hahahaha, das nogeens speedposten.. In de rij graag
kerst gala 22 dec
Collapse
X
-
-
okaj,
nu hebben we genoeg gehoord over de truss rigging van mij in de gymzaal. ik ben fout geweest volgedekeer zet ik er gini's neer. laat je mening eens horen over de rest. mij apparatuur, hoe het er verder bij staat, wat kan ik nog meer veranderen(op de truss contructie naa).
ik hoor het graag van jullie
gr bramvoor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....Comment
-
Waarom heb je je cross-over niet netjes in die flightcase gezet ? had je die ook gehuurd ? als ik zoveel geld zou verdienen als jullie had ik mijn set wel beter voor elkaar hoor. Ik heb het dan alleen maar over het geluid. Maar daar zit nou net de scheiding dan tussen de semi-pro's en de hobbyisten !!Comment
-
citaat:Geplaatst door Dj Mark
Volgens mij wil je het niet begrijpen of wel?citaat:Geplaatst door deloitte
nu hebben we genoeg gehoord over de truss rigging van mij in de gymzaal. ik ben fout geweest volgedekeer zet ik er gini's neer.
volgens mij wil jij het niet begrijpen. als ik zeg dat ik het begrijp dan doe ik dat!! of ben je hier om iedereen alleen maar zwart temaken?
ltrvoor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....Comment
-
hejcitaat:Geplaatst door mverdult
Waarom heb je je cross-over niet netjes in die flightcase gezet ? had je die ook gehuurd ? als ik zoveel geld zou verdienen als jullie had ik mijn set wel beter voor elkaar hoor. Ik heb het dan alleen maar over het geluid. Maar daar zit nou net de scheiding dan tussen de semi-pro's en de hobbyisten !!
de cross over OOK gehuurt?? wat heb ik dan nog meer gehuurd. alles wat hier staat is van mij btw. wat zou ik dan moeten veranderen aan mijn geluid, waarom is het volgens jou niet goed genoeg?
ik hoor het wel
-
alles in de sloot gooien, en de volgende keer huren.citaat:Geplaatst door deloitte
laat je mening eens horen over de rest. mij apparatuur, hoe het er verder bij staat, wat kan ik nog meer veranderen(op de truss contructie naa).
ik hoor het graag van jullie
gr bram
Veilig is met ei, gloeiende, en jij schrijft het nu 4 keer met ij.
Zegt mij precies genoeg. Verder: als je 1 x per week hijst, das dus 52 aanstaande ongelukken per jaar.
Ben benieuwd naar die baas van je...Comment
-
moet je f in de eerste posting op het edit-icoontje klikken.
dan verschijnt er ook een regeltje met de forumafdelingen. zetm mmaar naar geluid, of techniek, gooi ik m wel verder...Comment
-
En dat bedoel ik met je wil het niet begrijpen.
Je bent niet de eerste, zijn er meer geweest die niks deden met het commentaar wat door andere forum leden gegeven werd. Alleen dachten die alles zelf wel te weten, dat maakt hier het verschil.
Het komt er gewoon op neer, jij rig'd onveilig, krijgt daar commentaar op met uitleg waarom het onveilig is, en of je er werkelijk iets mee gaat doen zal mij worst zijn, ik hoef jouw ongelukken niet te betalen.
Dit forum is een mooi voorbeeld van vakkennis, als je hier iets plaatst, krijg je commentaar, positief of negatief. Daar kan je van leren, als je er stom tegenin gaat met bovenstaande reacties, werkt dat alleen maar averechts.Comment
-
Ligt het aan mij of komt dit steeds vaker voor?
Dat mensen hun topics wissen omdat mensen commentaar hebben, terwijl daar eerst naar gevraagd wordt in het openings-post[xx(]Comment
-
begrijp mij goed, ik wil heel graag commentaar maar ik baal ervan als het 15 keer is gezegt en ik zeg dat ik het begrijp dat ze er nog steeds over doorgaan en niet 1 xcitaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri
Ligt het aan mij of komt dit steeds vaker voor?
Dat mensen hun topics wissen omdat mensen commentaar hebben, terwijl daar eerst naar gevraagd wordt in het openings-post[xx(]
-
Ik vind het ook een beetje jammer hoe er gereageerd wordt.
Deze jongen vraagt om advies en probeer deze dan op een fatsoenlijke manier te geven. En niet "gooi al je spullen eerst in de sloot" we zijn tenslotte allemaal newbies geweest.
Het ophangen van de truss is fout dat weet hij en zal hij de volgende keer rekening mee houden.
Geef nu eens een duidelijke mening over zijn apparatuur.
Je kunt allemaal wel zeggen het is geen afkraken maar advies. Probeer het dan ook was subtieler te brengen...
Groeten TimComment

Comment