Mijn Drive-in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kevinrelouw
    • Dec 2009
    • 32

Op de foto kun je zien dat de DJ 1 flightcase heeft. Als je daarvan nog 2 precies dezelfde koopt (2+1=3) dan krijg je echt een strak geheel. Je kunt dan in middelste flightcase mixer, linker flightcase cd-speler en rechter flightcase laptop/pc. Je kunt dan eventueel tussen de flightcases nog LED-tubes zetten zodat het een beetje een rondlopend geheel krijgt. Qua flightcase voor de LJ vind ik het zo wel goed (ook op foto te zien) en de LJ staat dan iets van de DJ af. Maar op advies niet al te ver dus

Comment

• daveyb
      • Aug 2009
      • 150

Hallo,
      Een erg nette set al zeg ik het zelf! Alleen zie ik de scanners nu aan een verwarmingsbuis hangen? En verder wat voor mixer heb je dan?

Gr Davey
      We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• kevinrelouw
        • Dec 2009
        • 32

Originally posted by daveyb
        Hallo,
        Een erg nette set al zeg ik het zelf! Alleen zie ik de scanners nu aan een verwarmingsbuis hangen? En verder wat voor mixer heb je dan?

Gr Davey
        Hallo Davey,
        Ten eerste bedankt voor je complimentje

De scanners hangen inderdaad aan een verwarmingsbuis. We kenden de zaal al redelijk en wisten dat dit prima zou kunnen. Truss moet nog besteld worden, die is inderdaag wel makkelijker

De mixer is een Behinger UB2222fx-pro. Ik weet het, het is een live mixer en niet echt ideaal voor een DJ. We hebben deze mixer een keer in combinatie met ander apparatuur gekocht. Als er een nieuwe mixer komt word dit natuurlijk wel een DJ-mixer maar zolang deze het nog doet, kunnen we het geld wel beter investeren (truss, DJ meubel en misschien het geluidssetje nog wat op orde brengen).

Groetjes Kevin

Comment

• rick1993
          • Nov 2007
          • 209

Originally posted by kevinrelouw
          Licht:

2x Showtec T-4 bar met ieder 4x par64 spots
          4x Futurelight sc-375 (waarvan 2 op foto's)
          1x Eurolite N-150 1500watt dmx rookmachine
          1x Showtec light desk pro 136
          Eh... zien die dingen er zo uit tegenwoordig?

Originally posted by mhsounds

licht dat licht mij wel

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

De foto komt van Mhsounds.
            Is vast een of andere mooie dame van bij hem op de opleiding.
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

Niet van de opleiding

Maar er zijn meerdere dames die licht knipperen, ben nog geen geluidsvrouwen tegengekomen...

Die bij mij op de opleiding rondlopen mogen er ook zijn
              Had ik alleen geen foto van achter de lichttafel.

Wat ik graag doe, lichttafel achter de dj booth als 2e rij.
              Je staat met uit de warme lampen en de dj draait zich om en kan met je praten.
              Jij kan ook veel van zijn handelingen zien.
              Freelance Light and Video |
              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

Kevin,

of jaa Kevin & Jacky kan ik beter zeggen.

Ziet er leuk uit, alleen zou ik even je eli setje op een verhoging zetten, ff un rackje lassen, zoals Harrald dat ook heeft.

Jaa een Line mixer gaat wel hea, idiaal als er een artiest komt, wat bij mij nog wel is het geval is. Omdat ik het persoonlijk niks vind om met een line mixer te draaien heb ik een LPM 7.3 dat werkt perfect.

Ik heb nog een Dateq XTC liggen dat is een DJ-mengpaneeltje, als je wil kun je hem gerust een keer komen lenen geen enkel probleem.

Parren zien er ook goed uit, net als die van ons.

En let even op de kabetljes. Ik zeg altijd achter de disco mag het de grootste rommel zijn, zolang de feest gangers het maar niet zien

Comment

• kevinrelouw
                  • Dec 2009
                  • 32

Willem,

De speakers moeten idd nog omhoog, hiervoor moeten we nog even de speakers gaan meten en dan gaan we een verhoging laten maken.

