Mijn drive-in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Dan ga je je materiaal extra waarderen!

Geeft niet als je in je beginfase krom moet liggen voor 25 mtr 63 amp kabel of zoiets.. hoort er allemaal bij..

ziet er netjes uit allemaal, toch zou ik buiten mijn kennis vergroten over rigging zorgen dat ik het geheel ook op poten kon zetten.. maar rustig aan, rome is ook niet in een week gebouwd.
    bv eerst de statieven, dan een stel poten en hoeken.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Ik waardeer m'n spullen wel hoor! Maar het is en blijft gewoon een enorm dure hobby!

Voorbeeldje: Ik heb een DMX-print in m'n Sirius gezet: 384euro ex de BTW!... Maar moet ook wel eerlijk zeggen dat het af en toe meevalt. Had last een storing aan m'n Carver. Kosten om gemaakt te krijgen: in totaal een middagje mailen, ritje naar A'dam (wat toch al gepland was) en welgeteld 2euro aan onderdelen! Dus wat dat betreft...

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

Originally posted by Pampus
        Hou er wel rekening mee dat bij bepaalde feestjes mensen het nodig vinden om in je truss te klimmen.. Maar daar hebben ze beveiligings mensen voor uitgevonden.
        Daar zijn ook hele simpele oplossingen voor. Gewoon 4 platen die aan elke kant van de truss te monteren zijn (door klemmen of die platen met bouten aan elkaar maken) en niemand meer die erin klimt.

Comment

• Sander200412
          • Oct 2005
          • 32

Originally posted by mac tecson
          Daar zijn ook hele simpele oplossingen voor. Gewoon 4 platen die aan elke kant van de truss te monteren zijn (door klemmen of die platen met bouten aan elkaar maken) en niemand meer die erin klimt.
          of ff 230 V op je truss steken

(grapje hoor)

Comment

• stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

gaat ook gewoon door een doek rond de trusspaal te hangen.
            exit night into LIGHT

Comment

• Erik v/d Heijden
              • Jun 2006
              • 20

Originally posted by stekelvarke
              gaat ook gewoon door een doek rond de trusspaal te hangen.
              kies dan wel voor brandwerend ivm. sigaretten enz.

Ik denk zelf dat platen beter zijn, want met doek erom heen kan je er nog in klimmen, je steekt je voeten erin en klimmen maar...

Comment

• sound-impulz
                • Mar 2006
                • 16

Als je zegt na 1 jaar ? met hoeveel geld ben je dan begonnen ? of hoeveel moet je nog afbetalen ?:P:P
                Sound-Impulz, Licht en Geluid

Comment

• Sander200412
                  • Oct 2005
                  • 32

Originally posted by sound-impulz
                  Als je zegt na 1 jaar ? met hoeveel geld ben je dan begonnen ? of hoeveel moet je nog afbetalen ?:P:P
                  in totaal heeft alles een 16 000 € gekost als je dat moet weten

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Nog even over de T4'tjes: Heb vandaag Highlite gebeld en wat ik stelde, klopt. Als jij de Barren volgens de CE-norm wil gebruiken, mag je er per kanaal max. 1.5A aanhangen, totaal 6A.

Die 5A per kanaal en 20A totaal zijn toch echt de Chinese norm! Heb ze nog even gewezen op dat stukje in de Duitse handleiding en volgens degene die ik gesproken heb, mist er dan een stukje. Dit omdat het in de Engelse handleiding nog wel steeds staat. (heb zelf ook die handleidin (Rev 1.1, April 2003, 24-004-0423) en hij zegt dat hij het ook is wezen checken in het magazijn).

Dus wat ik beweerde klopt dus wel.

Comment

• Pampus
                      • Dec 2005
                      • 6

Sander, hoeven wij niet te weten wat het heeft gekost.. Ik neem aan dat de meesten hier wel een klein inschattingsvermogen hebben wat dit soort apparatuur zou kosten. Bovendien heb je al aangegeven dat je ouders dit zagen als een soort van uitbreiding op hun arsortiment van tenten en dat zij het grootste deel hebben gefinancieerd.

Tja 230V.. Ik zou persoonlijk voor de 380V gaan, schikt toch iets meer af .
                      Met vriendelijke groeten uit het oosten,
                      Frank Pol

Stichting Pampus

Comment

• DJ nn
                        • Jun 2006
                        • 489

ik vind het een droomset voor mij enkel zou ik dan PAR 36's gebruiken voor mn disco bol ...

en oplossing voor de truss-apen: zilverpapier errond (past mooi bij de truss zelf) en erachter prikkeldraad wikkelen ...
                        ... the sound of silence...

Comment

• Sander200412
                          • Oct 2005
                          • 32

Originally posted by DJ nn
                          ik vind het een droomset voor mij enkel zou ik dan PAR 36's gebruiken voor mn disco bol ...

en oplossing voor de truss-apen: zilverpapier errond (past mooi bij de truss zelf) en erachter prikkeldraad wikkelen ...
                          Die prikkeldraad vind ik wel origineel gevonden, dit weekend mss keer uittesten

Comment

Working...