DJ Sandman's Drive-in Show

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• djsandman
    replied
    Originally posted by 4AC
    Prima natuurlijk, maar het ziet er allemaal wel kaal uit (onverzorgd wou ik nog net niet zeggen).
    Had je niet wat meer aan de aankleding kunnen doen? Bijvoorbeeld een backdropje her en der. Ik zou dat zelf zeker gedaan hebben aan beide kanten van de trap, zodat die lelijke vrachtwagen wat minder opvalt.

Geen ramp natuurlijk, zeker niet bij dit soort dingen, maar je bent zelf het visitekaartje voor een potentiële klant.

Mvg,

Teun
    Klopt, had backdrops en alles bij me, en inderdaad het was kaal, maar de mogelijkheden waren beperkt. Ik had in eerste instantie een backdrop achter me willen hangen, maar daar hing reclame, dus mocht dat niet.

Meer licht oid ophangen had een mogelijkheid kunnen zijn, ookal zie je het effect niet, het kleed aan.

Inderdaad had ik de trap wel kunnen afrokken en de onderkant van de vrachtwagen ook.

@Vasco sorry voor de opmerking. Je hebt gelijk, alleen toch vraag ik me dan af waarom CJ niet sponsort op het gebied van materialen. (100 volt installatie over de gehele locatie bijvoorbeeld)

Ik was op eigen initiatief daar puur om wat muziek te draaien. Dat ze gebruik wilde maken van een draadloze mic is later pas aan de orde gekomen.

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Prima natuurlijk, maar het ziet er allemaal wel kaal uit (onverzorgd wou ik nog net niet zeggen).
    Had je niet wat meer aan de aankleding kunnen doen? Bijvoorbeeld een backdropje her en der. Ik zou dat zelf zeker gedaan hebben aan beide kanten van de trap, zodat die lelijke vrachtwagen wat minder opvalt.

Geen ramp natuurlijk, zeker niet bij dit soort dingen, maar je bent zelf het visitekaartje voor een potentiële klant.

Mvg,

Teun
    Last edited by 4AC; 02-05-11, 12:49.

Leave a comment:

• vasco
    replied
    Originally posted by djsandman
    Baalde alleen van de banner van C.J. Sound Service. Had geen enkele inbreng bij dit evenement, maar dacht wel even een banner op te kunnen hangen.
    Haagse Beemden Loop 2011 Sponsors volgens deze officiële pagina van de organisatie heeft dit bedrijf toch iets met het evenement. Misschien moet je eerst even onderzoek verrichten voordat je bepaalde uitspraken doet. Dit staat op deze manier niet heel erg netjes en collegiaal.

ps.
    Misschien de foto's (iets) verkleinen zodat men niet heen en weer hoef te scrollen!
    Last edited by vasco; 02-05-11, 12:49.

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Haagse Beemden Loop 2011

Gisteren een verzorging presentatie + muziek gedaan.

Hieronder een paar foto's.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Presentatiesetje van hunzelf later weggehaald wegens overbodig. (Behringer toppen B1224 ofzo + Alto Elvis 12)

Mijn setje bestond uit 4x 18Sound bas, 2x HK top. 2x XLS802, UltraDrive Pro (nieuw) en een brugje van 6m met 6 LED parren.

Baalde alleen van de banner van C.J. Sound Service. Had geen enkele inbreng bij dit evenement, maar dacht wel even een banner op te kunnen hangen.
    Last edited by djsandman; 02-05-11, 13:30. Reason: foto's aangepast

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Originally posted by Rolandino
    Als je zo eenn vertrouwde 18Sound fan bent zie je ook wel dat dit GEEN BR218 is van 18Sound.

Dit is een 18Sound BR218 volgens de originele tekening :

Haha deze reactie had ik al verwacht.
    Helaas voor jou vond ik je vraagprijs voor je BR218's iets te duur. Ben zelf aan het hobbieën geslagen. De kast komt je hoogstwaarschijnlijk toch wel bekend voor. AED?

Leave a comment:

• Whitefarmer
    replied
    Originally posted by Rolandino
    Als je zo eenn vertrouwde 18Sound fan bent zie je ook wel dat dit GEEN BR218 is van 18Sound.

Ik ben een leek, maar zo ziet een ELI KW sub er ook uit (op de handvatten na).

