • Sep 2001
        • 171

Ziet er wel leuk uit

En dat "PA-markt effect" Is een Geni Brilliance (ik heb daar de radiance gekocht)
        575 watt HMI, 26 kilo

Comment

• reflection
          • Mar 2002
          • 413

mooi setje opzich,

ik zou alleen geen 3 merken geluid hebben gekozen, jbl, bell en die sub dan. en de versterkers, allemaal in een kist..

verder vind ik dj SATE , niet staan op een shirt

parrs zijn wel mooi
          Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• kwaak
            • Jun 2003
            • 177

nice nice ziet er leuk uit.
            uh wat is dit? zit de bar vastgeplakt? of (wat ik mag hopen) houdt de tape hem alleen op z'n plaats...... http://members.home.nl/nickvanmail/jop5.jpg
            jah idd ik zou van die speakers een set maken....
            greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• Max
              • Feb 2003
              • 680

hey

t-barren hingen boven vast met een Ghaak aan de truss
              maar om het onder ook vast te hangen hadden we het met Gaffa Tape ook nog extra vastgeplakt

verder die geluidsset, was inderdaad niet mooi
              jop dacht dat die niet genoeg zou hebben aan de Bell set wat achetraf wel bleek ... dus hadden we die gare subs en JBL topjes niet nodig gehad, maar ja

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Waarom heb je die subjes van elkaar gedraaid? Zie er het nut niet echt van in aangezien je dan juist je akoestische koppeling weer kwijt bent, en die is nou juist zo handig als je 2 subs naast elkaar zet. Je topjes is logisch, maar sub??

Comment

• skylineshow
                  • Oct 2003
                  • 71

leuk setje,

beetje een apparte verspreiding van je lichteffecten als je het mij vraagt.......
                  truss bijna leeg, statieven vol (wat tevens ook gevaarlijk kan zijn (wvo), of zie ik dat verkeerd??

misschien zijn kabelbandjes wat voor jullie, op de foto's is een warboel aankabels te zien (zowel in truss als op de grond, vind dat er persoonlijk een beetje onverzorgd uitzien).

Verder mooie apparatuur voor een drive-in.....

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

ja, normaal is het geen kabel zooi
                    maar aangezien we deze keer futuelight scans en een dimmpack hadden gehuurd moesten alle kabels weer omlegd worden, ect, ect ... was inderdaad neit zo netjes

en wat bedoel je met 'statieven vol' de twee DMX barren waren aan de truss bevestigd, net als de 4 Futuelight scans en de wtee 1500w. strobo's die aan de truss hingen ...

Comment

• jop
                      • Jun 2002
                      • 92

Tja het was allemaal een beetje haasten vandaar die kabelzooi.
                      En over de subjes, als je die zo stackt koppelen ze nog steeds als ze maar niet verder dan 20cm uit elkaaar staan (en de achterkanten tegenelkaar.)

Comment

• Niek...
                        • Nov 2001
                        • 1094

Ik zie een flinke apparatuurlijst met o.a. 24 parren en 4 scans, maar bekijk ik dan die foto's, dan denk ik: wat een lullig showtje!!!

Met andere woorden: je had veel leukere dingen kunnen doen met zo'n lijst, i.p.v. 4 scans standaard naast elkaar, 5 mtr. truss, parren op statief, etc.
                        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• kwaak
                          • Jun 2003
                          • 177

ben je tevreden over je cd-spelers?
                          (gewoon een vraag nml nog geen ervaring mee)
                          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• jop
                            • Jun 2002
                            • 92

Ik was nog al tevreden met de lichtshow. De foto's komen echter langggggg niet mooi over vind ik. Komt denk ik door de flitser.
                            Ik vond het er erg goed uitzien.
                            Verder waren er geen vlieg-mogelijkheden in de zaal, En voor trus was geen budget meer. Het lieft had ik ook een truscircel in de zaal gehad met 4 yokes eraan, maar dat ging niet. We hebben deze show voor 345 euro neergezet. En nu niet iedereen meteen marktverzieker gaan roepen, dit is namelijk een feest dat wij ieder jaar met heel veel plezier doen. En het is van vroeger uit al altijd geweest om de school elke keer weer te verbazen waarmee we nu weer aan kwamen zetten. Dit jaar dus met een hakkende sinterklaas.
                            Vandaar.
                            De cd-spelers bevallen heel goed. Vooral de beatcutter is leuk (he max ) Verder hebben ze dezelfde functies als de cmx-3000 dubbele cd-speler. Het mixertje heb ik minder vertouwen in, alleen het is ook geen geld.

Comment

• Klaaske
                              • Jun 2003
                              • 571

De paklijst zag er netjes uit...maar toen k die speakerstack
                              zag [xx(] aargh da ziet er niet uit [V]
                              <font size=\"1\">
                              Groeten,
                              Jaap
                              <b>
                              -[GSXke :)]-
                              </font id=\"size1\"></b>

Comment

Working...