Originally posted by GoTMoRe
Leuker dan alleen na een hele tijd een kwaliteits setje kunnen kopen.
Ik heb in ieder geval van me budget spel nooit spijt gehad en er een hoop lol aan beeleft
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
) En dan koop je nog wel s overhaast wat..

en dat van die beginnende drive in show's klopt ook had ik in mijn buurt ook. Ik moest eens een keer draaien op een feestje op school ik had een paar boxen en mengpaneel en moonflower en meer van dat spul. En een paar maanden later waren er ineens heel veel lui met een "drive in show" maar warrempel naar ongeveer 2 jaar stopen ze er weer mee verkopen het spul en kopen er wat anders voor of gaan er van uit. Nu ben ik dus weer de enige in de buurt
en krijg wat meer verstand van alles en betere spullen en gaat het eindelijk goed lopen...
. Dus spaar gewoon wat langer door een koop er wat leuks van. Ikzelf ben nog maar 14, en ik weet hoe verleidelijk het is om veel te hebben! De mensen zien liever dat jij met klein setje kwalitiatief goed spul een goede show neerzet, dan met een grote set met alleen maar rommel en amper show!!!!
Comment