Turboblast drive-in shows

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by 4AC
    ........En nog een klein ini-mini vraagje: je hebt echt een erg mooie site, maar waarom komt het ip-adres uit Denemarken? ........
    Beetje offtopic maar uhhh...

Omdat het een nederlands host bedrijf is. Genaamd One.com. Heel veel nederlandse site's zitten daar gehost. Ikke onderhandere. Wat betreft Denemarken: het is goedkoper om hun billige HP servers in Denemarken te plaatsen, vooral omdat daar de gemiddelde verbinding sneller is dan het onze. En natuurlijk omdat ze in een serverpark staan, waar nog meer bedrijven hun servertjes parkeren
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• stamgast
      • Feb 2010
      • 253

Mooie kisten! Ook gewoon lekker strak met die backdrops, en verder niets af te rokken etc... Hou ik ook van.

Comment

• djtdestech
        • Mar 2010
        • 10

wat voor een merk/type case heb je? Het ziet er namelijk netjes en professioneel uit.
        Zonder goed licht, is het net donker

Comment

• hidixx
          • Oct 2008
          • 10

Originally posted by 4AC
          Mijn complimenten, echt, wauw.
          Hier kunnen veel andere drive-ins een voorbeeld aan nemen.

A. Strak.
          B. Netjes afgewerkt.
          C. Professioneel.
          D. Niet merkengeil.

Ik moet echt wel HEEL erg mijn best doen om hier nog wat kritiek op te geven.
          En omdat kritiek nooit kwaad kan:
          - Zou je de spiegelbollekes niet wat hoger willen? Lijkt me best gevaarlijk zo (voor de bollen dan). Mijn voorkeur zou uitgaan naar een 1,5 meter stukje truss. Daarnaast kun je dan ook beter je MH's of scanners bundelen op de bol.

En nog een klein ini-mini vraagje: je hebt echt een erg mooie site, maar waarom komt het ip-adres uit Denemarken?

Dat ben ik helemaal met je eens. De hele SoundMate serie heeft wat mij betreft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
          Maar euh... 'TurboBlast' hé...
          Wat dacht je van Turbosound? Als volgende investering?
          Haha, ongetwijfeld de meest idiote reden om voor een merk te kiezen; past mooi bij de bedrijfsnaam.

Mvg,

Teun
          THNX inderdaad one.com. Naar de spiegelbollen ga ik toch nog even kijken of ik die hoger kan plaatsen. Denk dat ik dan binnenkort toch maar even 2 prolyte stukjes ga halen

Comment

• hidixx
            • Oct 2008
            • 10

Originally posted by djtdestech
            wat voor een merk/type case heb je? Het ziet er namelijk netjes en professioneel uit.
            Cases zijn gemaakt door een professionele flightcase bouwer dus ontzettend sterk en er is gebruik gemaakt van de beste onderdelen dus het is niet een standaard case die je zo kunt bestellen. Helaas

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

Ik zie dat op het grote scherm 'BPM' draait, is dat via het laptopje? Of gebruik je de laptop voor andere dingen (en waar heb je dan de PC verstopt)??
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Originally posted by dj-wojcik
                Beetje offtopic maar uhhh...

Omdat het een nederlands host bedrijf is. Genaamd One.com. Heel veel nederlandse site's zitten daar gehost. Ikke onderhandere. Wat betreft Denemarken: het is goedkoper om hun billige HP servers in Denemarken te plaatsen, vooral omdat daar de gemiddelde verbinding sneller is dan het onze. En natuurlijk omdat ze in een serverpark staan, waar nog meer bedrijven hun servertjes parkeren
                Ah, vandaar. Dankje.

Originally posted by hidixx
                THNX inderdaad one.com. Naar de spiegelbollen ga ik toch nog even kijken of ik die hoger kan plaatsen. Denk dat ik dan binnenkort toch maar even 2 prolyte stukjes ga halen
                Lijkt me inderdaad geen slecht idee!

Originally posted by Whitefarmer
                Ik zie dat op het grote scherm 'BPM' draait, is dat via het laptopje? Of gebruik je de laptop voor andere dingen (en waar heb je dan de PC verstopt)??
                VGA-kabeltje van laptop naar het 'grote' scherm, lijkt me.
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• hidixx
                  • Oct 2008
                  • 10

Originally posted by Whitefarmer
                  VGA kabeltje naar het andere scherm waar ik een ander toetsenbord onder heb geplaatst met een touchpad zo kan je makkelijk BPM aansturen en op het kleine laptopje kan je eventueel zoeken naar een nummertje als je een verzoekje krijgt.

Comment

• padoog
                    • Oct 2005
                    • 68

Netjes!

Ik kan het niet anders zeggen.

Comment

• Dj Gino V
                      • Feb 2009
                      • 237

zeer mooi en strak
                      ik had zelf ook deze opstelling in gedachte
                      maar moet de lichtbrugge nog kopen voor de span doek en DJ meubel
                      maar de prijs die veel een eetje tegen dus moest ik nog wat doorsparen
                      maar nu heb ik wel al een idee hoe het eruit kan zien

mvg Gino V

Comment

• renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

Originally posted by hidixx
                        nu heb ik ook krachtstroom verloopjes dus van 32 A naar 16 A en ook nog naar een net stopcontact.
                        32A -> 16A? Andersom mag ik toch hopen...

En 16A shuco (netstroom, enkele fase) naar 16A kracht... kan dat zomaar? 3x 16A bij elkaar in een kabel steken wel ja, maar hoe zit het dan met de faseverschuiving tussen de fases? Je krijgt het dan toch nooit voor elkaar dat dat 380V is?
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tha_dj
                          • Jan 2004
                          • 375

Van 32A naar 16A krachtstroom, zonder zekering automaten is een VERBODEN verloopje !!!

Gebeuren er ongeluken mee, omdat je deze toch gebruikt, ben je goed de pisang ! ( en er zijn nogal wat hobby boeren dit dit gewoon voor het gemak zo doen )
                          your light !

Comment

• Whitefarmer
                            • Oct 2003
                            • 1244

TS:

Ik besef nu pas dat je BPM en DDS80 hebt, is dat niet een beetje dubbelop?
                            Groeten John
                            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• zjeten
                              • Mar 2003
                              • 331

heel mooie set

Heel mooie set ,Als je dit kunt neerzetten zullen je klanten heel tevreden zijn. Mooi afgewerkt en creatief.
                              Wat ik me wel afvraag. Op en afbouwtijd met die truss.
                              En wat als je in een zaaltje komt en je moet 10 trappen omhoog.
                              Heb ik toch al meerdere malen tegengekomen.
                              Ik had vroeger ook een grote discobar maar ben daar van afgestapt en heb terug alles in kleinere flightcases.

Groeten,
                              Jeffrey

Comment

• Dj Yves
                                • Sep 2008
                                • 72

Originally posted by tha_dj
                                Van 32A naar 16A krachtstroom, zonder zekering automaten is een VERBODEN verloopje !!!

Gebeuren er ongeluken mee, omdat je deze toch gebruikt, ben je goed de pisang ! ( en er zijn nogal wat hobby boeren dit dit gewoon voor het gemak zo doen )
                                hij heeft het verloopje naar zijn krachtstroom verdeler, en die is gezekerd.
                                mag misschien niet maar is wel handig, en veilig want is gezekerd in de verdeler.
                                If brute force doesn't work, you're not using enough!

Comment

Working...