Qua mixer is een line mixer idd wel oke (al ben ik geen DJ) Als er een keer geld vrij komt voor een mixer zal dit denk ik wel een Dateq worden, alleen vind ik bijvoorbeeld het DJ meubel belangrijker. Als we de XTC een keertje willen lenen geven we wel een gil.

De kabels waren daar een beetje lastig weg te werken (ik neem dat je op de kabels bij de verlichting doelt) Daarvoor zou truss natuurlijk ideaal zijn

Comment

• daveyb
                    • Aug 2009
                    • 150

Hallo Davey,
                    Ten eerste bedankt voor je complimentje

De scanners hangen inderdaad aan een verwarmingsbuis. We kenden de zaal al redelijk en wisten dat dit prima zou kunnen. Truss moet nog besteld worden, die is inderdaag wel makkelijker

De mixer is een Behinger UB2222fx-pro. Ik weet het, het is een live mixer en niet echt ideaal voor een DJ. We hebben deze mixer een keer in combinatie met ander apparatuur gekocht. Als er een nieuwe mixer komt word dit natuurlijk wel een DJ-mixer maar zolang deze het nog doet, kunnen we het geld wel beter investeren (truss, DJ meubel en misschien het geluidssetje nog wat op orde brengen).

Groetjes Kevin
                    Is wel jammer, zo'n setje speakers en dan behringer mixer, gelukkig ga je een keer nieuwe mixer kopen!. Zal wel wat brom op zitten dan? Hoe doe je het trouwens op andere feestjes met die scanners?

Gr Davey

Comment

• kevinrelouw
                      • Dec 2009
                      • 32

De scanners hebben we pas geleden gekocht. Dit was dus het 1e feestje dat we ze konden gebruiken. Truss moet nog komen maar ja, geld hea. Een oplossing zou nog kunnen zijn om bijvoorbeeld de 2 binnenste PAR spot boven op de T4 bar te zetten en de scanners dan aan de T4 bar te hangen maar dit is natuurlijk ook niet ideaal

Comment

• daveyb
                        • Aug 2009
                        • 150

De scanners hebben we pas geleden gekocht. Dit was dus het 1e feestje dat we ze konden gebruiken. Truss moet nog komen maar ja, geld hea. Een oplossing zou nog kunnen zijn om bijvoorbeeld de 2 binnenste PAR spot boven op de T4 bar te zetten en de scanners dan aan de T4 bar te hangen maar dit is natuurlijk ook niet ideaal
                        Tja, maar trusswerk hoeft niet te duur te zijn, je kunt al een "truss" krijgen voor een euro of 100, is dan wel geen topmerk maar je hebt er wel!

met vriendelijke groeten,
                        Davey

Comment

• mhsounds
                          • Sep 2009
                          • 933

Originally posted by daveyb
                          Tja, maar trusswerk hoeft niet te duur te zijn, je kunt al een "truss" krijgen voor een euro of 100, is dan wel geen topmerk maar je hebt er wel!

met vriendelijke groeten,
                          Davey
                          Dat zijn toch van die trusjes met plastic koppelingen
                          Lijkt mij op de t bars schroeven beter...
                          Dan is zelfs die verwarming in mijn ogen beter, aangezien het toch niet boven mensen hing.

Wat hij zelf volgens mij ook wil, gewoon doorsparen voor een echt() stukje truss...
                          Freelance Light and Video |
                          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• rick1993
                            • Nov 2007
                            • 209

Voor tijdelijk zou je ook 2 T6 barren kunnen nemen.
                            licht dat licht mij wel

Comment

• Roelande
                              • Jan 2009
                              • 140

Originally posted by rick1993
                              Voor tijdelijk zou je ook 2 T6 barren kunnen nemen.

met dit soort klem kan je je lichten op die t bar bevestigen...:

beglec.com

Comment

• daveyb
                                • Aug 2009
                                • 150

Originally posted by mhsounds
                                Dat zijn toch van die trusjes met plastic koppelingen
                                Lijkt mij op de t bars schroeven beter...
                                Dan is zelfs die verwarming in mijn ogen beter, aangezien het toch niet boven mensen hing.

Wat hij zelf volgens mij ook wil, gewoon doorsparen voor een echt() stukje truss...
                                Nou, net de kwaliteit daarboven, die niet zoveel gewicht kunnen hebben maar wel goed zijn.

Gr Davey

Comment

Working...