Leave a comment:

• Rolandino
    replied

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    De bouw van de BR218 vordert snel;

Heb eerst het tapijt verwijderd. Was met ongeveer 1000 nietjes vastgemaakt + tapijtlijm, rotklus dus. Is nu voorzien van 2e baffel onder een hoek van 20 graden. (18mm berken multiplex)

De eerste 2 lagen grondverf zitten er op.
    Dit weekend de kast met een structuurroller voorzien van zwarte verf. (RAL 9005) Warnex kennen we nu wel, tijd voor iets nieuws dacht ik zo.

Pic 1

Fotookee 2

1 mei word de kast waarschijnlijk voor de eerste keer in open lucht getest.
    Driverack is ook onderweg. Echter geen DBX meer maar de goedkopere Behringer DCX2496. Zit met de DBX toch wel te kloten dat je vastzit aan de speakers van JBL. Je kan geen phases instellen en snapte de behringer toch sneller dan de dbx. En ook niet verkeerd in de portemonnee.

Houd jullie op de hoogte

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Originally posted by Dj jarno
    tja dit is wel een goede grote set maar laat eens gewoon alles zien wat je hebt op fotos wat je opbergt enzovoort lijk me wel vet ik heb een warenhuis gezien met 100.000,- aan spullen allemaal voor feesten en alles zo vet

Ik gebruik alles Zelfs ieder kabeltje of plugje.

Zal binnenkort wat foto's posten van m'n nieuwe speakers

UPDATE:

Foto's:

FR101 (1) - FR101 (2) - FR101 (3) 2 stuks
    BR115 (1) 4 stuks
    BR218 (1) - BR218 (2) 1 stuk

Verder heb ik qua speakers nog 2 HQ Power VDSG10 400 watt die ik wel eens laat vliegen, geeft net een beetje meer hoog voor bijvoorbeeld achterin een zaal of aula. (Foto)
    Buizen zijn inmiddels stuk netter en korter met op het einde veiligheidspennen.

En daarnaast m'n meest gebruikten HK Pro 15 speakers waar ik nog altijd zeer tevreden over ben.

De BR218 is nog in productie. Heb deze kast tweedehands gekocht en ben hem nu even een stuk netter aan het maken. Er zaten twee verschillende baffels in, tapijt houd ik niet van, foam was kapot, xlr eruit en speakons erin. Komen 2 maal de 18 Sound 18LW1400 in. Als de speakers me bevallen bouw ik er nog een BR218 bij!

Vragen? Ask me!
    Last edited by djsandman; 14-04-11, 12:29.

Leave a comment:

• Dj jarno
    replied
    tja dit is wel een goede grote set maar laat eens gewoon alles zien wat je hebt op fotos wat je opbergt enzovoort lijk me wel vet ik heb een warenhuis gezien met 100.000,- aan spullen allemaal voor feesten en alles zo vet

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Originally posted by Big Bang
    Iets betaalbaarder en nog steeds erg leuk: QSC PL4.0
    Tweedehands dan neem ik aan?

"The PowerLight Series is no longer in production"

Leave a comment:

• Big Bang
    replied
    Iets betaalbaarder en nog steeds erg leuk: QSC PL4.0

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Originally posted by goldsound
    Zelf erg goede ervaring met de American Audio V-serie. Voor het geld een erg goede eindtrap
    Het blijft zo wel betaalbaar, maar wil toch eens verder kijken voor het duurdere spul tweedehands. Lab Gruppen?

Leave a comment:

• goldsound
    replied
    Inderdaad zwaardere versterkers. Enig idee waar ik naar zou kunnen kijken?
    Zelf erg goede ervaring met de American Audio V-serie. Voor het geld een erg goede eindtrap

Heeft de aanschaf van een driverack (DBX PA+) voor deze versterkers dan nog enige zin, als de versterkers het toch niet overhouden?
    Driverack heeft zeker zin zeker als je dadelijk zwaardere eindtrappen gaat gebruiken, om de boel een beetje onder controlle te houden.

Leave a comment:

• djsandman
    replied
    Dit gebeurt gewoon als de EQ op mijn mengpaneel 0db staat en de crossover alles 0db staat.

Inderdaad zwaardere versterkers. Enig idee waar ik naar zou kunnen kijken?

Heeft de aanschaf van een driverack (DBX PA+) voor deze versterkers dan nog enige zin, als de versterkers het toch niet overhouden?

Leave a comment:

Working...